۱۰ مقصد مناسب برای سفر در زمستان

۱۰ مقصد مناسب برای سفر در زمستان

بیشتر مردم این ذهنیت را دارند، که سفر بیشتر مختص بهار و تابستان است. اما باید بگوییم که، اینگونه نیست، سفر در زمستان هم می‌تواند، بسیار لذت بخش و خاطره انگیز باشد. با پیدا کردن مقصد مناسب برای سفر در زمستان می‎توانید، یک هیجان و تجربه‌ی جدید به دست بیاورید.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید، که می‌خواهید هیجان‌ها و تجربه‌های جدیدی به دست بیاورید، و سفر در زمستان را تجربه کنید و از آن لذت ببرید، بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید، تا با مقاصد مناسب، برای یک سفر زمستانی آشنا شوید.

۱- شهر دبی مقصد مناسب برای سفر در زمستان

اگر می‌خواهید، در زمستان سفر کنید، اما آب و هوا، تفریحات و سرگرمی‌های، تابستانه داشته باشید! دبی بهترین گزینه برای شما است. شهر دبی آب و هوای گرمی دارد، اما در زمستان آب و هوای آن معتدل و مطلوب می‌شود.

به همین علت شهر دبی، یک مقصد مناسب برای سفر در زمستان است. البته این نکته هم قابل ذکر است، که به دلیل آب وهوای معتدل شهر دبی در زمستان، تقاضای سفر به آن افزایش می‌یابد، همین موضوع باعث می‌شود، تا در زمستان، قیمت بلیط برای شهر دبی، بیشتر از فصل تابستان باشد.

شما می‌توانید به کویر دبی بروید و اسکی انجام دهید، یا به سواحل آن بروید، تفریحات مختلفی انجام دهید و یک سفر به یاد ماندنی داشته باشید.

۲- شهر پوکت در کشور تایلند

از دیگر مقاصدی که می‌توانید، در زمستان به آن سفر کنید، اما تجربه‌ی یک آب و هوای تابستانی داشته باشید، شهر پوکت در کشور تایلند است. شهر پوکت، یکی از جاذبه‌ها و زیبایی‌های  کشور  تایلند است. شب‌های بسیار زیبا و شلوغ این شهر، سواحل زیبا و تفریحات بسیار دیگر، که همگی می‎‌توانند، یک سفر رویایی برای شما به ارمغان بیاورند.

۳- شهر برلین در کشور آلمان

شهر برلین، در کشور آلمان می‌تواند، یک مقصد مناسب برای سفر در زمستان باشد. البته نه بخاطر اینکه آب و هوای تابستانه داشته باشد! بالعکس، بخاطر زمستان‌های مطلوب و ورزش اسکی، که در فصل زمستان انجام می‌شود. در واقع شما با سفر به آلمان و شهر برلین در زمستان، می‌توانید، یک تجربه‌ی به یاد ماندنی از اسکی روی برف را تجربه کنید.

زمستان‌های شهر برلین، آنگونه نیست، که سرمای غیرقابل تحملی داشته باشد. بلکه یک آب وهوای زمستانی، مناسب دارد.

۴- شهر مسکو در کشور روسیه

اگر می‌خواهید، در زمستان به سفر بروید و یک سرمای جانانه را حس کنید، کشور روسیه و شهر مسکو بهترین گزینه است. شاید تا به حال از سرمای زمستان‌های روسیه شنیده باشید، اما تجربه‌ی سرمای مسکو، شاید دید جدید و تجربه‌ی جدیدی برای شما به همراه داشته باشد.

در واقع شهر مسکو، یک مقصد مناسب برای سفر در زمستان است، آن هم برای افرادی که عاشق زمستان، ورزش‌های زمستانی و … هستند. زیبایی‌های شهر مسکو، با بارش برف و سرما چند برابر می‌شود. به خصوص اگر در نزدیکی‌های، سال نو میلادی به این شهر سفر کنید.

۵- شهر کبک در کشور کانادا

شهر کبک در کشور کانادا، جزو آن دسته از مقاصد گردشگری، در زمستان است، که به شما تجربه‌ی یک سفر زمستانی را می‌دهد. در واقع زمستان‌های شهر کبک هم بسیار سرد است. اما سرمای هوا باعث نمی‌شود، که نتوانید، لذت کافی را از سفر خود ببرید.

بلکه برعکس، شما با بازدید از، جشنواره‌های زمستانی، که در کبک برگزار می‌شود، هتلی که از جنس یخ است، خیابان‎‌ها و ساختمان‌هایی که، قدیمی هستند و بسیاری دیگر، از جاذبه‌های جذاب شهر کبک، می‌توانید، یکی از سفرهای بی‌نظیر خود را تجربه کنید.

۶- شهر اوکلند

زمانی که ما فصل زمستان و سرما را تجربه می‌کنیم، شهر اوکلند، آب و هوای تابستانی و بسیار مطلوبی دارد. به همین علت می‌تواند، یک مقصد مناسب برای سفر در زمستان باشد. شما می‎توانید، در سفر به این شهر، بانجی جامپینگ را تجربه کنید و به هیجان سفر خود بیفزایید. یا اینکه به خیابان ملکه آن بروید و به قدم زدن و تماشای فروشگاه‌ها بپردازید.

البته به دلیل آب و هوای تابستانی و معتدلی که شهر اوکلند، در زمستان دارد، سفر به این شهر در زمستان افزایش می‌یابد، در نتیجه ممکن است، هزینه‌ی سفر به شهر اوکلند، کمی بیشتر از فصل‌های دیگر باشد.

۷- جزایر مالدیو

زیبایی و تمیزی جزایر مالدیو، یکی از ویژگی‌های بارز این جزایر است. آب شفاف و تمیزی که دارد، سواحلی که شن‌های آن، به رنگ سفید و بسیار تمیز است و زیبایی‌های غیر قابل وصف دیگری، که هر کدام می‌توانند، دلیلی برای سفر به این جزایر و لذت بردن از زیبایی‌های شگفت انگیز آن باشند.

با سفر به جزایر مالدیو در زمستان، می‌توانید شاهد، زیبایی خارق‌العاده و آرامش بخشی باشید.

۸- شهر سیدنی در کشور استرالیا

شهر سیدنی هم می‌تواند مقصد مناسب برای سفر در زمستان باشد، چرا که یک شهر ساحلی است. آب وهوای معتدل، یکی از ویژگی‌های مثبت این شهر، برای سفر در زمستان است. علاوه بر آن چون ایرانیانی که به استرالیا مهاجرت کرده‎اند، بیشتر در شهر سیدنی ساکن هستند، شما با دیدن همزبانان و هموطنان خود، حس غربت کمتری خواهید داشت.

۹- شهر اندلس در کشور مراکش

کشور مراکش، در قاره آفریقای شمالی قرار دارد، و به قاره اروپا و خط استوا نزدیک است. همین موارد باعث می‌شود، تا سفر در زمستان، به مراکش و شهر اندلس بسیار دلپذیر باشد. شما با سفر به شهر اندلس، می‌توانید از مناظر زیبای، سواحل و کوه‌های متعددی که در آن وجود دارد، بسیار لذت ببرید.

۱۰- شهرهای رم و ونیز در ایتالیا

شهر رم یکی از شهرهای با قدمت در ایتالیا است، در واقع شهر رم ، فرهنگ و سازه‌های رومی را به زیبایی به تصویر می‌کشد. شهر ونیز، هم شاید نیازی به تعریف نداشته باشد، چون زیبایی‌های بی‌نظیر این شهر زبانزد همه است.

با این همه زیبایی و قدمتی که شهرهای رم و ونیز دارند، سفر به آنها می‌تواند یکی از خاطره انگیزترین و به یادماندنی‌ترین سفرها باشد. علاوه بر این، چون در فصل زمستان دمای هوا کاهش می‌یابد، میزان مسافرت به شهرهای رم و ونیز کاهش می‌یابد، در نتیجه هزینه‎های مسافرت هم کاهش پیدا می‌کند.

همه‌ی این موارد، باعث می‌شوند، که کشور ایتالیا، به خصوص شهرهای رم و ونیز، مقصد مناسب برای سفر در زمستان باشند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها