جزیره سانتورینی Santorini یکی از زیباترین جزایر دنیا

معرفی جزیره سانتورینی 

جزیره سانتورینی یکی از زیباترین جزایر واقع در دریای اژه است؛ که در ۲۰۰ کیلومتری کشور یونان واقع شده است. رنگ سفید ساختمان ها و موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد جزیره در شهرت آن نقش اساسی داشته است. به گونه ای که بسیاری از توریست ها از سانتورینی به عنوان جزیره عشاق یاد میکنند. تماشای غروب آفتاب بر روی آب های نیلگون اقیانوس، و برخورد آنها به تخته سنگ های صاف از زیباترین قاب های دنیاست. ما در این مقاله اطلاعات مفیدی که برای سفر به جزیره عشاق لازم دارید؛ در اختیار شما قرار میدهیم.

اطلاعاتی در مورد ساختار جزیره

سانتورینی یکی از زیباترین جزیره های آتشفشانی است. و از نظر جغرافیای در میان جزایر لوس و آنافی قرار گرفته است. ساختار کلی جزیره مشابه یک نیم دایره است. و نمایی فوق العاده به شهر ساحلی اویا دارد‌. چشم انداز های رویایی و دراماتیک، در کنار سایر جاذبه های گردشگری و خدمات رفاهی، موج عظیمی از گردشگران را به این جزیره می کشاند.

جزیره ساموئی تایلند یک سفر رویایی به عمق طبیعت !

دیدنی های جزیره سانتورینی

قدم نهادن بر روی گدازه های آتشفشانی جاری شده از دل اقیانوس، خانه های سنتی با دیوار های سفید و گنبد های آبی و صخره نوردی از مهمترین فعالیت های تفریحی جزیره است. مسافران میتوانند در خانه های طبقاتی سکونت کنند. و از استخر های رو باز هتل ها استفاده کنند. بیشتر این خانه ها و استخر ها نمایی فوق العاده به سمت اقیانوس دارند‌. و آرامشی بی بدیل را رقم میزنند.

موزه باستان شناسی ثرا

اگر علاقمند به آشنایی با تاریخ جزیره عشاق هستید؛ حتما از این موزه دیدن کنید. تمام آثار تاریخی کشف شده از جزیره و مناطق تاریخی اطراف، در این موزه به نمایش گذاشته میشود‌. در این نمایشگاه آثار تاریخی متعددی از دوران نوسنگی و حتی اواخر عصر رومی مشاهده میشود. کوره های پخت، وان حمام و سازه های سفالی اطلاعات جامعی از سبک زندگی مردمان گذشته ارائه می دهد.

آب و هوای جزیره ی سانتورینی در یونان

جزیره سانتورینی در تابستان آب و هوایی گرم و بسیار خشک دارد. اگر از جمعیت زیاد خوشتان نمی ‌آید، دو فصل بهار و پاییز انتخاب معقول و مناسبی برای شما است. زمستان اما هوا کمی مرطوب می ‌شود، اما در این مدت مشکل اصلی را باید هتل‌ ها و مغازه ‌ها دانست که بسته هستند. به طور کلی مجمع ‌الجزایر سایکلادس (Cyclades) در اواخر بهار بهترین هوا را دارند. در این مدت چشم ‌اندازها هنوز سر سبز و درجه ی حرارت آب دریا برای شنا کردن عالی به نظر می ‌رسد. اوایل پاییز نیز وضعیتی مشابه اواخر بهار دارد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها