زیباترین شهرهای هلند

زیباترین شهرهای هلند

هلند یک کشور اروپایی است با طبیعت وچشم اندازهای بسیار زیبا که دل هر بیننده‌ای را می‌رباید. زیباترین شهرهای هلند موضوعی است که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت، هلند شهرهای بسیار زیبایی دارد که هر کدام از آن‌ها می‌تواند به نوبه‌ی خود یک مقصد بی‌نظیر برای یک سفر فوق‌العاده باشد.

شهر آمستردام

شهر آمستردام پایتخت کشور هلند است و جمعیت زیادی نیز دارد، این شهر زیبا از مناظر طبیعی بی‌نظیری برخوردار است. در شهر آمستردام مکان‌های گردشگری زیادی وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پارک‌های بزرگ وزیبا، کانال‌های آب، موزه‌های گوناگون، باغ وحش و… اشاره کرد.

شهر روتردام

روتردام یکی از زیباترین شهرهای هلند بعد از آمستردام است. این شهر زیبا یک شهر بندری است ودر بندر‌های این شهر واردات و صادرات انجام می‌شود، روتردام نیز کانال‌های بسیار زیبایی دارد که زیبایی شهر را چند برابر کرده‌اند، همچنین خانه‌های قدیمی حس و حال کم‌نظیری به شهر داده است.

دلایل زندگی در هلند

شهر دلفت

دلفت یکی از شهرهای قدیمی هلند است که تقریبا بافت قدیمی خود را حفظ کرده است. وجود خانه‌های قدیمی رنگی، مسیرهای دوچرخه سواری، کانال‌های آب زیبا، کوچه‌ها و کافه‌های قدیمی و… حس آرامش را در این شهر چند برابر کرده است.

شهر لاهه

یکی دیگر از زیباترین شهرهای هلند شهر لاهه است که البته نام واقعی شهر دن هاخ است. می‌توان گفت  که بیشتر کارهای اداری هلند در شهر زیبای لاهه انجام می‌گیرد و این شهر از لحاظ سیاسی بسیار حائز اهمیت است. در این شهر مکان‌های دیدنی از جمله پارک مادورودام، کلیسای سنت جیمز و… وجود دارد.

بروک در واترلند

بروک در شهرداری واترلند واقع شده و منطقه ای از هلند در سواحل غربی مارکرمیر (Markermeer) به حساب می آید که با دشت های مسطح، رودخانه ها، کانال ها و آب گذرها شناخته شده می باشد. بروک روستایی خوش منظره است که برای دوستداران طبیعت و آرامش بسیار ایده آل می باشد.

خیابان های بروک با خانه های هلندی رنگارنگ در اطراف کلیسای روستا که قدمت آن به قرن هفدهم باز می گردد، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. شهر همچنین، دارای یک دریاچه بزرگ است که نقطه ای مناسب برای پیک نیک های تابستانی و اسکی روی یخ در زمستان به شمار می رود.

زیباترین شهرهای هلند

ناردن (Naarden)

ناردن، نمونه ای خیره کننده از قلعه ستاره به عنوان یکی از مستحکم ترین شهرهای اروپا شناخته می شود. محبوبیت قلعه های ستاره در طول قرن ۱۵ به عنوان یک تشکیلات دفاعی کارآمد افزایش یافت و زیبایی معماری ظاهری آن زبانزد است. شهر ناردن در محدوده ای به شکل شش ستاره واقع شده و توسط زمین های سرسبز محصور گشته است.

این شهر به همان اندازه که از دور به نظر می رسد زیباست. کلیسای سنت ویتوس (St Vitus)، متعلق به قرن چهاردهم ، در قلب شهر قرار دارد. در حالیکه مرکز فرمانداری شهر نمونه ای شگفت انگیز از یک ساختمان سنتی هلندی است که با آجر کاری های پیچیده، حصارهای بامزه سبز رنگ و سقف نوک تیز بیش از پیش جذاب به نظر می رسد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها