آشنایی با بهترین هتل های هاوایی

بهترین هتل های هاوایی

اگر می خواهید به آمریکا و جزایر هاوایی سفر کنید حتما از مدت ها قبل به دنبال رزرو هتل هستید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هتل های هاوایی آشنا کنیم. پس اگر تا به حال مکانی را برای اقامت در هاوایی نظر نگرفته اید پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها بخوانید.

هتل Four Seasons Resort Hualalai

یکی از هتل های خوب و مجلل در جزیره هاوایی، هتل Four Seasons Resort Hualalai است. این هتل که از نظر چشم انداز و موقعیت جغرافیایی بسیار عالی و مطلوب است ۲۴۳ اتاق و سوئیت رو به اقیانوس دارد. معماری جذاب و دکوراسیون شیک و امکانات رفاهی لاکچری از جذابیت های دیگر این هتل چهار فصل است. سالن بدنسازی و یوگا، رستوران های مجلل، استخرهای پاکیزه، زمین گلف و فروشگاه های مد و لباس برخی از امکانات رفاهی و تفریحی هتل Hualalai است.

هتل سنت رجیس پرنسویل  

یکی از مدرن ترین هتل های هاوایی با ساحل شگفت انگیز و مسحور کننده اش، سنت رجیس پرنسویل است. در ساحل رویایی این هتل می توانید به زمین گلف عالی و خدمات کامل آبگرم دسترسی داشته باشید. اتاق های میهمان هتل سنت رجیس بزرگ و مجلل است و دسترسی به یک محیط سرسبز و زیبا را در فضای خارج از هتل در اختیار دارید. غذاهای خوشمزه و لذیذ با منوهای مدیترانه ای در رستوران آن مورد توجه مسافران این هتل قرار گرفته است.

با اقامت در این هتل می توانید از تفریحات مختلفی بهره مند شوید مانند: پرواز با هلیکوپتر، اسب سواری، قایقرانی و غواصی. اگر به دنبال تناسب اندام هستید، مدیران هتل سنت رجیس پرنسویل امکانات مدرن و مجهزی نیز برای این افراد فراهم کرده اند. خوردن غذاهای کلاسیک در تراس Makana را در طول اقامت در این هتل از دست ندهید.

بهترین هتل های هاوایی

هتل Orchid Fairmount اقامتگاهی مناسب برای خانواده ها

اگر خانوادگی سفر می کنید و فرزند کوچک دارید در هتل ارکیده فیرمونت اقامت کنید. زیرا در این هتل برنامه های اختصاصی برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال برگزار شده و در صورت نیاز به شما خدمات پرستاری از کودک ارائه می شود. بنای لاکچری و شیک هتل ارکیده فیرمونت با وسعت ۳۲ هکتار در ساحل کوهالا واقع شده است. اتاق هایی راحت و مدرن با بالکن های اختصاصی رو به اقیانوس مورد پسند اغلب میهمانان قرار می گیرد. حمام های مرمرین داخل اتاق ها و تلویزیون های صفحه تخت از امکانات دیگر این هتل است.

رستوران های متعدد، استخر بزرگ و چشم نواز و همینطور آبگرم آرامش بخش و دلپذیر از دیگر امکاناتی است که برای میهمانان هتل ارکیده فیرمونت در نظر گرفته شده است.

اقامتگاه Mauna Kea Beach با طراحی خیره کننده

یکی از قدیمی ترین هتل های هاوایی با امکاناتی چشمگیر، هتل موانا کی بیچ است. احداث این هتل مربوط به سال ۱۹۶۰ میلادی است که توسط یکی از افراد خانواده ثروتمند راکفلر طراحی و ساخت آن انجام شده است. معماری و امکانات مدرن و مجلل هتل Mauna Kea Beach به گونه ای است که پس از گذشت چندین سال هنوز هم یکی از بهترین هتل های جزیره هاوایی است. زمین گلف و تنیس، غذاهای محلی، خدمات آبگرم و استخر پاکیزه و درخشان از جمله امکانات خوب این هتل است.

هتل رویال هاوایی قصر صورتی اقیانوس آرام

یکی دیگر از اقامتگاه های قدیمی هاوایی، هتل سلطنتی هاوایی است. سال ساخت این هتل به سال ۱۹۲۷ میلادی برمی گردد. سازندگان هتل رویال در زمان احداث آن یک دروازه جدید از سفرهای مجلل تفریحی را به هاوایی باز کردند. این هتل با ۵۲۸ اتاق از میهمانان خود به خوبی پذیرایی می کند. اگر به اشیای قدیمی و عتیقه جات علاقه دارید حتما یک شب را در این هتل سپری کنید زیرا اتاق های هتل رویال دارای مبلمان عجیب و غریب و صندلی های قدیمی است.

در این هتل می توانید اشیای قدیمی و عکس های تاریخی را نیز مشاهده کنید و با این فضای کلاسیک به دوران گذشته سفر کنید. از فضای تاریخی هتل رویال که بگذریم شما در آن از امکانات مدرن امروزی نیز بهره مند می شوید. اینترنت پرسرعت، تلویزیون های صفحه تخت با کنترل از راه دور، یخچال، قهوه ساز، تهویه مطبوع، اتو، سشوار، گاو صندوق و غیره از فناوری های جدید این هتل است. از نظر دسترسی به فرودگاه نیز هتل سلطنتی یکی از بهترین هتل های هاوایی است. زیرا در فاصله ۹ مایلی فرودگاه بین المللی هونولولو قرار گرفته است.

بهترین هتل های هاوایی

هتل Mauna Lani Bay & Bungalows هتلی در ساحل کوهالا

در ساحل کوهالا هتلی شیک و مدرن با اتاق ها و سوئیت های زیبا به نام Mauna Lani Bay & Bungalows قرار دارد. رنگ های خنثی و زیبای اتاق ها آرامش بخش و روح نواز بوده و بالکن های اختصاصی آن فضای دلنشینی را برای میهمانان فراهم کرده است. از امکانات دیگر این هتل می توان به دو زمین گلف، استخرهای شنای متعدد، رستوران به سبک مزرعه و سالن بدنسازی اشاره کرد. در هتل Mauna Lani Bay & Bungalows می توانید استخر خصوصی اجاره کنید و در باغ های آن قدم بزنید.

هتل هالکولانی

اگر می خواهید اقیانوس آرام را بدون موانع طبیعی و مصنوعی از سواحل وایکیکی مشاهده کنید، در هتل هالکولانی اقامت کنید. فضایی آرام و مدرن با ارائه گزینه های داخلی و خارجی برای پذیرایی از میهمانان را در این هتل تجربه کنید. یکی از مزایای هتل هالکولانی دسترسی ۱۲ دقیقه ای آن به مرکز شهر وایکیکی است. شما به راحتی می توانید با پای پیاده به مرکز شهر رفته و به امور ضروری غیر قابل دسترس در هتل رسیدگی کنید.

اتاق هایی با چشم انداز اقیانوس و باغ های سرسبز و باطراوت یک فضای دور از هیاهوی شهرهای شلوغ را برای شما فراهم می کند.

جمع بندی

یکی از جزایر زیبای دنیا که در کشور آمریکا واقع شده است، جزیره هاوایی است. در این جزیره علاوه بر مناظر زیبا و بدیع و امکانات خوب و مدرن، هتل های شیک و مجللی نیز وجود دارد که به برخی از بهترین هتل های هاوایی در این مطلب پرداختیم.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها