معرفی ۵ شهر توریستی و دیدنی کانادا

۵ شهر توریستی و دیدنی کانادا

هرچند کانادا دومین کشور بزرگ جهان است، اما جمعیت زیادی ندارد. به همین دلیل بیشتر بخش‌های آن هنوز هم‌بافت اصلی خود را حفظ کرده و تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های مهاجرپذیر جهان شده است. شهرهای دیدنی کانادا عموماً شهرهای صنعتی و تجاری هستند که در اطراف آنها مراکز گردشگری مختلفی ایجاد شده است‌. در این مقاله پنج شهر زیبا و پراهمیت کانادا را به شما معرفی می‌کنیم.

تورنتو

این شهر زیبا جز ده شهر پربازدید جهان است. چراکه در اقصا نقاط آن با ساختمان‌های فرهنگی، تاریخی و برج‌های عظیم مواجه هستیم. در اقصا نقاط تورنتو انواع موزه‌ها، گالری‌ها و رستوران‌ها پذیرای گردشگران است. جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو یکی از جشنواره‌های بزرگ هنری جهان است که هرساله گردشگران زیادی را راهی تورنتو می‌کند.

ونکوور

ونکوور یکی از شهرهای دیدنی کانادا است. در حقیقت این شهر در محل تلاقی اقیانوس هند با کوه‌های سر به فلک کشیده کانادا واقع شده است. این موضوع منظره‌ای چنان زیبا به وجود آورده است که گردشگران ونکوور را جز دیدنی ترین شهر های کانادا معرفی می‌کنند. موزه مردم‌شناسی، پل معلق اسکایپ پایلت و آکواریوم شیشه‌ای از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است.

مونترال

مونترال یکی از شهرهای قدیمی و پر جاذبه کشور کانادا محسوب می‌شود. این شهر در حقیقت از دو بخش مدرن و قدیمی تشکیل شده است. بافت قدیمی شهر شامل ساختمان‌های مربوط به قرن هفدهم است که از نظر معماری بسیار موردتوجه هستند. نکته جالبی که در رابطه با این شهر زیبا وجود دارد، مسیرهایی زیر زمینی است کن تمام ساختمان‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند. بدین ترتیب رفت و آمد در زمستان‌های سخت برای مردم راحت‌تر می‌شود.

کبک

کبک یکی از شهرهای دیدنی کانادا و البته قدیمی آن است که قدمت آن به سال ۱۶۰۸ بازمی‌گردد. کبک شبیه به یک دهکده با طراحی زیبای اروپایی است و در این منطقه می‌توانید آثار مختلفی از معماری قرن هفدهم و هجدهم را مشاهده کنید.

ویکتوریا

ویکتوریا یکی دیگر دیدنی ترین شهر های کانادا از نظر گردشگران است که محبوبیت فوق‌العاده‌ای داشته و هر ساله توریست‌های بسیاری به این شهر خاص و جذاب سفر می‌کنند. ویکتوریا یک شهر بندری است که جاذبه‌های شگفت انگیزی داشته و سواحل آن زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند. بهترین تفریح در شهر ویکتوریا بازدید از سواحل زیبای آن است، البته پس از بازدید از این سواحل می‌توانید سری به مراکز خرید، کافه‌ها و رستوران‌های جذاب این شهر نیز بزنید. مهم‌ترین بخش شهر ویکتوریا هتل باشکوه فرمونت است که معماری قرن شانزدهمی خود را حفظ کرده و در حال حاضر از آن به‌عنوان نماد شهر ویکتوریا یاد می‌شود.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها