در کجای کوالالامپور هتل بگیریم، بهتر است؟

در کجای کوالالامپور هتل بگیریم، بهتر است؟

انتخاب هتلی مناسب برای داشتن اقامتی خوب، یکی از اصلی‎ترین اقداماتی است که مسافران می‎بایست قبل از سفر خود انجام دهند. قبل از سفر به هر نقطه‌ای باید راجب هتل‎های مقصد خود تحقیق کنید و پس از بررسی‎ کامل هتل‎های مقصد نسبت به رزرو هتل اقدام کنید. باید تمام امکانات هتل، هزینه هتل، موقعیت جغرافیایی هتل و بودجه خود را برای اقامت در هتل بررسی کنید. ما در این مقاله به بررسی بهترین نقاط کوالالامپور برای رزرو هتل می‎پردازیم.

اوکادوو هتل کوالالامپور

این هتل ۴ ستاره در لیست بهترین هتل‎های کوالالامپور قرار دارد. این در سال ۲۰۱۶ و دقیقا در مرکز شهر افتتاح شد. از امکانات ویژه‎ی این هتل می‎توان به استخر در فضای باز اشاره کرد. از خدمات این هتل می‎توان به کافه رستوران، تراس آفتاب، مرکز ورزشی، خدمات شاتل، سرویس روزانه اتاق‎ها، اتاق مخصوص استعمال دخانیات، منطقه ساحلی، اینترنت پرسرعت نامحدود و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل ممنوع می‎باشد.

هتل ایستانا

یکی از بهترین هتل‎های ۵ ستاره شهر بوده که در فاصله‎ی ۵۰۰ متری از منطقه بوکیت بینتانگ و در یکی از بهترین نقاط شهر قرار گرفته است. دسترسی شما از این هتل به جاذبه‎های گردشگری شهر بسیار خوب است. هتل ایستانا دارای استخر در فضای باز نیز می‎باشد. اتاق‎های این هتل دارای پنجره‎هایی بزرگ هستند که دیدی عالی نسبت به شهر به شما می‎دهند. از سایر خدمات این هتل مجلل می‎توان به رستوران بین المللی، کافه، بوفه کیک و شیرینی، زمین تنیس، صرافی، رزرویشن ۲۴ ساعته، سونا، جکوزی و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که همراه داشتن حیوان خانگی با خود در این هتل ممنوع است.

چرا در هتل ها خمیردندان وجود ندارد؟

سان وی ولوسیتی هتل کوالالامپور

در بین اسامی که در لیست هتل خوب در کوالالامپور قرار گرفته اند، نام هتلی به نام سان وی ولوسیتی هتل به چشم می خورد. این هتل را باید در بین متفاوت ترین و بهترین هتل های ۴ ستاره ی کوالالامپور دسته بندی نماییم. این هتل با آن طراحی متفاوتش قطعا یک پناهگاه آرام در بین شلوغی های شهر کوالالامپور است که اقامت کنندگانش را از شلوغی شهر در پناه خود می گیرد.

در بالای پشت بام این هتل یک استخر فوق العاده وجود دارد که اقامت مسافرین در آن را نسبت به دیگر هتل ها متمایز می سازد. یکی از ویژگی های خوب این هتل این است که در کنارش پر از مرکز خریدهای مختلف و معروف است و از این نظر دسترسی شما را بسیار آسان تر می نماید.

هتل سیلکا مِی تاور کوالالامپور

یکی از هتل های خوب و ۴ ستاره ی شهر کوالالامپور که در بین اقامتگاه های معرفی شده در لیست هتل خوب در کوالالامپور قرار می گیرد، هتل سیلکا مِی تاور کوالالامپور است. این هتل ۳ ستاره ولی بسیار تمیز و مجهز مالزیایی، درست در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته است. همه ی اتاق های این هتل دارای دید خوبی هستند و دسترسی کاملا نامحدود به WiFi دارند.

تمامی اتاق های این هتل دارای تهویه ای مطبوع و امکانات بهداشتی و آرایشی مختلفی در خود می باشد. سشوار، لوازم و وسایل حمام، سرویس بهداشتی اختصاصی، میز کار، تلویزیون با کانال های ماهواره ای از جمله ی امکانات موجود در این اتاق است. رستوران La Maison با سبک آشپزی آسیایی و مالزیایی، استخر، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، میز تور، خشکشویی، تهویه ی مطبوع، اتاق خانواده، روزنامه و بسیاری از دیگر امکانات رفاهی می باشد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها