امن ترین مقاصد گردشگری برای خانم ها

امن ترین مقاصد گردشگری برای خانم ها

یافتن امن ترین مقاصد گردشگری برای خانم ها یک امر ضروری در هنگام سفر می‌باشد. تنهایی سفر کردن در واقع لمس آزاد بودن است که باعث خودشناسی کردن، احساس راحتی داشتن و یافتن احساسات بالاتر می‌باشد. در این مدل گردشگری در برنامه‌ریزی آزادی بیشتری وجود دارد و این امکان وجود دارد که هر موقع خواستید استراحت کنید و هر وقت که خواستید سری به مکان های تفریحی بزنید. تنهایی مسافرت کردن امکان آشنایی بیشتر با دیگران را به شما می‌دهد. با تاریخ ما سایت مطالعه و  بررسی دانستنی‌های تاریخ همراه باشید.

شهر رم

این شهر پایتخت کشور ایتالیا می‌باشد و حس و حال بسیاری رمانتیکی دارد. قدم زدن در خیابان‌های مدرن این شهر، خوردن پاستا و بستنی‌های مخصوص می‌تواند به شما انرژی بسیار زیادی هدیه دهد و حال شما را بسیار خوب کند.

امن ترین مقاصد گردشگری برای خانم ها

چیانگ مای

این مکان گردشگری یکی از امن ترین مقاصد گردشگری برای خانم ها در کشور تایلند می‌باشد که در شمال این کشور قرار دارد. رستوران‌هایی با سرو غذاهای گیاهی، وجود سبک‌های متنوعی از یوگا و هم‌چنین تعداد زیاد معابد به این شهر حال و هوای روحانی داده‌است.

منحصر به فردترین اقامتگاه های جهان

گوآ

شهری بسیار زیبا و ساحلی در کشور هند که در تمام ایام سال گرم می‌باشد و محیطی آرام و بدون دغدغه را برای گردشگران زن به وجود آورده است.

ملبورن

شهر خاطره انگیز ملبورن به فضای فرهنگی-هنری، غذاهای بین المللی، موسیقی زنده و بهترین مکان خرید در استرالیا معروف است. این شهر همچنین مقصدی عالی و مطمئن برای زنانی است که به تنهایی مسافرت می کنند. یکی از بزرگترین محاسن این شهر سیستم حمل و نقل عمومی آن است، پس از آن استفاده لازم را ببرید. شما می توانید برای کتاب خواندن  در کافه ای دنج با تراموا به محله مدرن خیابان کیلدا بروید و یا از آنجا خود را به پارک زیبای لونا برسانید.

خریدهایتان را می توانید در خیابان چپل در محله  Prahran و یا خیابان پر از موسیقی برانسویک در محله های کالینگوود و فیتزروی انجام دهید. دراین شهر دوست داشتنی فستیوال های رایگان زیادی برگزار می شود، حتما آن ها را چک کنید، اگر هم در ماه ژانویه در ملبورن بودید تماشای مسابقات تنیس اوپن استرالیا را از دست ندهید.

امن ترین مقاصد گردشگری برای خانم ها

مائوئی

سواحل زیبا و هم‌چنین تنوع بی‌نظیر گل‌های رنگارنگ این شهر قلب هر فردی را تسخیر می‌کند. آرامش موجود در این شهر به شما این امکان را می‌دهد که با آسودگی خاطر از زنانگی‌تان لذت ببرید و به ماجراجوئی بپردازید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها