سفری ماجراجویانه به گرجستان

سفری ماجراجویانه به گرجستان

سفری ماجراجویانه به گرجستان می‌تواند یکی از سفر های فراموش نشدنی برای هر شخص باشد، سفری که در آن فرصت تجربه‌ی کارهای هیجان‌انگیز و نشاط‌‌ آور را خواهید داشت. گرجستان یکی از مقصدهای بی‌نظیر برای سفر است زیرا این کشور علاوه بر مناطق گردشگری زیادی که دارد تفریحات بسیار خوبی هم دارد. کشور گرجستان از لحاظ تامین امنیت و آرامش برای مردم این کشور و همچنین مسافران بسیار خوش درخشیده است و توانسته هر ساله میزبان گردشگران زیادی باشد. در ادامه به تعدادی  از تفریحات کشور گرجستان اشاره خواهیم کرد:

پاراگلایدر و اسب سواری در توشتی

در منطقه گوداری در گرجستان پارک ملی توشتی قرار دارد که در آن تفریحات زیادی انجام می‌شود از جمله اسب سواری که می‌توانید در دل طبیعت به سوارکاری بپردازید، یک کار بسیار هیجان انگیز دیگر که در سفری ماجراجویانه به گرجستان می‌توانید انجام دهید پرواز با پاراگلایدر یا چتر است که هیجان بسیار زیادی دارد.

اسکی در منطقه گوادری

منطقه گوادری علاوه بر تابستان‌های زیبا و هیجان‌انگیزی که دارد زمستان‌های فوق‌العاده‌ای نیز دارد، زیرا پیست اسکی این منطقه بسیار زیبا و نفس گیر است. اسکی در این منطقه حس بی‌نظیری را برای شما رقم خواهد زد، این حس تلفیقی از ترس و هیجان خواهد بود.

بالن سواری در تفلیس

شهر تفلیس به عنوان پایتخت کشور گرجستان از زیبایی‌های چشمگیری برخوردار است و تماشای این زیبایی ها از بالای شهر بسیار لذت بخش‌تر خواهد بود به همین دلیل بالن سواری در این شهر می‌تواند خاطره‌ای فراموش نشدنی برای شما رقم بزند.

سفر به پل صلح تفلیس در گرجستان

تور هوایی، فرودگاه ناتاختاری

یک هواپیمای سسنا اسکای هاوک (Cessna Skyhawk) چهار سرنشین اجاره کنید و با تور ۴۵ دقیقه ای بر فراز آسمان گرجستان از تماشای چشم انداز بی نظیر رودخانه متکواری، آنانوری (Anauri)، بازالتی (Bazaleti Lake) و صومعه جواری (Jvari Monastery) غرق در لذت شوید. این هواپیما شما و سه سرنشینی که همراهتان هستند را از فرودگاه ناتاختاری (در فاصله ۳۰ دقیقه ای با شمال تفلیس قرار دارد) بلند می کنند و آن زمان است که می توانید زیباترین مناظر کشور را از چشم یک پرنده مشاهده نمایید.

سفری ماجراجویانه به گرجستان

در طول پرواز ارتفاع شما به ۳۰۵ تا ۹۱۴ متر از زمین خواهید رسید و شما می توانید متسختا (Mtsketa) پایتخت پادشاهی گرجستان شرقی را ببینیند. پرواز بر فراز رودخانه های مکتواری و آراگوی چشم انداز خیره کننده ای را ارائه می دهد. در ضمن زمانی که ارتفاع گرفتید، ممکن است خلبان به مسافر خوش شانسی که روی صندلی جلو نشسته اجازه دهد تا برای مدت کوتاهی هواپیما را براند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها