معرفی ۵ شهر توریستی و دیدنی آلمان

۵ شهر توریستی و دیدنی آلمان

اگر قصد سفر به یک کشور متفاوت در قاره اروپا را دارید، آلمان به عنوان یک گزینه عالی پیش روی شماست. شهرهای دیدنی آلمان  از بزرگ‌ترین میادین رویارویی سنت و مدرنیته هستند. در این شهرها انواع ساختمان‌های تاریخی در کنار آسمان‌خراش‌ها و برج‌های مدرن قرار گرفته اند. همین دوگانگی و سایر برنامه‌های تفریحی المان را تبدیل به یکی از گردشگرپذیرترین کشورهای جهان نموده است‌.

پاساو

پاساو یک شهر منحصربه‌فرد است که در فرهنگ عمومی مردم بومی به شهر سه رودخانه نیز معروف است. این شهر زیبا در کنار سه رودخانه مشهور دانوب، این و ایلز قرار دارد. کافه‌ها و مراکز تفریحی اطراف رودخانه خدمات متنوعی را به مسافران ارائه می‌کند. علاوه‌برآن کلیسای جامع سنت استفان و قطعه بزرگ وست اوبر هاوس دو بنای تاریخی مهم است که از بازدید آنها پشیمان نخواهید شد.

نورنبرگ

نورنبرگ به دلیل معماری جالب و منحصربه‌فردی که دارد، تبدیل به یکی از شهرهای دیدنی آلمان شده است. در این شهر، سقف تمامی ساختمان‌ها به رنگ قرمز است. به همین دلیل خیابان‌ها و کوچه‌ها نمایی بسیار جالب دارد. از دلایل دیگر سفر توریست‌ها به نورنبرگ، قلعه قدیمی و عظیم امپریال است‌. این قلعه با شکوه سنگی در طول قرون وسطا ساخته شد و سالها مورد استفاده خاندان سلطنتی بود.

کلن

بیشتر مهاجران کشور المان در شهر کلن ساکن هستند؛ چراکه کلن پایتخت صنعت و تجارت آلمان محسوب می‌شود. دوازده کلیسای تاریخی در اقصا نقاط کلن از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی – مذهبی این شهر محسوب می‌شود. علاوه‌برآن می‌توانید از آثار فاخر پیکاسو در موزه لودویک دیدن کنید. البته کودکان نیز می‌توانند اوقات خوشی در طی بازدید از موزه شکلات داشته باشند‌.

هامبورگ

بعد از برلین، هامبورگ به عنوان دومین شهر بزرگ آلمان شناخته می‌شود و همچنین هفتمین شهر بزرگ در اتحادیه اروپا است. این شهر که یکی از شهرهای دیدنی آلمان است، نزدیک به ۲ میلیون نفر جمعیت داشته و لقب آن دروازه رو به جهان است. علت آن این است که بندر این شهر بعد از بندر روتردام، بزرگ‌ترین بندر دنیا محسوب می‌شود و کشتی‌های بسیار زیادی از این مکان بارگیری شده یا بار خود را در آن خالی می‌کنند.

فرانکفورت

فرانکفورت را می‌توان مرکز تجارت در کشور آلمان نامید. در این کلان شهر، شما می‌توانید بخش‌های تجاری مختلفی را مشاهده کنید و در واقع فرانکفورت علاوه بر اهمیت تجاری خود مرکز حمل و نقل، صنعت و اقتصاد در آلمان نیز محسوب می‌شود. با این حال این شهر ۲۰۰ ساله جاذبه‌های گردشگری مختلفی نیز دارد. از مهم‌ترین آنها می‌توان به سالن اپرا، تئاتر فرانکفورت، باغ وحش فرانکفورت و انواع کافه‌ها و موزه‌های این شهر اشاره کرد. باغ گیاه‌شناسی فرانکفورت نیز یکی از جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده در این شهر است که شما می‌توانید در آن انواع گیاهان زیبای گرمسیری، آفریقایی، اروپایی و… مشاهده کنید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها