معرفی هتل پتر یکم مسکو

معرفی هتل پتر یکم مسکو

مسکو یکی از زیباترین شهرهای کشور روسیه است. بدون شک مسئله اقامت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که هر مسافری باید به آن توجه داشته باشد. مهم نیست که راهی سفر داخلی هستید یا خارجی، اگر قصد سفر دارید باید قبل از سفر نسبت به مکانی که قصد اقامت در آن را دارید اطمینان حاصل کنید. در این مقاله به بررسی هتل پتر یکم مسکو که یکی از بهترین هتل‎های مسکو می‎باشد می‎پردازیم.

مشخصات هتل

اگر به منطقه تاریخی و مرکزی شهر مسکو سری بزنید با هتل ۵ ستاره پتر یکم مسکو مواجه خواهید شد. این هتل دارای موقعیت جغرافیای عالی می‎باشد. دسترسی مسافران این هتل به مترو بسیار آسان است و این باعث می‎شود تا به اکثر نقاط شهر دسترسی داشته باشید. این هتل زیبا با دکوراسیون منحصر به فرد خود دارای ۱۳۳ اتاق می‎باشد. رستوران هتل بهترین غذاهای بین المللی را برای شما سرو می‎کند. علاوه بر رستوران هتل شما می‎توانید به رستوران‎های اطراف هتل نیز سری بزنید.

امکانات هتل پتریکم

خدمه‎ این هتل تمام تلاش خود را می‎کنند تا شما از اقامت خود در هتل خاطره‎ی خوبی به خاطر بسپارید. شما می‎توانید در لابی هتل بنشینید و همانطور که از اینترنت رایگان استفاده می‎کنید به صدای پیانویی ه به صورت زنده برای شما به صدا درمی‎آید گوش دهید. این هتل مجهز به رزرواسیون ۲۴ ساعته می‎باشد تا در کار مسافران وقفه‎ای ایجاد نشود. از دیگر امکانات این هتل می‎توان به آسانسور، سرو چای و قهوه در لابی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، شاتل رایگان و … اشاره کرد.

هتل پتر یکم مسکو

مرکز خرید گام مسکو

توضیحات تکمیلی

تمام کودکان زیر ۲ سال از تخت نوزاد رایگان بهره مند خواهند بود. اگر برای کودکان زیر ۱۶ سال تخت اضافه در اتاق ها بخواهید، باید هزینه ای جداگانه برای آن بپردازید. در هر اتاق تنها قابلیت افزودن یک تخت وجود دارد.امکانات تفریحی هتل پتر یکم مسکو فضای عمومی هتل پیانوی سفیدی قرار داده اند و اجراهای زنده بهترین آثار موسیقی کلاسیک را می توانید در این سالن با تکنوازی پیانو گوش دهید. استخر سرپوشیده هتل به همراه سونا، جکوزی و حمام آبگرم خواهید داشت.

فضای آرایشگاه هتل پتر یکم مسکو برای تمام مهمانان خدمات ارائه می دهد.همچنین کمد قفل دار برای وسایل مهمانان در باشگاه ورزشی فراهم شده است.رستوران هتل صبحانه خود را هر روز از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۱ می توانید در اتاق ها سفارش دهید یا اینکه به بوفه رستوران مراجعه کنید. خدمات پذیرایی اتاق ها شبانه روزی خواهد بود.رستوران رومانوف: از بهترین رستوران های مسکو با بهترین سرآشپزها بوده که انواع غذاهای مدرن اروپایی و روسی را سرو می کند. می توان برای صبحانه، ناهار و شام به این رستوران بروید.

منبع chin24
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها