بهتر‌ین جاذبه های گردشگری نیس ، فرانسه

بهتر‌ین جاذبه های گردشگری نیس ، فرانسه

اگر می پرسید نیس کجاست؟ باید بگوییم که نیس یکی از شهر‌های ساحلی جنوب شرق فرانسه است که در میان سواحل مدیترانه و کوه دازور قرار گرفته است. اگر در سفر به فرانسه به دنبال غافلگیری و هیجان هستید! جاذبه های گردشگری نیس، این فرصت را به شما می دهند. نیس از از جاذبه‌هایی مانند شهر قدیمی نیس، تفرجگاه انگلیسی، کلیسای سنت نیکلاس، پارک فونیکس، خرابه‌های رومی، باغ آلبرت و موزه‌های متعددی برخوردار است. در این نوشتار چند مورد از این ها را به شما معرفی خواهیم کرد با ما همراه شوید.

جاذبه های گردشگری نیس

تفرجگاه انگلیسی ها

شما با رفتن به تفرجگاه انگلیسی ها توانسته‌اید با یک تیر دو نشان بزنید. با خود متصور شوید که بازدید از جاده‌ای کنار دریا که با درختان نخل محصاره شده است چقدر می تواند جذاب باشد. در این تفرجگاه شما شاهد مجموعه‌ای از باغ‌های باشکوه، بنا‌های تاریخی، موزه، باغ‌های فرانسوی و … هستید. این مکان از محلی برای پیاده روی در امتداد خلیج فرشتگان برخوردار است و از معروف‌ترین خیابان‌های نیس به شمار می رود. بسیاری ازدو چرخه سوارها و اسکیت سوارها نیز این مکان را برای خود برگزیده‌اند.

همه چیز در مورد شهر کن فرانسه

باغ آلبرت

باغ آلبرت، یکی دیگر جاذبه‌های گردشگری نیس یه شمار می رود. این باغ فضای بسیاری را به خود اختصاص داده و از شمال تا کاخ ماسنا، گسترش داده شده است. وجود فواره خورشید و مجسمه آپولو یا خدای خورشید یونانی در این باغ، آوازه این باغ را به گوش همگان رسانده است. این باغ از یک صحنه تئاتر پوشیده با درختان نخل برخوردار است که در فصول گرم سال میزبان کنسرت ونمایش گروه‌های مشهور راک می باشد.

کوچه قدیمی

این کوچه های پر پیچ و خم و بسیار باریک، یک محیط پر جنب و جوش پدید آورده که یادآور ایتالیاست. این منطقه که به “بابازوک” معروف است، توسط تفریحگاه های بزرگی نظیر پارک جاردین آلبرت اول (Jardin Albert I)، کاخ مسنه و پرومناده دوپیلون (Promenade du Paillon) محاصره شده است. انتهای بخش جنوبی شهر قدیمی، جاییست که ماهیگیران محصولات غذایی تازه به بازار نزدیک “Cours Saleya” می آورند و به فروش می رسانند. در این بازار رنگارنگ محصولاتی اعم از مواد غذایی، ادویه جات، مواد لازم برای طبخ غذاهای خوشمزه مدیترانه ای، زیتون های مخصوص، قارچ های محلی و ماهی تازه عرضه می شود.

سخن آخر

کلانشهر نیس با آب و هوای مدیترانه‌ای و دلچسبش این فرصت را با شما می دهد که با گردش و حضور در گالری ها و موزه‌های هنری، خیابان‌های زیبا، شنا در آب‌های نیلگون و بسیاری تفریحات دیگر یک سفر متنوع همراه با آرامش را برای خود سپری کنید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها