استفاده از وکیل مهاجرت به استرالیا برای گرفتن اقامت استرالیا با انواع روش‌های مطمئن

مقدمه

استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته است که به دلیل وسعت زیاد و قرارگیری در قاره اقیانوسیه از شرایط خاصی برخوردار است. این کشور بزرگ و زیبا برای بسیاری از مهاجران سرشار از فرصت‌های پیشرفتی است که در کشور مبدا به سختی می‌‌توانستند به آن برسند. در حال حاضر راه‌های مختلفی برای دریافت اقامت این کشور و مهاجرت به آن وجود دارد که بسیاری از افراد می‌توانند از طریق آنها اقدام کنند. یکی از مهم‌ترین نکات در این زمینه، پیدا کردن و کمک گرفتن از وکیل مهاجرت به استرالیا است که به خوبی از جزئیات قانونی این کار باخبر باشد.

انواع روش‌های مهاجرت به استرالیا

همان طور که در ابتدا اشاره شد، روش‌های مختلفی برای مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت این کشور وجود دارد. این روش‌ها مطابق با قوانین مهاجرتی کشور استرالیا تنظیم می‌شوند و بهترین فردی که می‌تواند آنها را درک و تفسیر کند وکیل مهاجرت به استرالیا است. وکیل مهاجرت استرالیا فردی است که از نزدیک با این قوانین آشنا باشد و موارد شمول یا عدم شمول آنها را به خوبی تشخیص بدهد. در موارد زیادی پرونده‌های مهاجرتی شامل جزئیات ریزی می‌شوند که نه فقط افراد عادی، بلکه وکلای تازه‌کار نیز به سختی می‌توانند از آنها سر در بیاورند. در چنین مواردی، یک وکیل مهاجرت به استرالیا با تجربه زیاد و سابقه کاری بالا می‌تواند ابهامات را بر طرف نموده و پرونده را پیش ببرد.

برخی از مهم‌ترین و پر استفاده‌ترین روش‌های دریافت اقامت استرالیا شامل موارد زیر می‌شود:

  • ویزای کاری
  • ویزای سرمایه‌گذاری
  • ویزای گلوبال تلنت

اگر چه این عناوین تا حد زیادی گـویا هستند و از آنها می‌توان فهمید شرایط و منظور کلی آنها چیست، اما همه آنها دارای جزئیاتی هستند که در موارد زیادی بدون توجه کافی به آنها فرایند دریافت اقامت دچار مشکل می‌شود. برای پیشگیری از این نوع بحران‌ها بهتر است قبل از هر گونه اقدام برای تشکیل پرونده با یک وکیل مهاجرت به استرالیا با تجربه کافی مشورت نمایید.

ویزای کار استرالیا و شمردن امتیازها

یکی از راه‌های اصلی مهاجرت به استرالیا دریافت ویزای کاری این کشور است. هر ساله با توجه به وضعیت اقتصادی و شرایط این کشور، نیاز به نیروی خارجی برای انجام تعداد زیادی از مشاغل اعلام می‌شود. یک وکیل مهاجرت به استرالیا از زمان اعلام این اطلاعات خبر داشته و همواره می‌داند با چه تخصص‌هایی راحت‌تر می‌توان ویزای کار استرالیا را دریافت کرد.

به صورت کلی پرونده‌ متقاضیان مهاجرت کاری بر اساس مهارت‌ها و توان‌های آنان امتیازبندی می‌شود. برای مثال فردی که مدرک تخصصی جوشکاری داشته باشد و مدرک آیلتس با نمره ۵/۷ داشته باشد امتیاز بهتری از فردی دارد که همان کار را بلد است اما هیچ مدرکی ندارد. علاوه بر موارد آموزشی، سن و سال متقاضیان، تاهل یا تجرد و ویژگی‌های مختلف فردی آنها دارای امتیازات مختلفی است. وکیل مهاجرت با بررسی این شرایط تشخیص می‌دهد که پرونده متقاضی چقدر شانس برد دارد و برای پیش بردن مناسب پرونده اقدام می‌کند.

اگر تمایل به مهاجرت به استرالیا بر پایه تخصص خود و به این ترتیب دریافت ویزای کار استرالیا را دارید، بهتر است برای این کار و دریافت اقامت استرالیا با یک وکیل باتجربه در زمینه مهاجرت به استرالیا مشورت کرده و همراه شوید.

ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا

طبق قوانین مهاجرتی استرالیا، افرادی که قصد سرمایه‌گذاری بلند مدت در این کشور و فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در آن را داشته باشند می‌توانند اقامت این کشور را به دست بیاورند. اداره مهاجرت استرالیا برای این دسته از متقاضیان هم جدول‌های امتیازبندی تهیه کرده و مشخصه‌های متقاضیان را امتیاز بندی می‌کند. میزان سرمایه، سابقه مالی، سن، و مواردی از این دست در این پرونده‌ها بررسی شده و نتیجه بر اساس امتیازات دریافتی تعیین می‌شود.

جزئیات تاثیرگذار زیادی در دریافت امتیاز مناسب وجود دارند که بدون تجربه و آگاهی نمی‌توانید از آنها مطلع شوید. یک وکیل مهاجرت به استرالیا به خوبی از این جزئیات سر در آورده و می‌تواند روی نقاطی تاکید بگذارد که نقش بهتری در پذیرش پرونده ایفا می‌کنند. به همین دلیل بهتر است در صورتی که قصد دریافت ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا را دارید، قبل از هر کاری با یک وکیل مهاجرت به استرالیا که از تجربه کافی برخوردار باشد مشورت کنید.

دریافت اقامت کشور استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری شرایط و معیارهای مشخصی دارد. با این حال افراد زیادی با وجود داشتن این شرایط، موفق به دریافت اقامت این کشور نمی‌شوند. دلیل این موضوع بیش از هر چیز، ناآگاهی از شرایط قانونی و اقدام ناکافی و غیر قابل قبول برای تشکیل پرونده است. به همین دلیل برای پیشگیری از مشکلات این چنینی، بهتر است بهتر است توجه بیشتری در انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا داشته باشید تا بتوانید در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن به این کشور مهاجرت نمایید.

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

همان طور که از نام آن مشخص است، ویزای گلوبال تلنت استرالیا مناسب افراد سرشناس در رشته‌های گوناگون هنری و ورزشی و علمی است. به عبارت دیگر، اگر فردی در رشته خود اعتبار بین‌المللی داشته باشد، می‌تواند برای دریافت این نوع از اقامت استرالیا اقدام کند.

در حال حاضر ویزای گلوبال تلنت استرالیا بیشتر به افرادی که در زمینه علمی و دانشگاهی موفق باشند تعلق می‌گیرد. به این ترتیب اگر در رشته خود، برای مثال در زمینه میکروبیولوژی مقالات مهمی چاپ کرده‌اید و جوایز بین‌المللی دریافت کرده‌اید، می‌توانید برای دریافت این اقامت و ادامه فعالیت‌های خود در کشور استرالیا اقدام کنید.

برای این کار لازم است با یکی از همکاران خود در این کشور، برای مثال یکی از استادان دانشگاه در رشته خودتان، ارتباط برقرار کرده و از او بخواهید برای دعوت شما اقدام کند. ظرف مدت کوتاهی پس از این کار، در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانید اقامت دائم استرالیا را به دست بیاورید.

ویزای گلوبال تلنت استرالیا نوع جدیدی از ویزا است و در حال حاضر بیشتر به افراد سرشناس علمی اختصاص پیدا می‌کند. یک وکیل مهاجرت به استرالیا با سابقه زیاد به خوبی می‌تواند این نوع پرونده‌ها را پیگیری کرده و به نتیجه مناسب برساند. در صورتی که قصد اقدام از این طریق و دریافت اقامت استرالیا را دارید، با یک وکیل مجرب مهاجرت به استرالیا مشورت کرده و پرونده مهاجرت خود را تشکیل دهید.

سخن پایانی

مهاجرت به استرالیا فرایندی است که هر سال توسط تعداد زیادی از مهاجران پیگیری می‌شود. بسیاری از مهاجرانی که ناآگاهانه اقدام به این کار می‌کنند دچار مشکلات زیادی می‌شوند و گاهی به مناطقی انتقال داده می‌شوند که فرسنگ‌ها با تصورشان از یک کشور پیشرفته فاصله دارد. برای پیشگیری از مشکلاتی مانند این، بهتر است قبل از هر نوع اقدامی، از ملزومات و شرایط قانونی مهاجرت به استرالیا اطلاع پیدا کنید. برای این کار هیچ کس صلاحیت بیشتری از یک وکیل مهاجرت به استرالیا ندارد.

موسسه ویزاپیک با همکاری بسیاری از وکلای مهاجرت به استرالیا در این کشور، انواع خدمات مهاجرت به این کشور و تشکیل و پیگیری پرونده‌های مرتبط را به متقاضیان اقامت این کشور ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای اجتناب از هر نوع مشکل، و اطمینان از پیگیری مناسب پرونده خود، با وکلای متخصص مهاجرت به استرالیا در این موسسه مشورت نمایید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها