بهترین جاذبه های گردشگری تور اروپا

قاره اروپا بااینکه به‌عنوان دومین قاره کوچک دنیا (پس از اقیانوسیه) محسوب شده، دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری می‌باشد. مکان‌های گردشگری اروپا تنها به بناهای تاریخی محدود نیست، بلکه دارای جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیری بوده و همین ویژگی سبب شده تا بسیاری از مردم، تور دور اروپا را به‌عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین سفرها تلقی کنند. ازآنجایی‌که ممکن است عده‌ای برای تعطیلات خود تور دور اروپا را انتخاب کنند، در ادامه می‌خواهیم به معرفی چند مورد از معروف‌ترین مکان‌های گردشگری اروپا بپردازیم، نقشه اروپا را بردارید و با ما همسفر شوید.

معرفی برخی از معروف‌ترین مکان‌های گردشگری اروپا

یکی از معروف‌ترین مکان‌های گردشگری اروپا، برج ایفل فرانسه می‌باشد. این بنا در سال ۱۹۸۹ (در ۱۰۰ سالگی انقلاب فرانسه) ساخته‌شده است. این برج، چهارمین بنای مرتفع در جهان بوده که در میدان شان دو مارس (کنار رود سن) پاریس قرار دارد. برج ایفل کاملاً از فلز ساخته‌شده و چیزی حدود ۳۲۴ متر ارتفاع دارد. معماری این برج، موقعیت جغرافیایی و همچنین مرکز خریدهای درون آن موجب شده تا هرساله توریست‌های بسیاری وارد این شهر شوند.

واتیکان ایتالیا نیز یکی دیگر از جاذبه‌های توریستی است که برای تور دور اروپا پیشنهاد می‌شود. واتیکان از قدیم به‌عنوان یکی از شهرهای مذهبی شهرت داشته که در رم ایتالیا واقع‌شده است. این شهر کوچک‌ترین شهر قاره اروپاست و باوجود مساحت و جمعیت کم، عده بسیاری به آنجا سفر می‌کنند. البته ایتالیا شامل مکان‌های گردشگری و تفریحی بسیاری همچون شهر زیبای ونیز، ییلاق توسکان، کولوسئوم، برج کج پیزا و… نیز می‌باشد.

مجارستان نیز یکی از کشورهای اروپای مرکزی بوده که جاذبه‌های تفریحی بی‌نظیری دارد. ازآنجایی‌که هزینه‌ها در این کشور مقرون‌به‌صرفه است، به‌عنوان یک تور ارزان اروپا محسوب می‌شود. قلعه بودا، دریاچه بالاتون، شهر اگر سوپرون، شهر پچ، پارک ملی آگتلک، دریاچه هویز، دبرسن، پارک ملی هورتوباگ و شهر گیور جزء ده جاذبه برتر این کشور می‌باشند.

در پایان این را هم باید گفت که اگر قصد خرید بلیت از تور ارزان اروپا یا هر نوع تور اروپا را دارید، ممکن است در تهیه ویزا ازنظر زمانی با مشکلاتی مواجه شوید چراکه زمان سفارت برخی از کشورها را کارگزاری ایران معین می‌کند. بهترین زمان برای تهیه بلیت تور ارزان اروپا فصل‌های پاییز و زمستان است، در این بازه از تعداد گردشگران کم شده و قیمت اجاره هتل و بلیت به میزان قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

برای خواندن ادامه این سفر و کسب اطلاعات تخصصی تر می توانید به وب سایت فاینداتور www.findatour.co مراجعه کنید، منتظر شما هستیم.

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها