کلیسای نوتردام دولاگارد

نماد شهر مارسی چیست؟

وجود ابنیه تاریخی زیبا و آب و هوای دلپذیر مدیترانه‌ای شهر مارسی آن را به یکی از متفاوت ‌ترین شهرهای فرانسه تبدیل کرده است وجود کلیسای نوتردام دولاگارد در این شهر که یکی از اماکن مقدس و همچنین به عنوان نماد این شهر بحساب می‌آید از مهم‌ترین عواملی است که گردشگران به سمت این شهر روی می‌آورند. مردم مارسی بر این باوراند که وجود این کلیسا در شهرشان آنها را از هر گونه بلا و مصیبت در امان می‌دارد. این کلیسا در بالا‌ترین نقطه از شهر مارسی و در قسمت جنوبی بندر قدیمی مارسی بنا نهاده شده است. این بنای مذهبی و تاریخی در قرن ۱۹ و بر سبک معماری رومی ساخته شده است.

کلیسای نوتردام دولاگارد

راجع به مارسی بیشتر بدانیم

آیا تا کنون نام شهر مارسی به گوشتان خورده است؟

مارسی یکی از معروف‌ترین شهر‌های فرانسه است که قدمت آن به ۲۶۰۰ سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد. همانطور که اشاره کردیم این شهر یکی از باارزش‌ترین و محبوب‌ترین شهر‌های این کشور است که وجود کلیسای نوتردام دولاگارد یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث محبوبیت آن شده.

این شهر با شکوه در فاصله‌ی ۱۷۰ کیلومتری از شهر دیدنی پاریس قرار گرفته است. مارسی به خاطر داشتن موقعیت جغرافیایی خوب و مناسبی که دارد از اهمیت و رونق چشم گیری برخوردار شده است.

جالب است بدانید مردم مارسی به موسیقی و ورزش علاقه‌ای باورنکردنی دارند. به همین خاطر این شهر از این دوجنبه نسبت به سایر شهر‌های فرانسه به دستاورد های قبل توجهی رسیده‌ است.

گران ترین کشتی های تفریحی دنیا

کلیسای نوتردام دولاگارد مارسی

برای دید این کلیسا لازم نیست خیلی به دنبالش بگردید، این بنای تاریخی از تمامی نقاط شهر قابل دیدن است و هیبت و زیبایی بی مثالش، شکوهی عجیب به شهر بخشیده است. اما اگر بخواهید به صورت دقیق تر و از فاصله نزدیک از آن دیدن کنید، می‌توانید سوار ترن‌های بندر شهر شوید و تقریبا پس از گذر نیم ساعت به بالای تپه‌ها برسید. از آنجایی که کلیسای نوتردام دولاگارد بر روی تپه‌ها واقع شده است، شاید با خودتان فکر کنید که رسیدن به کلیسا کار دشواری خواهد بود. اما آسانسور‌هایی در پایین تپه قرار گرفته است که شما را به سمت این بنای تاریخی هدایت می‌کند.

کلیسای نوتردام دولاگارد

نتیجه گیری

ودر آخر تاریخ ما به شما پیشنهاد می‌کند اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید سعی کنید با یک برنامه ریزی درست و حسابی و یک زمان مناسب برای آغاز سفر خود انتخاب کنید چرا که کشور فرانسه و شهر تاریخی مارسی از دیدنی‌های بسیار زیادی برخوردار است قطعا تماشای آنها به زمان زیادی نیاز دارد.از این که تا پایان مطلب ما را یاری کردید نهایت تشکر و قدر دانی از شما عزیزان را داریم.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها