جاذبه های گردشگری کشور کرواسی

جاذبه های گردشگری کشور کرواسی

کرواسی کشوری در جنوب مرکزی اروپاست که جمعیتی حدود ۴ میلیون نفر دارد. زبان رسمی آن‌ها کرواتی است. شهرهای تاریخی و طبیعت بکر و دست نخورده، ویژگی‌های کشور کرواسی است. پایتخت پویای این کشور، زاگرب جایگاه بهترین موزه‌ها، گالری‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید کشور است. در کل جاذبه های گردشگری کشور کرواسی بسیار متنوع می باشند. در امتداد سواحل کشور، شهرهای باستانی با ساختمان‌های سنگی قدیمی به چشم می‌خورد. همچنین تفریحات زیادی مانند غواصی، اسکی روی آب و موج سواری در کرواسی قابل انجام است. در آدریاسی، جزیره‌های شگفت انگیز کرواسی، لنگرگاه قایق‌های بادبانی و مناسب برای کسانی است که در جستجوی آرامش و لذت بردن از آفتاب مدیترانه‌ای هستند.

شبه جزیره طلایی

این ساحل زیبا به عنوان زلاتنی رت نیز شناخنه می‌شود که طول آن حدود ۵۳۰ متر است و در کنار دریای فیروزه‌ای آدریاتیک امتداد یافته این مکان با داشتن آفتاب ملایم و دریای گرم و همچنین تفریحات آبی ساحل مطلوبی برای گردشگران بشمار می‌آید. این جزیره به دلیل باد‌های زیاد مکان تفریحی مناسبی برای اسکی بادی شده است و به آن شهرت یافته است.

اگر از بالا با ارتفاع زیاد به این جزیره نگاه کنید به شکل یک کرانه که قسمتی از دریا را شکافته به نظر می‎رسد که آب‌های دور جزیره به رنگ فیروزه‌ای و بعد آن به رنگ آبی تیره تغییر کرده که باعث شده منظره‌ی چشم نوازی به وجود بیاید. این شبه جزیره زیبا یکی از گردشگر پذیرترین جاذبه‌های گردشگری کشور کرواسی است. منظره زیبا و دیگر شرایط مطلوب این جزیره را پر از گردشگرانی از داخل و خارج کرواسی کرده است.

جاذبه های گردشگری کشور کرواسی

 

بهترین مناطق جهان برای سفر

 پارک ملی کارکا

پارک زیبا در امتداد رودخانه کارکا که در مرکز پارک قرار گرفته و نام پارک از آن گرفته شده است. آبشارهای زنجیره‌وار مشهورترین جاذبه طبیعی در کارکا هستند. شاید هیجان انگیزترین بخش در مورد این مکان این باشد که بر خلاف بیشتر پارک‌ها، که شنا ممنوع است، این پارک بازدید کنندگان را تشویق به شیرجه و شنا در رودخانه می‌کند. همچنین، کارکا به دلیل جانوران و گیاهان خاص و غنی خود مشهور است. تنوع چشم‌انداز آن خیره کننده است: آبشارها، دریاچه‌ها و مسیرهای راهپیمایی در جنگل مکان‌ها و فعالیت‌هایی را برای یک روز طولانی فراهم می‌سازد. حتی این پارک جایزه گل طلایی اروپا را به دلیل گل‌های متنوع دریافت نموده است. یکی از هیجان انگیزترین راه‌ها برای بازدید پارک ملی کارکا، تور قایق سواری بر روی رودخانه است.

جاذبه های گردشگری کشور کرواسی

شهر جزیره‌ای تروگریر

کشور کرواسی یک جواهر واقعی در اروپاست یکی از اصلی ترین قطب‌ها و جاذبه‌های گردشگری اروپا، بدون شک همین کرواسی‌ است. طبیعت شگفت انگیز و میراث تاریخی آن خیره کننده هستند. در حالی که تروگریر یک شهر تاریخی در دریای آدریاتیک است، توسط یونان در قرن سوم قبل از میلاد ساخته شد. شهر تاریخی آن توسط سازمان یونسکو محافظت می‌شود و مکان‌های معماری خیره کننده‌ای را از دوره‌های متفاوت ایجاد می‌کند.

منبع جاده سبز
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها