باغ وحش هلابرون مونیخ کجاست؟

 باغ وحش هلابرون مونیخ

اگر قصد سفر به کشور آلمان را دارید حتما به باغ وحش زیبای هلابرون که در شهر مونیخ واقع شده است بروید و از انواع گونه‌های جانوری موجود در آن دیدن کنید. باغ وحش هلابرون مونیخ رتبه‌ی چهارم بهترین باغ وحش‌های دنیا را به خود اختصاص داده است. طراحی خاص و جالب  این باغ وحش یکی از مهم‌ترین دلایل معروفیت آن است.

در این باغ وحش تمام قاره‌های دنیا به صورت جداگانه‌ای طراحی شده است وحیوانات مربوط به هر اقلیم و قاره در بخش مربوط به خود قرار گرفته است. در این باغ وحش بیش از ۴۰۰۰ گونه از جانوان خاص دنیا نگهداری می‌شود. همراه تارخ ما باشید تا با این باغ وحش خاص و جالب بیشتر آشنا شوید.

 باغ وحش هلابرون مونیخ 

امنیت در باغ وحش مونیخ

با وجود انواع گونه‌های جانوری، اعم از جانوران اهلی و وحشی امنیتی خاص برای تمام بازدید کنندگان در فضای این باغ وحش حاکم است. آنها برای ایجاد امنیت در سطح باغ وحش از شگرد و ترفند‌های جالبی استفاده کرده‌اند. کارکنان این باغ وحش با حفر گودال‌های زیبایی که پراز آب هستند و همچنین با ایجاد حصار‌هایی بلند به خوبی توانسته‌اند محل زندگی حیوانات را از بازدید کنندگان جدا کرده‌اند.

برخی از تماشاگران برای اینکه بتوانند حیوانات وحشی را به خوبی ببینند با خود دوربین‌های شکاری می‌آورند تا با کمک دوربین بتوانند حیوانات وحشی مانند شیر، پلنگ، گرگ و… را بهتر مشاهده کنند.

نمایش ویژه حیوانات

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های باغ وحش هلابرون، اجرای ویژه‌ی حیوانات است. قطعا با دیدن نمایش جالب شیر‌های دریایی کالیفرنیایی حسابی به وجد خواهید آمد. فیل‌ها و پرندگان شکاری هم نمایش‌های ویژه و جذابی دارند که اطرافیان زیادی را به سمت خود می‌کشاند. شاید بهتر باشد پیش از مراجعه به باغ وحش  به سایت رسمی هلابرون سری بزنید و از زمان دقیق اجرا‌های ویژه با خبر شوید. فقط یادتان باشد خیلی روز خود را شلوغ نکنید. گستردگی بیش از حد و تنوع مختلف جانوری به اندازه کافی وقتتان را صرف خواهد کرد.

 باغ وحش هلابرون مونیخ 

باغ وحش نوازش

یکی از قسمت‌های جالب باغ وحش هلابرون مونیخ، باغ وحش نوازش نام دارد.در این قسمت می‌توانید به راحتی حیوانات را از نزدیک ببینید. به آنها غذا دهید و نوازششان کنید. عموما بز‌ها و گوسفندان در این بخش نگهداری می‌شوند. این حیوانات به نوازش‌ها و رفتار‌های انسان‌ها عادت کرده‌اند. اما توصیه می‌کنیم در این بخش مراقب کودکان زیر سه سال خود باشید.

غذاهای هنگ کنگی

نتیجه گیری

باغ وحش هلابرون مونیخ یکی از جالب‌ترین باغ وحش‌های دنیاست طراحی قاره به قاره  این باغ وحش به همراه گونه‌های جانوری مختص به هر قاره یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت آن در بین ساکنین آلمان و گردشگران می‌باشد

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها