موزه های پاتایا

موزه های پاتایا

شهر پاتایا واقع در تایلند، یک شهر زیبای ساحلی است. سواحل دلنشین و طبیعت بکرش توانسته نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کند. علاوه بر آن موزه های بسیار جذابی در این شهر بنا شده است. گردشگرانی که برای فرهنگ و تمدن جوامع مختلف ارزش فراوان قائل هستند در بدو ورود به این شهر مسیر موزه های پاتایا را در پیش می­گیرند. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا تعدادی از این موزه ­ها را به شما معرفی کنیم.

موزه ی آرت این پارادیس

این موزه که به (موزه هنر در بهشت) نیز شهرت دارد، یک موزه­ ی جذاب و سرگرم کننده است. در سالن این موزه تصاویر جالبی قرار داده شده این تصاویر به شکلی طراحی شده اند که می­توانید در کنار آن عکس بگیرید و به آن تصویر ملحق شوید گویا که خودتان در تصویر قرار دارید. گردشگرانی که به این موزه وارد می­شوند. برای سرگرمی به عکس گرفتن در کنار  تصاویر می­پردازند.

موزه های پاتایا

موزه ی ریپلیز بیلیو ایت اور نات

این موزه یکی از عجیب ­ترین و رعب ­انگیزترین موزه های پاتایا است که در بنا کردن آن از مطالب کتابی که اثر رابرت رپیلی بوده الهام گرفته شده است. در این موزه ۱۰ گالری وجود دارد که درآنجا  تئاتر۴ بعدی وتصاویری با موضوعات شکنج ه­های قدیمی، افسان ه­های خیال ­انگیز و موجودات عجیب به چشم می­خورد. افرادی که از این موزه بازدید می­کنند می­توانند با توجه به روحیات خود درمورد تصاویر موزه اظهار نظر کنند.

موزه ی پارودی آرت

این موزه، مکانی بسیار جالب و جذاب برای بازدید است. موزه ی پارودی آرت، آثار هنری را با عناصر مدرن روزمره ادغام می کند. این موزه همچنین تخیلات شما را محک زده و با طنز ترکیب می کند. موزه ی پارودی آرت، غروب ها باز بوده و مکانی سرگرم کننده برای گذراندن شب می باشد.

نمادهای شهر تهران

 موزه ی تِدی بِر

یکی دیگر از موزه ی های محبوب پاتایا، موزه ی تِدی بِر می باشد. در اینجا می توانید بیش از ۲ هزار عروسک خرسی را ببینید و با آنها عکس بگیرید. علاوه بر این، مجموعه ای از عروسک هم در این موزه وجود دارد. موزه ی تِدی بِر، دارای بخش های مختلفی می شود و بخش “فِری تِیل” (داستان های افسانه ای) محبوب ترین آنها می باشد. بخش های دیگر نیز شامل فضای استراحت، زمین بازی کودکان و خانه ی درختی می باشد.

موزه های پاتایا

نتیجه گیری

اگر قصد مسافرت به شهر پاتایا را  دارید تماشای موزه های پاتایا را ازدست ندهید بعد از بناهای تاریخی این موزه­ ها هستند که فرهنگ و تاریخ یک ملت را در معرض دید همگان قرار می­دهند.

منبع عازم شو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها