بهترین هتل های قبرس

بهترین هتل های قبرس

جزیره‌ای با بالاترین امکانات توریستی را در نظر بگیرید که در طی ۳۶۵ روز سال، فقط ۴۰ روز آن آفتابی نیست و ۳۲۰ روز آفتابی با بهترین امکانات در این جزیره منتظر شما است. اولین نکته در مسافرت رزرو هتل‌هایی است که بتواند حس عالی بودن محیط را به شما القا کند. بهترین هتل های قبرس را می‌خواهیم به شما معرفی کنیم. این هتل‌ها در سرتاسر جزیره و در دو قسمت شمالی و جنوبی قبرس پراکنده شده است. این هتل‌ها از بهترین امکانات اقامتی برخوردار هستند و شما در این جزیره بیش از بیش احساس راحتی خواهید کرد. با سایت تاریخ ما همراه باشید تا با این هتل‌ها آشنا شویم.

بهترین هتل های قبرس

هتل همه فصل لیماسول

هتل شهر لیماسول قبرس که دارای ساحل شنی خصوصی می‌باشد، هتل ۵ ستاره می‌باشد و از امکانات خوبی برخوردار است. این هتل در قسمت قبرس جنوبی واقع شده است. از امکانات این هتل می‌توان به استخر آب گرم، استخر معمولی، باغ‌های استوایی، زمین تنیس اشاره کرد. از امکانات اتاق‌های این هتل هم می‌توان به داشتن بالکن اختصاصی، غذاهای شرق مدیترانه و همچنین اتاق‌های لوکس ماساژ اشاره کرد.

هتل آدامز بیچ لارناکا قبرس

یکی از باشکوه‌ترین و بهترین هتل های قبرس را می‌توان هتل آدامز بیچ لارناکا نام برد. این هتل دارای مساحت بزرگ، رستورانی فوق‌العاده، اتاق‌هایی با سرویس‌های ۲۴ ساعته، دارای بالکن اختصاصی، اتاق‌های سونا و جکوزی، تفریحات آبی و همه‌ی این‌ها در کنار یک ساحل آرام و زیبا، خاطره‌ای به یاد ماندنی را برای شما و همراهنتان به وجود خواهد آورد. این هتل در قبرس جنوبی قرار دارد و پنج ستاره نیز می‌باشد.

هتل آلیون بیچ لارناکا

هتل آلیون بیچ قبرس هتلی بسیار شیک و مجلل  است که در کنار ساحل قرار گرفته استِ این هتل از کیفیت بسیار بالایی در میان دیگر هتل‌های ۵ ستاره این شهر برخوردار است. اتاق‌های بسیار تمیز و مرتب با دکوراسیونی کاملا مدرن همراه با تمامی امکانات رفاهی یکی از ویژگی‌های این هتل است. کارکنان هتل رفتاری بسیار گرم و صمیمی با میهمانان دارند و در کم‌ترین زمان ممکن به درخواست مسافران رسیدگی می‌کنند. امکانات کامل تفریحی ورزشی، رستوران بسیار شیک با محیطی کاملا آرام و غذا‌های متنوع و خوشمزه توانسته رضایت میهمانان را جلب کند.

این هتل در فاصله ۳۷.۱ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی لارناکا قرار دارد. کارکنان هتل آلیون بیچ به زبان‌های یونانی، انگلیسی و روسی تسلط دارند. اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی نظیر مینیبار، دوش حمام، وای‌فای رایگان، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، بالکن اختصاصی، سشوار و میز مطالعه هستند. این هتل اتاق‌های مختلفی دارد که عبارتند از: اتاق دابل یا تویین با منظره رو به پارک، اتاق دابل یا تویین با منظره رو به دریا. اقامت در هتل آلیون بیچ می‌تواند خاطره‌ای خوب را برای میهمانان رقم بزند.

هتل نووتل ؛ اولین هتل فرودگاهی ایران

نتیجه گیری

قبرس یکی از زیباترین جزایر دنیا به شمار می‌رود. در این جزیره امکانات گردشگری فراوان است. از بهترین هتل های قبرس می‌توان به لیماسول، آلیون و آدامز بیچ لارناکا اشاره کرد. در این هتل‌ها امکانات تفریحی مانند سونا، جکوزی، استخر و … اشاره کرد. همچنین این هتل‌ها در امتداد ساحل هستند و همین موضوع زیبایی هتل‌ها را بیشتر می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با سایت تاریخ ما همراه باشید.

منبع توریاب توریاب
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها