رستوران های بالی

بالی نام یکی از جزیره‌های کوچک اندونزی می‌باشد که اقیانوس‌های هند و آرام را به هم متصل کرده‌است. موقعیت جغرافیایی بالی آن‌را به یک جزیره خوش‌آب‌وهوای فوق‌العاده تبدیل کرده است. به همین دلیل توریست‌های بسیاری این جزیره را برای گردشگری انتخاب می‌کنند و تورهای بسیاری از کشورهای مختلف مقصد بالی را برای سفر انتخاب می‌کنند. آشنایی با بخش‌های مختلف بالی بخصوص رستوران‌هایش به شما کمک می‌کند سفر دلپذیرتری داشته باشید. با تاریخ ما همراه باشید و رستوران های بالی را بشناسید.

رستوران های بالی

سایان هاوس

نام این رستوران از رشته‌کوه سایلن گرفته شده است. این مورد از زیباترین و پرطرفدارترین رستوران های بالی می‌باشد. دلیل پرطرفدار بودن این رستوران علاوه بر سرو کردن غذاهای لذیذ و فوق‌العاده، موقعیت مکانی عالی و بی‌نظیر آن می‌باشد. رفتن به این رستوران علاوه بر تجربه‌ی یک غذای بی‌نظیر ، تجربه‌ی یک گردش چند ساعته‌ی دل انگیز را هم برای شما ثبت می‌کند.

رستوران های بالی

رازهایی شگفت انگیز درباره جزیره ی بالی

کیو کیو

رستوران کیو کیو در سال ۲۰۱۳ توسط زوجی با نام‌های “ویرجینیا انتیزن” و “کوین کرکاس” راه‌اندازی شد. و با وجود این که سال‌های زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد و سابقه‌ی چندانی ندارد، جزو یکی از بهترین رستوران های بالی و در بین مردم بالی و همچنین توریست‌ها و گردشگران محبوبیت فراوانی دارد. استفاده از خوراکی‌های محلی در طبخ غذاهای خلاقانه، یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این رستوران است که ارزش صرف هزینه را دارد.

کاسکادز

کاسکادز یکی دیگر از رستوران های بالی است. منظره بسیار عالی که از شرق جزیره بالی از فراز دره سرسبز رود پتانیو در رستوران کاسکادز خواهید دید را هیچ وقت فراموش نخواهید کرد. اگر به تازگی به این رستوران رفته باشید متوجه تغییر میز و صندلی های آن خواهید شد. کافه ای نیز در کنار استخر هتل و فضای زیادی در قسمت بیرونی برای صرف شام و ناهار ساخته شده است که زوج ها می توانند میز های رمانتیک آن را انتخاب کنند. همچنین چیزی که در این رستوران فراموش نخواهید کرد، منوی پیش غذای ۷ تایی آن و خوراک های ابتکاری ساخت سر آشپز رستوران و تیم آشپزی اوست.

رستوران های بالی

کات کچ کاسینا

رستوران کات کچ کاسینا بالی گلچینی از تجربه غذا خوردن روی میزهای لوکس و خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذی مثل استیک ها، غذا های دریایی، کباب ها و همینطور خوراک بوقلمون ایتالیایی را ارائه می کند. اینجا یکی از بهترین مکان ها در جزیره بالی برای صرف ناهار و شام است و در آن می توانید ترکیب خوبی از انواع غذاها را تجربه کنید.

منبع لحظه آخری
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها