راهنمای کامل سفر به بورا بورا ، بهشتی در اقیانوس آرام

راهنمای کامل سفر به بورا بورا، بهشتی در اقیانوس آرام

این جزیره‌ی زیبای شگفت انگیز توسط یک دریانورد انگلیسی معروف به‌نام جیمز کوک در قرن هجدهم کشف شد و آن منطقه را به یک جزیره‌ی گردشگری زیبا تبدیل کرد و امکان سفر به بورا بورا را در اختیار همگان قرار داد.

جیمز کوک نام این جزیره را مروارید اقیانوس آرام انتخاب کرد. نام بورا بورا برای این جزیره زمانی شهرت یافت که جیمز مینچر کتاب‌های داستانش در مورد جنوب اقیانوس آرام را نوشت و این منطقه را زیباترین منطقه‌ی جهان عنوان کرد. این جزیره‌ی زیبا در واقع پورا پورا نام دارد که به معنای اولین متولد در زبان تاهینی است؛ اما انگلیسی زبان‌ها آن‌را به بورا بورا تغییر نام دادند.

پیشنهاد میکنم اگر اهل سفر هستید و همواره برای آن وقت و هزینه در نظر می‌گیرید، این جزیره یکی از مناطقی است که هیچگاه از وقت و هزینه‌ای که برای آن صرف کردید پشیمان نمی‌شوید؛ امیدوارم به همراه تاریخ‌ ما غرق در لذت شوید.

جزیره بورا بورا کجاست؟

بورا بورا نام قسمتی از مجموعه‌ جزیره‌های فرانسه است که در اقیانوس آرام بین استرالیا و آمریکا قرار گرفته است. اگر بخواهید از آمریکا یا استرالیا به این جزیره سفر کنید باید ۸ ساعت پرواز کنید تا این بهشت زیبا را مشاهده کنید. مساحت این جزیره‌ی ۱۰ هزار نفری  ۲۹ کیلومتر مربع است و کوه‌های مرتفعی مانند اوتمانو و پاهیا جذابیت آن‌را چند برابر کرده‌اند. کوه پاهیا با ارتفاع ۷۲۷ متر مربع مرتفع‌ترین قله‌ی جزیره شناخته می‌شود. این جزیره در دل یک دریای آبی زیبا و سنگ‌های مرجانی قرار دارد و برکه‌های فیروزه‌ای رنگ زلال را می‌توان در دامان آن مشاهده کرد.

انگلیسی از زبان‌های رایج این جزیره است اما زبان فرانسه را می‌توان به‌عنوان زبان اصلی این منطقه معرفی کرد. اگر قصد دارید به یک منطقه‌ی جذاب و زیبا سفر کنید و به مرواریدهای سیاه علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنم سفر به بورا بورا را در برنامه‌هایتان قرار دهید.

چگونگی سفر کردن به جزیره‌‌ی بورا بورا

برای سفر کردن به این جزیره که در یکی از دورافتاده‌ترین مناطق دنیا قرار دارد ابتدا باید به یکی از جزیره‌های بزرگ فرادریایی کشور فرانسه به نام جزیره‌ی تاهینی سفر کنید؛ بعد از رفتن به این جزیره‌ی واقع در اقیانوس آرام باید ۲۵۶ کیلومتر مسیر را طی کنید و در مدت زمان ۵۰ دقیقه پرواز به بورا بورا برسید و لذت ببرید.

لازم به ذکر است که این جزیره یک منطقه‌ی امن برای گردشگری است و هیچ خطری برای تهدید ندارد؛ حتی کوسه‌هایی که در آب‌ها وجود دارند نیز گردشگران و مردم را اذیت نمی‌کنند. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید خیالتان راحت باشد که هیچ خطری  شما را تهدید نخواهد کرد.

بورا بورا و جذابیت‌های بی‌نظیر گردشگری آن

سفر به بورا بورا به دلیل داشتن اسپاها و رستوران‌های لوکس، ریزورت‌ها و اقامتگاه‌های گران و آکواتیک و… به جزیره‌ای لوکس تبدیل شده است که هر کسی توانایی بازدید از آن‌را ندارد. این جزیره پر از جاذبه‌های گردشگری زیبا و خاص است که افراد ثروتمند را به سمت خود می‌کشاند. بر‌که‌های کریستالی و آبی، ساحل زیبای ماتیرا، رستورون‌های لوکس و قایق سواری برخی از جذابیت‌های گردشگری این شهر هستند که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت‌.

بهترین زمان مسافرت به این جزیره‌ی فوق‌العاده اواسط ماه آوریل تا ماه نوامبر و می است. این زمان یکی از بهترین زمان‌ها برای مسافرت به جزیره‌ی بورا بورا است؛ زیرا می‌توانید به راحتی با فروشنده‌ها چانه بزنید و قیمت‌ها را کمتر کنید.

آب و هوای جزیره بورا بورا

بیشتر روزهای سال می‌توانید یک هوای گرم را در بورا بورا مشاهده کنید. این جزیره دارای دو فصل تابستان و زمستان است. ماه‌های مارس، فوریه، دسامبر و ژانویه جزو تابستان هستند و گرم‌ترین ماه سال در این جزیره ماه مارس است. آگوست، ژوئن، جولای، اکتبر، سپتامبر و آوریل نیز جزو ماه‌های زمستان هستند. عنوان خنک‌ترین ماه سال در این جزیره به ماه آوریل تعلق دارد که دمای بورا بورا در این ماه به ۲۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

تفریحات جذاب جزیره بورا بورا

این جزیره پر از تفریحات سرگرم‌کننده است. شما می‌توانید با سفر به بورا بورا  یک غواصی هیجان‌انگیز را تجربه کنید ‌و ماهی‌ها، کوسه‌ها و موجودات آبزی جالب را از نزدیک ببینید. می‌توانید با هلی کوپتر بر روی جزیره و دریا پرواز کنید و غرق در هیجان و لذت شوید. می‌توانید به ماهی‌گیری و قایق‌سواری بپردازید و زیبایی‌های اقیانوس را لمس کنید.

سفر به این جزیره به شما این امکان را می‌دهد که به سمت قله‌های جزیره پیاده‌روی کنید و از نزدیک با عظمت آنها روبه‌رو شوید. یکی دیگر از کارهای بسیار هیجان‌اتگیزی که می‌توانید در سفر به جزیره‌ی بورا بورا آن‌را تجربه کنید، این است که می‌توانید یک ماشین اجاره کنید و با آن کل جزیره و زیبایی‌هایش را بگردید.

با طی کردن این مسیر می‌توانید از روستای وایتاپه گذر کنید، ساحل ماتیرا و غار اپا را ببینید، با قبرهای قدیمی‌ای که نقش لاک پشت دارند مواجه شوید و روستای فائونی یکی از بی‌نظیرترین مناطق را مشاهده کنید.

تورها و هتل‌های بورا بورا

هتل‌هایی که در این جزیره قرار دارند در واقع همان ریزورت‌های گران و زیبایی هستند که عموما ۵ ستاره و بسیار شیک هستند. برخی از این ریزورت‌های فوق‌العاده عبارت‌اند از ریزورت‌های لو میریدین، سنت رجیس، فورسینز و اینترکانتیننتال.

برای سفر به بورا بورا می‌توانید از تور‌های مخصوص استفاده کنید و هزینه‌های متناسب را بپردازید. این تورها عموما گران هستند و مبلغ آنها بر اساس امکانات تور و نوع ریزورت‌ها تعیین می‌شود. مثلا ممکن است مبلغ سفر برای هر نفر برابر باشد با ۳۸۰۰ تا ۵۲۰۰ دلار.

با انتخاب یکی از این تورهای لوکس می‌توانید از تورهای گردشگری‌ای که در سفر به آنجا برایتان تدارک دیده‌اند استفاده کنید. تورهای عکاسی و سفر به دور تا دور جزیره دو نمونه از جذاب‌ترین دورهای گردشگری این سفر هستند که خاطرات به یادماندنی فوق‌العاده‌ای را برایتان به‌وجود خواهد آورد.

و در پایان

سفر به بورا بورا سفر لوکسی شناخته می‌شود و معمولا افراد خاصی که می‌توانند از پس هزینه‌ها برآیند آنجا را برای مسافرت انتخاب می‌کنند. جاستین بیبر همان خواننده‌ی معروف کانادایی و جنیفر انیستون بازیگر معروف آمریکایی از افراد خاصی هستند که به این جزیره سفر کردند و پر از لذت شدند. امیدوارم شما هم هر چه زودتر به مسافرت‌هایی که می‌خواهید بروید و لذت ببرید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها