معرفی هتل پورت بسفروس استانبول

معرفی هتل پورت بسفروس استانبول

استانبول یکی از زیباترین و مدرن‌ترین شهرهای ترکیه می‌باشد. این شهر زیبا علاوه بر داشتن جاذبه‎های تفریحی و گردشگری دارای جاذبه‎ها تاریخی و معماری منحصر به فرد خود است. قرار گرفتن جاذبه‎های گردشگری در کنار امکانات تفریحی و رفاهی، این شهر را به مقصدی دلپذیر و رویایی برای مسافران تبدیل کرده است. مراکز خرید این شهر به نوبه خود جاذبه گردشگری محسوب می‎شوند. در ادامه به بررسی یکی از بهترین هتل‎های این شهر یعنی هتل پورت بسفروس استانبول می‎پردازیم.

هتل پورت بسفروس

این هتل زیبا و مجلل در منطقه اروپایی استانبول واقع شده است. این هتل چهار ستاره ۱۱۱ اتاق دارد و توانسته تا به امروز گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کند. این هتل امروز به عنوان یکی از بهترین هتل‎های ترکیه شناخته می‎شود. اقامت کودکان زیر دو سال در ای هتل رایگان است. همچنین هتل برای کودکان زیر ۱۲ سال تخفیفات عالی در نظر گرفته است.

امکانات هتل

از جمله امکانات این هتل زیبا ی‎توان به حمام رایگان، اینترنت رایگان، تراس‎هایی با ویو عالی شهر، سشوار، حوله شخصی، میز مطالعه، مبل راحتی، تلویزیون، سیستم گرمایشی و … اشاره کرد. تمامی اتاق‎های این هتل به صورات روزانه نظافت می‌شوند. اتاق‎های این هتل به ۵ نوع مختلف دسته بندی می‎شوند.

همه چیز در مورد برج گالاتا استانبول

کافه و رستوران هتل پورت بسفروس استانبول

کافه و رستوران این هتل در ردیف بهترین کافه رستوران‌های استانبول قرار می‌گیرد. رستوران هتل علاوه بر سرو غذاهای محلی، غذاهای بین المللی نیز سرو می‌کند. شما در کافه‌ی هتل می‌توان بهترین قهوه ترک استانبول را امتحان کنید.

امکانات تفریحی

یکی از امکانات ویژه تفریحی هتل پورت بسفروس استانبول میز تورهای گردشگری آن است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در تمامی روزهای سال می‌توانید با مراجعه به این هتل در تورهای مختلف گردشگری که برگزار می‌کند شرکت کنید و با آنها به دیدن جاذبه های استانبول بروید. تورهایی که دامنه‌شان از گشت و گذار درون شهر استانبول و اماکن تاریخی شروع و تا رفتن به مرکز خریدهای استانبول ادامه دارد.

امکانات خدماتی هتل پورت بسفروس

یکی از ویژگیهای عالی خدماتی این هتل، چک این و چک اوت سریع می‌باشد و علاوه بر این باید بدانید این هتل به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد. همچنین اگر بخواهید سرویس ترانسفر فرودگاهی در این هتل بگیرید. اینترنت رایگان نیز از دیگر خدمات مورد توجه هتل ۴ ستاره ستاره پورت بسفروس است.

هتل پورت بسفروس

فاصله تا جاذبه‌های گردشگری

یکی از ویژگی‎های عالی هتل ۴ ستاره پورت‌بسفروس استانبول نزدیکی آن به مرکز شهر است. این هتل در فاصله چند متری از خیابان استقلال قرار دارد و با برج گالاتا تنها ۹۰۰ متر فاصله دارد.

منبع mstiran
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها