معرفی برترین هتل های پنج ستاره دبی 

برترین هتل های پنج ستاره دبی 

دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی و به نوعی جواهر آن، یکی از شهرهای پرطرفدار جهت گردش و تفریح به شمار می رود. گردشگران بسیاری به این شهر مسافرت می کنند تا از جاذبه های توریستی آن دیدن کنند. هتل های پنج ستاره دبی  اقامتگاه های مناسبی جهت این گردشگران محسوب می شود. به همین جهت در این مطلب شما را با هتل های لوکس و لاکچری دبی آشنا می کنیم. درباره امکانات و ویژگی های آنها نیز با شما صحبت می کنیم.

هتل ساحلی جمیرا با چشم اندازی زیبا به ساحل

هتل ساحلی جمیرا (Jumeirah Beach Hotel) با ظاهری موج مانند یکی از بهترین هتل های دبی است. هتل مذکور ۲۶ طبقه دارد و با ظرافت خاصی ساخته شده است. اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید به تمام غذاهای دنیا دسترسی دارید. زیرا در این هتل ۲۱ رستوران وجود دارد که آشپزهای آنها غذاهای همه ملل را برای میهمانان خود فراهم می کنند. ۶ استخر هتل جمیرا یکی دیگر از امکانات خوب و مهیج این هتل است که شما را به یک شنای آرامش بخش دعوت می کنند.

هتل های پنج ستاره دبی 

برج العرب با معماری خارق العاده

اقامتگاهی منحصر به فرد و زیبا با امکاناتی شگفت انگیز در اختیار شما قرار می گیرد اگر در برج العرب(Burj Al Arab) اقامت کنید. برج العرب که یکی از بهترین هتل های پنج ستاره دبی است، سومین هتل بلند جهان به شمار می رود. این هتل ۲۰۲ سوئیت دارد و نمای بیرونی آن به شکل بادبان کشتی طراحی شده است که در تمام طول شب به رنگ های مختلف و زیبا در می آید. راه پله های مرمرین هتل که با طلا تزئین شده اند از جذابیت های رویایی دیگر برج العرب است.

چنانچه می خواهید نمای ۳۶۰ درجه ای شهر را داشته باشید فقط کافیست روی تخت خواب اتاق هتل استراحت کنید. چرا که سکوی چرخشی زیر تخت، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد.

هتل آرمانی با امکاناتی منحصر به فرد

اگر دوست دارید در هتلی که جورجیو آرمانی صاحب برند معروف طراحی کرده است اقامت کنید اتاقی در هتل آرمانی (Armani Hotel) رزرو کنید. این هتل ۱۱ طبقه و  ۱۶۰ سوئیت دارد. اگر می خواهید حمام آفتاب بگیرید جای درستی آمده اید زیرا در اتاق های این هتل تراس حمام آفتاب نیز وجود دارد. استخر آن به شکل نوک پیکان است و یک مرکز اسپای در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

هتل پارک حیات با امکاناتی مناسب جهت تفریح و خوشگذرانی

اگر به دنبال ورزش و تفریح همراه با امکانات خوب هستید، هتل پارک حیات دبی (Park Hyatt Dubai) یکی از بهترین مکان ها جهت اقامت است. این هتل که یکی از بهترین هتل های پنج ستاره دبی به حساب می آید، تفریحاتی نظیر: قایق رانی، گلف، شنا در استخر های ۳۰ متری و غیره را برای میهمانان فراهم آورده است. حیاط بزرگ همراه با آلاچیق ها و صندلی های راحتی یکی از جذابیت های این هتل است.

هتل پارک حیات با اینکه هتلی گرانقیمت است ولی با وجود تخفیف های مناسبی که به مناسبت های گوناگون به میهمانان خود می دهد، می تواند یک اقامتگاه مناسب برای گردشگران باشد.

هتل های پنج ستاره دبی 

هتل پلازو ورساچه

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره دبی هتل پلازو ورساچه (Palazzo Versace) است که در نزدیکی «دهکده فرنگی» واقع شده است. اقامت در این هتل به شما حس پادشاهان قرن شانزدهم ایتالیا را می دهد، چرا که طراحی این هتل شبیه طراحی قصرهای آن زمان ایتالیا است. طراحی داخلی زیبا همراه با وسایل نفیس مانند: لوسترهای چک و ستون های طلایی موجبات شگفتی میهمانان را فراهم می کند.

یکی دیگر از جذابیت های کم نظیر این هتل انتخاب رنگ اتاق به سلیقه میهمانان است. رنگ های بژ، گلبهی، آبی و فیروزه ای طیف رنگ های انتخابی اتاق های هتل ورساچه است.

هتل ریتز کارلتون هتلی اعیانی و چند ملیتی

اگر به دنبال یک هتل چند ملیتی با معماری جذاب هستید حتما اقامتی چند روزه در هتل ریتز دبی (The Ritz-Carlton Dubai) داشته باشید. دسترسی این هتل به مرکز بین المللی مالی گیت ویلیج بسیار خوب است. معماری ترکیبی هتل همراه با آبشارها و فواره های زیبای آن شما را به وجد می آورد. یکی از ویژگی های کم نظیر هتل، باغ ۳۵۰۰۰ متری با ۶ استخر است. بالکن های ۲۹۴ اتاق و سوئیت های هتل رو به استخرهای زیبا و خلیج فارس نیلگون است که منظره ای جالب و جذاب را در اختیار میهمانان قرار می دهد.

هتل آتلانتیس با تم شهری افسانه ای

یکی از هتل های پنج ستاره دبی هتل آتلانتیس (Atlantis The Palm) است. این هتل جذاب که در مرکز جزیره نخل است دو برج و ۲۳ طبقه دارد. این دو برج توسط سوئیت پل سلطنتی به یکدیگر مرتبط شده اند. دلفیناریوم، آکواریوم زیر آبی و پارک آبی همراه با ۱۵۴۰ اتاق و سوئیت، جذابیت های آتلانتیس را دوچندان کرده است. جالب است بدانید که این هتل پرطرفدار اتاق هایی دارد که دیواره آنها رو به آکواریوم است.

فور سیزن هتلی لوکس نزدیک برج خلیفه

فور سیزن(Four Season)  همانطور که از نام آن بر می آید، هتلی زیبا، باطراوت و چهار فصل است. باغ های پرگل و همینطور باغ پرندگان، این بوتیک هتل را جذاب کرده است. اگر قصد شنا کردن در استخری خوب همراه با خدمه اختصاصی دارید حتما به استخر فور سیزن بروید.

هتل های پنج ستاره دبی 

هتل شرایتون با امکان مترجم همزمان

یکی از هتل های زیبای شهر دبی، هتل شرایتون(Sheraton Hotel)  است. هتل شرایتون با امکاناتی خوب و کم نظیر همراه با فضاسازی مدرن و اتاق هایی تمیز است. سالن های ورزشی خوب، استخرهای لوکس، مترجم همزمان مسلط به همه زبان ها از جمله امکانات دیگر هتل مذکور است. دسترسی این اقامتگاه به بازار امارات و بازار مارینا بسیار خوب است. اگر قصد خرید از بازارهای مذکور را دارید، در شرایتون اقامت کنید.

جمع بندی

شهر دبی یکی از شهرهای توریستی و اقتصادی در جهان شناخته می شود. گردشگران و تاجران که به این شهر مسافرت می کنند نیاز به اقامتگاهی خوب با امکانات فراوان دارند. برای اینگونه افراد بهترین هتل های پنج ستاره دبی را در این مقاله معرفی کردیم.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها