معرفی بهترین هتل های وان ترکیه

بهترین هتل های وان ترکیه

یکی از شهرهای زیبا و پرجاذبه کشور ترکیه، شهر وان است. این شهر به دلیل راه اندازی قطار تهران – وان و همچنین نزدیک بودن این شهر به مرز ایران، یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایرانیان شده است. بسیاری از مسافران ایرانی که کشور ترکیه را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند در هتل های این شهر اقامت می کنند. این شهر هتل های خوب و مجهزی دارد که بهتر است قبل از سفر با آنها آشنا شوید. به همین جهت قصد داریم درباره هتل های وان ترکیه با شما صحبت کنیم.

اگر تا انتهای این مطلب را بخوانید با امکانات و هزینه ها و همینطور دسترسی های آنها آشنا می شوید.

هتل پنج ستاره الیت ورد با معماری کاخ گونه

هتل «الیت ورد» یکی از بهترین هتل های وان ترکیه است که در نزدیکی دریاچه این شهر قرار دارد. معماری زیبا و نئوکلاسیک با امکانات مناسب آن را به یکی از اقامتگاه های مناسب گردشگران تبدیل کرده است. سونا و استخر سرپوشیده، مرکز اسپا، حمام ترکی، تهویه هوای مطبوع، سالن بدنسازی و لوازم ورزشی خوب همگی از  امکانات هتل الیت ورد به شمار می رود. در این هتل رستوران های مجللی نیز وجود دارد که می توانید غذاهای خوشمزه و لذیذی در آن سفارش دهید.

یکی از ویژگی های مثبت هتل الیت ورد نزدیکی آن به فرودگاه وان است که در حدود ۸ کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند. مدیران این هتل به میهمانانی که به صورت آنلاین اقامت در هتل را انتخاب و رزرو کنند، ده درصد تخفیف می دهد.

بهترین هتل های وان ترکیه

هتل پنج ستاره دبل تری بای هیلتون با رفتار شایسته کارکنان

اگر می خواهید یک هتل خوب و مجلل با امکانات فوق العاده برای اقامت انتخاب کنید حتما اتاقی در هتل دبل تری بای هیلتون رزرو کنید. این هتل بیشترین رضایت میهمانان را از خدمات کارکنان خود دریافت کرده است. علاوه بر خدمات مناسب یکی دیگر از ویژگی های هتل دبل تری بای هیلتون، نزدیک بودن آن به دریاچه وان است. مشاهده غروب دریاچه از اتاق های این هتل یکی از لذتبخش ترین نماهای طبیعت است. برای رسیدن به فرودگاه باید ۵ دقیقه رانندگی کرده یا از تاکسی های این هتل استفاده کنید.

تنها نقطه ضعفی که می توان برای هتل دبل تری بای هیلتون در نظر گرفت، فاصله زیاد آن تا مرکز شهر است که در حدود ۲۰ دقیقه با ماشین مسافت دارد. حمام ترکی، استخر سرپوشیده، سونا، باشگاه ورزشی و رستوران مجلل با انواع غذاهای لذیذ از امکانات دیگر این هتل است که آن را به عنوان یکی از بهترین هتل های وان ترکیه تبدیل کرده است.

هتل سه ستاره رویال برک یکی از منتخبین سایت بوکینگ

یکی از هتل های سه ستاره با دسترسی های خوب شهر وان، هتل «رویال برک» است. شما امکان ۲۴ ساعته رزرو اتاق های این هتل را دارید. از این هتل تا موزه و مسجد در حدود سه دقیقه پیاده فاصله وجود دارد ولی تا فرودگاه باید ۷ کیلومتر رانندگی کنید. امکاناتی نظیر: مینی بار، سشوار و لوازم آرایش رایگان، تلویزیون صفحه تخت، گاو صندوق، صبحانه مناسب در بوفه هتل و حمام و دوش اختصاصی در هتل رویال برک نیز وجود دارد.

هتل کرنر وان

یکی از هتل های وان ترکیه که دسترسی خوبی به مراکز فرهنگی دارد، هتل «کرنر» است. اگر شما در این هتل اقامت کرده باشید می توانید فقط با ۷ دقیقه پیاده روی به موزه شهر برسید ولی جهت رسیدن به سالن تئاتر باید مسافت نیم مایل را طی کنید. امکانات مناسبی از قبیل: حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم رایگان و همینطور فضای نشیمن در اتاق های این هتل وجود دارد. صبحانه خود را می توانید هر روز به طور رایگان در بوفه هتل میل کنید.

در این هتل به راحتی می توانید سفارشات خود را ارائه دهید زیرا مسئولین پذیرش هتل به زبان فارسی و انگلیسی تسلط دارند.

آشنایی با بهترین جاهای ترکیه

هتل دایمت پارک وان ترکیه

یکی دیگر از هتل های شهر وان، هتل «دایمت پارک» است. از این هتل برای رسیدن به موزه شهر باید ۶ دقیقه پیاده روی کنید. در اتاق های هتل دایمت پارک وای فای رایگان، حمام ترکی، تراس و بار وجود دارد. سالن نشیمن مشترک نیز یکی دیگر از امکانات این هتل به شمار می رود. از جذابیت های دیگر این هتل، منوی غذاهای آذری در رستوران های هتل دایمت پارک است. جالب است بدانید که هتل دایمت پارک ارزان ترین هتل در شهر وان محسوب می شود.

هتل سه ستاره دوسکو یکی از هتل های وان ترکیه

هتل «دوسکو» یکی دیگر از هتل های وان ترکیه است. این هتل دارای خدمات مناسب و خوبی است. وای فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از جمله خدمات این هتل به شمار می روند. شما با اقامت در این هتل در فاصله  ۳/۵ کیلومتری فرودگاه و ۹/۲ کیلومتری قلعه شهر وان قرار می گیرید. خدماتی مانند فضای نشیمن، حمام های اختصاصی با دوش، سشوار، کتری برقی و یخچال در همه اتاق های هتل دوسکو وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این هتل داشتن تراس اختصاصی برای هر اتاق است.

بهترین هتل های وان ترکیه

هتل ۱۲۰ اتاقه امپریال تاور شهر وان

یکی دیگر از هتل هایی که برای اقامت گردشگران مناسب است، هتل «امپریال تاور» است. از این هتل تا موزه و مسجد جامع شهر، فقط ده دقیقه پیاده روی لازم است. اتاق های هتل امپریال تاور ساده ولی تمیز هستند. خدمات این هتل وای فای و صبحانه رایگان و همینطور پارکینگ است. از هتل امپریال تاور تا کلیساهای هفتگانه ۱۳ دقیقه و تا قلعه وان باید ۸ دقیقه رانندگی کنید. برای رسیدن به سالن اصلی تئاتر شهر نیز فقط ۸ دقیقه پیاده روی لازم است.

جمع بندی

یکی از شهرهای نزدیک مرز ایران که مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی است، شهر وان ترکیه است. این شهر را اغلب ایرانیان به عنوان شهر اقامت خود در نظر می گیرند. به همین جهت باید درباره هتل های وان ترکیه اطلاعات درست و مفیدی داشته باشند. ما در این مقاله به چند تا از هتل های خوب با امکانات مناسب اشاره کردیم. اغلب این هتل ها دسترسی بسیار مناسبی به مراکز فرهنگی و هنری و فرودگاه دارند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها