چگونه در جزیره سانتورینی یونان بهترین سفر را داشته باشیم؟

رنگ و نقش همیشه تأثیر به سزایی در زندگی انسان‌ها داشته‌اند. جزیره سانتورینی یونان نمونه بارز این تأثیر است. در این جزیره رنگ‌ها به زیبایی کنار هم قرار گرفته‌اند. تاریخ ما امروز بیشتر برایتان از این جزیره می‌گوید.

جزیره سانتورینی یونان

تاریخچه

جزیره سانتورینی یونان 

این جزیره در سال‌های زیادی به شکل دایره بوده است. زمان دقیق ایجاد این جزیره مشخص نیست اما تا سال ۱۵۰۰ قبل از میلاد شکل این جزیره دایره‌ای بوده است. نیروی بسیار زیاد مواد مذاب موجب شده است تا مرکز این جزیره به زیر آب برود.

تمدن مینوسی در این جزیره زندگی می‌کرده است که بعد از فوران آتشفشان تمام زندگی آن‌ها با خاکستر پوشانده می‌شود. پس از آن هم موج‌های سهمگینی به این جزیره هجوم می‌آورند. همین موج‌ها موجب می‌شود تا تمدن مینوسی ها به طور کامل از بین می‌رود.

آب‌وهوا

این جزیره در تابستان هوای خشک ولی گرم دارد. در فصل بهار و پاییز جمعیت گردشگران در این جزیره کاهش می‌یابد. آن هم به دلیل بسته بودن هتل‌ها و مغازه‌ها است. البته هوا هم در این دو فصل کمی مرطوب می‌شود. می‌توان گفت بهترین زمان برای سفر به این جزیره اواخر بهار است. به این دلیل که در اوایل بهار هنوز طبیعت سرسبز چتر خود را بر این جزیره گسترانده است. همچنین درجه حرارت آب هم برای شنا بسیار مناسب است.

هیجان انگیزترین پارک های ابی پاتایا

شکم گردی

یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظه‌ها در این جزیره، خوردن وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌های متنوع است. خوردن صبحانه مشرف به دریای اژه و سرو ناهار در بهترین رستوران‌های این جزیره بسیار دلپذیر است. غذاهای یونانی و غذاهای دریایی در بهترین کیفیت وجود دارد و از چاشنی‌ها و ادویه‌های مختلفی برای طبخ آنان استفاده می‌شود؛ همچنین انواع دلمه‌ها، پنیرها، نان‌ها و دسرها به شکل هوس برانگیزی با رنگ و طعم عجیب در رستوران‌ها سرو می‌شود. علاوه بر این موارد، تنوع بسیاری در نوشیدنی‌های بومی و طبیعی وجود دارد که معروف‌ترین آن لیموناد است که در کافه‌ها، مهمان‌خانه‌ها و رستوران‌ها یافت می‌شود.

جزیره سانتورینی یونان 

غروب خورشید

چشم‌انداز غروب خورشید در بسیاری از سواحل بسیار دل‌انگیز و رمانتیک است؛ سانتورینی یکی از خیره‌کننده‌ترین منظره‌های غروب خورشید را داراست، منظره‌ای که پر از آرامش و زیبایی است. غروب خورشید در این ساحل یک نمایش پرطراوت با رنگ‌های سایه روشن آسمان و ترکیب رنگ‌های قرمز، نارنجی و بنفش است که انعکاس رنگ‌ها بر دریای آرام و نیلگون، آمیزه‌ای زیبا از رنگ‌های طبیعت را به نمایش می‌گذارد.

جزیره سانتورینی یونان از بهترین مکان‌ها برای طبیعت‌گردی و شکم گردی در یونان است. این جزیره از رنگ‌ها و منظره‌های عالی بی‌نصیب نمانده است. بلکه آن قدر زیبا است که نمی‌توان در مقالات به این کوچکی وصف آن را کرد.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها