معرفی ۵ هتل ترسناک دنیا

۵ هتل ترسناک دنیا

بیشتر فیلم‌ها و داستان‌های ژانر ترسناک در هتل‌های جن‌زده یا مواردی مشابه آن رخ می‌دهد. اما این ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که بخواهید لیستی از ترسناک ترین هتل های دنیا را مطالعه کنید. در این هتل‌ها یک تئاتر ترسناک اجرا نمی‌شود. بلکه همه ماجراها کاملاً حقیقی و در بستر واقعیات رخ می‌دهد. با ما باشید تا این هتل‌های جنجال‌برانگیز را به شما معرفی کنیم.

هتل استنلی در ایالت کلرادوی آمریکا

هرچند هدف سازنده هتل استنلی ایجاد یک مکان ترسناک برای جذب گردشگر نبود، اما انواع فعالیت‌های ماورا طبیعی که در این هتل اتفاق افتاد سبب تغییر در ماهیت هتل شد. مسافرانی که در این هتل شب را به صبح رسانده‌اند از وجود ارواح سرگردانی صحبت می‌کنند که در راهروها پرسه می‌زنند. کم‌کم وجود این ارواح ثابت شد و همه مردم از اتفاقات این هتل باخبر شدند‌. امروزه کسانی که تمایل به گذراندن یک شب پرحاشیه را دارند‌؛ از اقامت در این هتل لذت می‌برند.

هتل FORT GARRY در وینیپگ

یکی از ترسناک ترین هتل های دنیا در کانادا واقع شده است. مسافران این هتل ادعا کرده‌اند در طول اقامت خود، حضور یک فرد در کنارشان را حس می‌کردند. نگهبانان نیز از دیدن یک زن سفیدپوش در راهروها خبر می‌دهند. همه این نشانه‌ها حاکی از وجود ارواح سرگردان در محدوده هتل است‌. ماندن در این هتل یک عمل چالش برانگیز است. به همین دلیل تعداد مسافران هتل FORT GARRY به شدت کاهش یافته است.

هتل وحشت لاس‌وگاس

این هتل یک ماهیت ترسناک ندارد، اما طراحی آن به‌گونه‌ای است که در آن از پترن های وحشتناک استفاده شده است. این بنا به مساحت ۱۳۹۳ ساخته شد و برای ساخت آن بیش از ۱۰ میلیون دلار هزینه شده است. فضای این هتل به‌گونه‌ای است که ترس و وحشت در میان سالن‌های آن موج می‌زند. همه چیز مصنوعی است، اما خلاقیت و هنر باعث شده‌اند تا تمامی جسدها و خون‌های ریخته شده کاملاً واقعی به نظر برسند.

هتل Dalhousie Castle

مسافران هتل dalhousie از سرمای استخوان‌سوزی که هتل می‌پیچید شاکی هستند. اما چیزی که این مجموعه را در لیست ترسناک ترین هتل های دنیا قرار داده است، شبح زنی است که پس از سرما ظاهر می‌شود. تاکنون پاسخ منطقی برای رخ دادن این وقایع پیدا نشده است. برخی معتقدند در این هتل یک سیاه چال وجود دارد. اما به‌هرحال راز این هتل اسکاتلندی هنوز کشف نشده است‌.

هتل مک کامی مانور در سان دیه گو

مک کامی مانور نام یکی دیگر از هتل‌هایی است که در جنوب کالیفرنیا و در شهر ساحلی سان دیه‌گو قرار دارد. یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث شده است تا این هتل به‌عنوان یک اقامتگاه وحشتناک شناخته شود لوکیشن‌های متفاوتی است که شما باید از آن‌ها بگذرید و در این مسیر صرفاً یک نفر شما را همراهی می‌کند. بدین صورت که در مسیر تعیین شده صرفاً باید دو نفر حضور داشته باشند و حضور افراد متعدد قابل‌قبول نیست. در هرکدام از این لوکیشن‌ها اتفاقات ترسناکی برای شما می‌افتد. به‌عنوان‌مثال ممکن است داخل یک قفس بیافتید یا اینکه به صندلی بسته شده و حتی به خون آغشته شوید!

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها