راهنمای سفر به تیمور شرقی

 راهنمای سفر به تیمور شرقی

جمهوری دموکراتیک تیمور شرقی که به اختصار به آن تیمور شرقی می‌گویند در جوب شرقی آسیا قرار دارد.  پایتخت تیمور شرقی دیلی و مساحت کل کشور ۱۴۸۷۴ کیلومتر مربع است. از جمعیت یک میلیون و سی‌صدهزار نفری این کشور نود و هفت درصد مسیحی کاتولیک‌اند. تیمور شرقی قسمتی از اندونزی بوده، با این وجود همانند اندونزی نام آشنا نیست. راهنمای سفر به تیمور شرقی در ادامه مقاله اطلاعاتی مانند آشنایی با طبیعت و جغرافیای این کشور، مراکز دیدنی و گردشگری و… در اختیار شما قرار می‌دهد.

مختصری درباره ی تیمور شرقی

تیمور شرقی جزیره‌ای کوچک است که با دریای تیمور و باندا احاطه شده و به استرالیا نزدیک است. مردم تیمور شرقی به دو زبان رسمی تتومی و پرتغالی صحبت می‌کنند. پول رایج دلار آمریکا و سکه‌‌ی کنتاووی تیمور شرقی است. راهنمای سفر به تیمور شرقی به شما پیشنهاد می‌کند اگر می‌خواهید مسیری کوتاه و سریع داشته باشید می‌توانید از مسیر هوایی و دو پروازه استفاده کنید زیرا پرواز مستقیم ممکن نیست.

جغرافیا و آب و هوای تیمور شرقی

تیمور شرقی از کوهستان‌ها، جنگل‌های خشک، ۶۴۲ گونه ماهی مختلف و صخره‌های مرجانی تشکیل شده است. آب و هوای این کشور گرمسیری و مرطوب است. بنابراین نیازی نیست راهنمای سفر به تیمور شرقی بهترین زمان مسافرت را به شما بگوید، چرا که خوب می‌دانید بهترین زمان سفر برای این آب و هوا فصول معتدل مانند بهار و پاییز است.

 راهنمای سفر به تیمور شرقی

گردشگری در تیمور شرقی

در این بخش از مقاله‌ شما را با مهم‌ترین مکان‌های گردشگری این کشور شگفت‌انگیز و زیبا آشنا می‌سازیم. بالاترین تنوع مرجان و ماهی متعلق به جزیره‌ی راجا آمپات و آتائورو از مکان‌های مورد علاقه‌ی غواصان است.  جنگل‌های خشک، پارک ملی، دریاچه ایرالالارو، کوهستان پایت چاو، پارک ملی نینو کُنیس سانتانا از جمله مکان‌های گردشگری تیمور شرقی است.

موارد ممنوعه در تیمور شرقی

در کشور تیمور شرقی در ساعت های مشخصی از روز به هیچ عنوان اجازه بوق زدن ندارید.

در این کشور در صورتی که فردی از شما کمک بخواهد می توانید به او کمک کنید در غیر این صورت با شما برخورد می شود.

مردم  کشور تیمور شرقی سعی می کنند با هم مهربان باشند و نباید سکوتشان برای شما معنی بدی داشته باشد.

در کشور تیمور شرقی هر شخص این امکان را دارد که وابسته به گروه های دیگری فعالیت دینی داشته باشد بنابراین اینکه بخواهید با هم ارتباط دقیقی داشته باشید هیچ مانعی ندارد.

منبع go2tr
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها