تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

جزئیات بخش وضعیت ارزی بورس‌ ویو

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

۱: می‌توانید نوع گزارش مالی که توسط شرکت گزارش شده است را انتخاب کنید. به‌صورت پیش‌فرض امکان انتخاب از میان گزینه‌های سالانه و فصلی امکان‌پذیر است.
۲: برای انتخاب تعداد دوره‌هایی که قصد دارید در سامانه نمایش داده شوند می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. به‌صورت پیش‌فرض اطلاعات مربوط به ۵ دوره از دوره‌های مالی شرکت نمایش داده می‌شوند.
۳: می‌توانید حالت نمایش داده‌شده را از میان حالت‌های مختلف عادی که اعداد را به‌صورت دقیق نمایش می‌دهد، نرخ رشد که میزان رشد هر دوره را نسبت به دوره قبل می‌سنجد و حالت عمودی که سهم بخش‌های مختلف را در یک دوره به‌صورت درصد نمایش می‌دهد، انتخاب کنید.
۴: با انتخاب گزینه روند می‌توانید یک دوره را به‌عنوان مبنا انتخاب کنید و سایر دوره‌ها را با در نظر گرفتن دوره انتخاب‌شده مقایسه و مورد بررسی قرار دهید.
۵: با انتخاب این گزینه می‌توانید نوع نمایش نمودارهای موجود را انتخاب کنید. به‌صورت پیش‌فرض این قسمت بر روی گزینه صعودی قرار دارد. در نمایش صعودی سال‌های قدیمی‌تر ابتدا و سال‌های جدید در انتها قرار می‌گیرند. در صورت لزوم می‌توانید گزینه نزولی را انتخاب کنید و اولویت را بر روی سال‌های اخیر قرار دهید.
۶: با انتخاب گزینه مورد نظر می‌توانید واحد پولی که برای نمایش ارقام موجود در گزارش استفاده می‌شود، را تغییر دهید. به‌صورت پیش‌فرض امکان انتخاب از میان گزینه‌های دلار و ریال وجود دارد.
۷: با انتخاب این گزینه به وب‌سایت کدال منتقل شده و می‌توانید گزارش را از آنجا دریافت و یا مشاهده کنید.
۸: با انتخاب این گزینه می‌توانید وضعیت ریالی و وضعیت ارزی شرکت را مشاهده کنید. باید دقت داشته باشید درصورتی‌که شرکت هر دو گزارش را منتشر کرده باشد، اعداد به‌صورت ارزی و ریالی نمایش داده می‌شوند.
۹ : برای مشاهده نمودار تغییرات معیارهای ذکر شده می‌توانید از این قسمت استفاده کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.