چرا در هتل ها خمیردندان وجود ندارد؟

چرا در هتل ها خمیردندان وجود ندارد؟

برای مسافرت به شهری که بعد ازهفته‌ها نظرسنجی پیدا کرده‌ایم آماده می‌شویم. بعد از تعیین روز و ساعت حرکت، لیست وسایل مورد نیاز سفر را نوشته و شروع به تهیه آن می‌کنیم. مسواک و خمیردندان، لباس ها، لوازم شخصی، غذا و هر آن‌چه نیاز است را در چمدان گذاشته و عازم سفر می شویم. به هتل می‌رسیم. پس از صرف میان وعده ای شروع می‌کنیم به آماده شدن و رفتن به دیدن جاذبه‌های شهر. شب پس از صرف شام در یکی از رستوران‌های خوب شهر، خسته، به هتل برگشته و خودمان را برای خواب آماده می‌کنیم، اما ناگهان، توجهمان به کمبود وسیله مهمی جلب می‌شود که در خانه جا مانده است. خمیردندان!

ناراحت از تجهیز نبودن وسیله‌هایمان ناگهان جرقه‌ای در ذهنمان می‌خورد که به سمت پکی که هتل در اختیارمان قرار داده می رویم اما در کمال ناباوری آن‌جا هم نمی‌توانیم خمیردندانی بیابیم.

اما بیایید منطقی باشیم! هتل را به جرم  کمبود تجهیزات مقصر ندانیم.

هدر رفت اقتصادی!

طی گذشت زمان تجربه ثابت کرد که  بخش عمده خمیردندانی که هتل داران برای مسافرین مهیا می‌کردند بلا استفاده بوده و برای آن‌ها هدر رفت اقتصادی به دنبال داشته است. آن‌ها سالانه هزینه بسیار بالایی برای تهیه خمیردندان می‌‌پرداختند اما خمیر دندان‌ها مورد استفاده آنچنانی واقع نمی‌شدند.از این رو صاحبان هتل‌ها تصمیم گرفتند برای صزفه جویی در مصرف هزینه این وسیله کاربردی را از پکی که در اختیار مسافرین قرار میدهند حذف کنند. مرد اروپایی که از صابون‌های استفاده نشده یک هتل نیاز یک ساله زاغه نشینان را به صابون فراهم کرد، هتل داران را نسبت به تصمیمشان مصمم کرد.

چرا در هتل ها خمیردندان وجود ندارد؟

اقامت در بهترین هتل های شهر یزد

هتل های پرستاره

سوال دیگری که مطرح می شود این است که هتل های پرستاره و گران قیمت و به اصطلاح لاکچری چه؟ آن‌ها هم چنین دلایلی را برای فراهم نکردن خمیردندان در مقابل این سوال که چرا در هتل‌ها خمیر دندان وجود ندارد؟ دارند. حتی هتل‌هایی که پنچ ستاره و چهار ستاره هستند نیز دلایل خود را برای فراهم نکردن خمیردندان دارند. حوله، صابون، وسایل موردنیاز برای دوش گرفتن و حتی تورهای نگهدارنده این وسایل با معروف ترین برندها در هتل های گران قیمت تعبیه می شوند اما مسئله این جا است که باز هم برای این دسته از هتل ها صرفه اقتصادی برای تهیه خمیردندان وجود ندارند.

اما تفاوتی که در هتل‌های گران قیمت با دیگر هتل‌ها در تهیه خمیردندان دارند این است که چنان چه در واحد اقامتی خود خمیردندان نداشتید می توانید سری به بخش پذیرش هتل بزنید و از کارکنان این بخش، خمیردندان بخواهید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها