باغ پرندگان کوالا لامپور ؛ بزرگترین باغ پرندگان جهان

باغ پرندگان کوالا لامپور ؛ بزرگترین باغ پرندگان جهان

باغ پرندگان کوالا لامپور خانه ۳۰۰۰ پرنده با ۲۰۰ گونه مختلف در کشور مالزی محسوب می شود. تنها ۱۰ درصد از این پرندگان از مناطق دیگر آورده شده اند. ۹۰ درصد دیگر بومیان کشور مالزی و شهر کوالا لامپور هستند. این باغ با مساحتی حدود ۵/۸ هکتار یکی از بزرگترین و جذابترین مکان های طبیعت گردی شهر کوالا لامپور پایتخت مالزی محسوب میشود که سالانه بیش از ۲۰۰۰۰۰ توریست از سراسر جهان برای بازدید از این باغ به مالزی سفر می کنند. این باغ به چندین بخش تقسیم شده است از جمله: سرزمین براهمینی، دنیای طوطی ها، دریاچه فلامینگوها و…

در واقع هریک قلمرو خاص خود را دارند دراین مقاله قصد داریم شما را بیشتر با بخش های این باغ آشنا کنیم.

باغ پرندگان کوالا لامپور

 باغ وحش هلابرون مونیخ کجاست؟

منطقه ۱ باغ پرندگان

آیا تا به حال در میان پرواز آزادانه پرندگان قدم زده اید؟ باغ پرندگان کوالا لامپور، این بستر را برای شما فراهم کرده است که بتوانید لذت قدم زدن در میان پرواز آزادانه پرندگان را تجربه کنید. منطقه ۱و ۲ این باغ بزرگترین منطقه های پرواز آزاد در جهان هستند. در این بخش ها پرندگانی را میبینید که هم مانند سرزمین واقعی خود آزادانه در حال پرواز هستند، شما به راحتی می توانید از غذا دادن به پرندگانی چون مرغ ماهیخوار، لک لک های گرمسیری لذت ببرید. طاووس آبی با آن دنباله ی با شکوه و رنگارنگش شما را شگفت زده خواهد کرد.

منطقه ۲ باغ پرندگان

این منطقه به وسیله پل به منطقه ۱ وصل شده است. پرندگان گریزان در این منطقه آزادانه پرواز می کنند، اگر تا به حال قرقاول و شترمرغ را از نزدیک ندیده اید به راحتی در این بخش می توانید آن ها را لمس کنید.

نتیجه گیری

در باغ پرندگان کوالالامپور، بازدیدکنندگان از نمایش‌های پرندگان و یا حتی نحوه ی تغذیه ی عقاب‌ها، مرغ‌های شاخ‌نوک و شترمرغ‌ها دیدن کنند. این باغ‌ خوش‌منظره به یک زمین بازی ویژه برای کودکان و نیز مسیرهای ویژه دو ی آهسته، ایستگاه‌های ورزش و قایق‌های پارویی برای افراد مجهز شده است. علاوه بر این، دوربین‌های چشمی ویژه‌ای نیز برای این باغ در نظر گرفته شده است و افراد می‌توانند با اجاره کردن یکی از این دوربین‌ها، از بخش‌های بیشتری از این باغ دیدن کنند؛ همچنین در این پارک، دکه‌های مخصوصی نیز برای فروش انواع تنقلات و نوشیدنی‌ها وجود دارند.

باغ پرندگان کوالا لامپور

بد نیست که در برنامه سفرهای خود بازدید از باغ های پرندگان را نیز بگنجانیم چرا که تماشای پرندگان همیشه ما را با دنیایی از آرامش و رهایی رو در رو می کنند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها