جزیره بورا بهشتی لوکس و زیبا در دل آبهای نیلگون

جزیره بورا ،  بهشتی لوکس و زیبا در دل آبهای نیلگون

سفر به اقیانوس ها و آبهای آزاد همواره مورد توجه بوده است. جزیره بورا از جاذبه های دیدنی واقع در فرانسه است. از لحاظ جغرافیای این جزیره بهشتی بین آمریکا و استرالیا واقع شده است. دور تا دور این بهشت کوچک را نیز آبهای اقیانوس آرام فرا گرفته است. در ادامه شما را برای سفر به بورا راهنمایی خواهیم کرد.

هتل هیلتون

یک سوئیت شناور بر روی آب های آبی اقیانوس دیگر یک آرزوی محال نیست. هتل هیلتون این امکان را برای گردشگران فراهم کرده است. کف این سوئیت ها از شیشه های سه لایه و مقاوم ساخته شده است. لذا شما میتونید حرکت ماهی ها را از کف اتاقتان تماشا کنید. سقف سوئیت ها نیز با استفاده از برگ های نخل و پوشال ساخته شده است. تا هوای دل انگیز جزیره روح شما را نشات ببخشد.

اعتقادات و باور های مردم بومی

آداب و رسوم و فرهنگ های محلی از زیبایی های یک منطقه محسوب میشود. بومیان جزیره بورا نیز اعتقادات جالبی دارند. به عنوان مثال، آنها خالکوبی را امری مقدس میدانند. طبیعت و زیبایی های آن نقش مهمی در اعتقادات مردم بورا دارد. به عنوان مثال اگر بانوی جوانی گل کوچکی را پشت گوش چپ قرار دهد؛ به معنای متاهل بودن او است. در حالی که گل پشت گوش راست به معنای مجرد بودن است.

گردش در جزیره

سفر به این جزیره شگفت انگیز میتواند سر تا سر هیجان باشد. اما متعجب خواهید شد وقتی که بدانید هیچ وسیله حمل و نقل عمومی برای تردد وجود ندارد. برای بازدید از جاهای مختلف میتوانید دوچرخه یا ماشین شخصی کرایه کنید. اما پیشنهاد ما به شما قدم زدن در هوای مطلوب جزیره است‌. البته یک وسیله نقلیه مشابه با اتوبوس هم وجود دارد که روزانه دو ساعت تور جزیره گردی برگزار می کند.

جزیره بورا

جاذبه های گردشگری جزیره پوکت

به دنیای مرجان ها و کوسه ها قدم بگذارید

دور تا دور جزیره بورا را مرجان ها پوشش داده اند. شما میتوانید در تور های یک روزه گردش در بورا ثبت نام کنید. در طی این تور برنامه های متنوعی گنجانده شده  است. ایستگاه اول غواص در کنار کوسه ها و ماهی های کوچک و بزرگ است. که میتواند آدرنالین خون شما را بسیار بالا ببرد. در ایستگاه دوم به مکانی ایمن تر میروید. و از غواصی در کنار مرجان های رنگی لذت میبرید. و در نهایت برنامه ناهار در رستوران های بی نظیر فرانسوی انتظار شما را میکشد. غذایی لذیذ و منظره ای دلپذیر از کوه های اوتمانو نقطه پایانی این تور است.

پیاده روی در جزیره

مسیرهای پیاده‌روی معدودی در اطراف جزیره وجود دارند. و شما می‌توانید در آن‌ها به پیاده‌روی پرداخته و از چشم‌اندازهای بی‌نظیر جزیره لذت ببرید. بهترین مسیر پیاده‌روی در بالای کوه ماتا پوپا (Mata Pupa) و کوه اوتمانو (Otemanu) قرار گرفته‌اند. و قله‌های این دو کوه بر فراز جزیره بورا قرار دارد. پیاده‌روی در این مسیر چشم‌اندازهای فراموش‌نشدنی را برای شما ارائه خواهد داد.

منبع سفرستان
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها