هیجان انگیزترین پارک های آبی پاتایا

هیجان انگیزترین پارک های آبی پاتایا

قبل از هرچیزی باید خاطر نشان کنم که پارک‌های آبی مکان‌هایی نیستند که فقط متعلق به بزرگترها باشند بلکه بچه‌ها و کودکان نیز می‌توانند نهایت لذت و هیجان را از پارک‌های آبی داشته باشند. همانطور که در مطالب قبلی به شهر زیبا و ساحلی پاتایا و جاذبه‌های گردشگری‌اش اشاره کردیم. حال در این مقاله قصد داریم به سراغ پارک‌ های آبی‌اش برویم، پارک‌هایی که می‌توان نهایت لذت را در آنجا تجربه کرد. بنابراین اگر دوست دارید با پارک های آبی پاتایا بیشتر آشنا شوید تا پایان مطلب همراه تاریخ ما باشید و راجع به خانه‌ی پارک‌ی آبی اطلاعاتتان را بالا ببرید.

پارک آبی آمازون کارتون نوتورک

این پارک با دارا بودن بیش از ۱۵۰ سرسره‌ی آبی یکی از مهیج‌ترین پارک‌ های آبی پاتایا است که می‌توان در آن یک روز شاد را در کنار خانواده و فرزندانتان تجربه کنید. این پارک یکی از معروف‌ترین پارک‌های پاتایا  نیز بشمار می‌آید. و معروفیت آن به خاطر  متعلق بودنش به شبکه‌ی کارتون نوتورک ترکیه است. شبکه‌ی پرطرفداری که در آن انواع برنامه‌های کارتونی اعم از کارتون بن تن که به خوبی آن را می‌شناسید پخش می‌شود.

پارک های آبی پاتایا

جاذبه های گردشگری لبنان

پارک پاتایا

این پارک یکی از بهترین مکان‌های تفریحی برای خانوادهاست و همه‌ی گروه‌های سنی می‌توانند اوقات فرح بخشی را در این پارک تجربه کنند. پارک پاتایا شامل دو بخش پارک آبی و پارک تفریحی است و به علت برج بلندی که با ارتفاع ۲۴۰ متر در آن وجود دارد، بسیار معروف است. اگر اهل ماجراجویی باشید می‌توانید بانجی جامپینگ را از ارتفاع ۲۴۰ متری تجربه کنید و آدرنالین خونتان را به بالاترین سطح برسانید.در غیر این صورت می‌توانید از سه رستوران گردان این برج استفاده کنید و نمایی ۳۶۰ درجه از پاتایا داشته باشید.

علاوه بر همه‌ی تفریحات رایجی که امکان انجام آن در همه‌ی پارک‌ های آبی پاتایا وجود دارد، شما می‌توانید از ساحل اختصاصی این پارک نیز استفاده کنید و با دراز کشیدن روی ماسه‌های طلایی پاتایا، ویتامین D  بدنتان را از آفتاب داغ تایلند تامین کنید.

پارک های آبی پاتایا

نتیجه گیری

شهر ساحلی پاتایا یکی از معروف‌ترین شهر‌های کشور ترکیه بشمار می‌آید شهر زیبایی که می‌توانید مهیج‌ترین پارک‌های آبی دنیا را پیدا کنید. برخی از گردشگران بر این باورند که پاتایا برای سفر‌های خانوادگی مناسب نیست و در آنجا هیچ گونه تفریحی برای کودکان وجود ندارد اما باید بپذیرند که این تنها یک باور غلط است و کودکان و بچه‌ها نیز می‌توانید از پارک‌های آبی این کشور نهایت لذت را بهره مند شوند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها