تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین رستوران های ارومیه

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

رستوران فلامینگو ارومیه؛ یکی از قدیمی‌ترین رستوران های ارومیه

رستوران فلامینگو یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های ارومیه است. اگر از اهالی ارومیه آدرس یک رستوران خوب را بپرسید، بدون شک نام رستوران فلامینگو را خواهید شنید. این رستوران نام آشنا به سرو دنده کباب‌های دلچسب و فوق العاده به همراه سالاد و سبزیجات معطر مشهور است. غذا‌های باکیفیت تهیه شده از مواد غذایی تازه، مزه‌های بی‌نظیر، محیطی آرام و زیبا و پرسنلی خوش برخورد، توجه هر مسافر و گردشگر خوش طبعی را معطوف خود می‌سازد. از غذا‌های ارائه شده در منوی این رستوران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دلمه محلی مخصوص فلامینگو همراه پیاز سرخ شده و سبزیجات معطر
جوجه کباب زعفرانی همراه با نارنج و گوجه فرنگی سیخ شده و پیاز با سبزیجات
چلو کوبیده گوسفندی خوش طعم
دنده کباب‌های مخصوص رستوران فلامینگو
خوراک ماهیچه همراه با فلفل و گوجه فرنگی سیخ شده
چلو زرشک پلو با مرغ همراه مخلفات
شیشلیک خوشمزه با مخلفات
بال کباب مخصوص ترکی همراه مخلفات
فیله کباب مخصوص گوسفندی
چلو برگ مخصوص
گردن و ماهیچه گوسفندی
ماهی قزل آلای ذغالی
سالاد‌های مخلف همانند سالاد روسی، سالاد سیب، سالاد الویه و سالاد ماکارونی
آدرس رستوران فلامینگو: خیابان کاشانی، جنب اداره شرکت نفت، نرسیده به سه راه باکری
شماره تماس: ۰۴۴۳۳۴۶۱۱۷۷

رستوران مولوی ارومیه؛ یکی از شیک‌ترین و بهترین رستوران های ارومیه

رستوران مولوی بین اهالی شهر ارومیه بسیار زبانزد و معروف است. در این رستوران انواع غذا‌های لذیذ و اصیل ایرانی و خورشت‌های گوناگون در محیطی با فضای تمیز و دلچسب سرو می‌شود. رستوران مولوی با محیطی شیک، برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و برای مسافران و گردشگران خوش طبع به عنوان یکی از بهترین رستوران های ارومیه، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‎‌آید.

منو رستوران مولوی با غذا‌های متنوع به شرح زیر است:

چلو کباب شاندیز گوسفندی ۲۰۰ هزار تومان و چلو کباب سلطانی
چلو ماهیچه گوسفندی
چلو برگ گوسفندی ان
دنده تنوری ویژه رستوران مولوی
چلو کباب ماهی قزل آلا
چلو کباب فیله مخصوص ۱۳۰ هزار تومان و چلو کباب کوبیده معمولی:
چلو بختیاری مخصوص ۱۲۰ هزار تومان و چلو بختیاری ممتاز
باقالی پلو با گوشت ماهیچه گوساله
چلو جوجه سلطانی مخصوص ۱۰۰ هزار تومان و چلو جوجه سلطانی ممتاز
اجی کباب ویژه رستوران مولوی
چلو کوبیده نگین دار
اکبر جوجه ویژه رستوران مولوی
زرشک پلو با مرغ
چلو خورشت روز (قرمه سبزی و قیمه)
آدرس رستوران مولوی: میدان مولوی ارومیه، بلوار مولوی و در خیابان امین

شما عزیزان می‌توانید جهت هماهنگی با شماره ۰۴۴۳۱۰۸ و ۰۴۴۳۳۴۶۲۱۸۱ تماس حاصل فرمایید.

رستوران محبوب نوشان؛ رستورانی در تفرجگاه بند ارومیه
رستوران نوشان، یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های ارومیه است که در تفرجگاه بند قرار دارد. نام رستوران نوشان به گوش اکثر گردشگران و مسافران خوش طبع آشنا می‌باشد و حداقل یکبار در این رستوران به امتحان غذا پرداخته‌اند. رستوران نوشان با ترکیب غذا‌های ایرانی و محلی در محیطی شیک و با دکوراسیونی تلفیقی از سبک ایرانی و مدرن اروپایی، آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران خوش‌ذوق و عاشق غذا می‌باشد. غذا‌های این رستوران که طرفداران زیادی را مجذوب ویژگی‌های جذاب خود کرده ‌است، توسط سرآشپز‌های بین‌المللی طبخ می‌شوند. یک سالن دو طبقه و آلاچیق‌هایی در فضای باز، لذت تجربه غذا‌های بسیار لذیذ با تماشای محیطی آرامش بخش را برای گردشگران عزیز به ارمغان می‌آورد.

منو رستوران محبوب نوشان به شرح زیر است:

ماهی تنوری
ساچ تاوا
بوقلمون مخصوص محلی نوشان همراه کته و مخلفات
سارما بیتی
والی کباب خوشمزه با مخلفات
کرامیت کباب
پاتلیجان کباب
آدرس رستوران نوشان: رستوران نوشان، در جاده بند این شهر قرار دارد. همچنین برای استفاده از فضای بالکن و آلاچیق‌های محوطه باید از قبل رزرواسیون داشته باشید. برای انجام رزرو می‌توانید با شماره ۰۴۴۳۳۷۲۷۹۲۷ تماس حاصل فرموده و با خیالی راحت از فضای دلنشین و غذا‌های لذیذ رستوان نوشان لذت کافی را ببرید.

سفره خانه و رستوران سنتی ارومیه؛ از بهترین رستوران های ارومیه
شهر تاریخی و مرزی ارومیه، غذا‌های سنتی فراوانی دارد و طعم دلپذیر این غذا‌ها هوش از سر بسیاری از مسافران و گردشگران خوش طبع می‌پراند. از غذا‌های لذیذ و سنتی این شهر می‌توان به دلمه برگ مو، آش اماج (اوماج آشی)، یتیمچه، آش کشک (قاتیخ) و عیران اشاره کرد که بهترین رستوران های ارومیه و سفره خانه‌ها، آماده پذیرایی از گردشگران با غذا‌های لذیذ خود می‌باشند. متنوع و گوناگون بودن غذا‌های سنتی شهر ارومیه نیاز هر سلیقه‌ای را تامین می‌کند و به همین سبب بسیاری از گردشگران سخت پسند که غذا‌های سنتی را ترجیح می‌دهند، به دنبال بهترین رستوران های ارومیه می‌باشند. در ادامه، این رستوران‌های سنتی را خدمتتان معرفی می‌کنیم تا با سفر به این شهر طعم بی‌نظیر و لذیذ این غذا‌ها را امتحان کنید.

رستوران سنتی و سفره خانه کشکول؛ یکی از بهترین رستوران های ارومیه
اگر می‌خواهید لذیذ‌ترین آبگوشت زندگی‌تان را میل کنید، سفره خانه کشکول حس این تجربه را برای شما به ارمغان می‌آورد. سفره خانه کشکول یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران های ارومیه برای میل کردن غذا است که در بازار و بخش قدیمی شهر ارومیه قرار دارد. از جمله ویژگی‌هایی که می‌توان در وصف رستوران کشکول به آن اشاره کرد، فضای صمیمانه و کاملا بهداشتی، غذا‌های سنتی لذیذ و باکیفیت، سرو غذا در ظرف‌های زیبا و تمیز و پرسنل خوش رفتار است. سرو غذا در ظروف مسی همراه با محیطی آمیخته به موسیقی آرامش بخش و سنتی، این رستوران را در اولویت انتخاب‌های اکثر گردشگران و مسافران شهر زیبای ارومیه قرار می‌دهد. قیمت‌های این رستوران مناسب است و می‌توانید بعد از سرو غذا‌های خوشمزه، چای خوش عطری در استکان‌های کمر باریک قدیمی سفارش داده و حس و حالی وصف نشدنی در یک سفره خانه سنتی و زیبا را تجربه کنید.

منو سفره خانه و رستوران سنتی کشکول به شرح زیر می‌باشد:

دیزی مخصوص و معروف کشکول
تاوا کبابی
دسر خاگینه
باقالی پلو با ماهیچه
خورشت قورمه سبزی که فقط روز‌های دوشنبه و سه شنبه سرو می‌شود.
کوفته
کشک بادمجان
دلمه برگ مو
و انواع مخلفات مثل ماست محلی و زیتون
آدرس رستوران سنتی و سفره خانه کشکول: در خیابان برق، بعد از ساختمان فرماندارى، نرسیده به تقاطع دانشکده، نبش کوى بهار، جنب زیرگذر ۷ قرار دارد و جهت هماهنگی می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۴۴۳۳۴۵۶۶۶۶ – ۰۴۴۳۳۴۷۳۳۳۳ تماس حاصل فرمایید.

رستوران و سفره خانه ریحون؛ یکی از بهترین رستوران های ارومیه
رستوران سنتی ریحون در دو شعبه، یکی از بهترین رستوران های ارومیه است که سرو غذا‌ها و دسر‌ها را به صورت سلف سرویس ارائه می‌کند. غذا‌های این رستوران در ظروف سنتی با جنس مس ارائه شده و آماده پذیرایی از مشتری‌ها و گردشگران است که جذابیت سفارش غذا را دو چندان می‌کند. فضای دنج و بسیار مجلل داخل رستوران تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است و در روی هر میزی گلدانی از گل‌های زیبا دیده می‌شود. قیمت‌های نسبتا بالای‌ منو رستوران ریحون به دلیل کیفیت بی‌نظیر غذا‌های ارائه شده، مواد اولیه باکیفیت و گوشت‌های تازه تا حدودی قابل قبول است.

در منو اصلی رستوران ریحون غذا‌های سنتی لذیذی مانند دلمه برگ آذری، کشک بادمجان، انواع کباب‌ها، پلو جوجه ترش و غیره به چشم می‌خورد که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم:

پلو شیشلیک گوسفندی ۲۲۵ هزار تومان
پلو سلطانی فیله ۱۹۵ هزار تومان
پلو چنجه گوسفندی ۱۹۰ هزار تومان
پلو برگ با گوشت فیله ۱۷۹ هزار تومان
پلو سلطانی با جوجه ۱۴۵ هزار تومان
یک دست پلو کباب با گوشت خوب ۱۱۵ هزار تومان
پلو جوجه ترش درباری ۱۰۵ هزار تومان
یک دست کباب انگشتی (دو سیخ کوبیده) ۹۵ هزار تومان
پلو جوجه کباب بلغاری ۹۵ هزار تومان
پلو جوجه کباب ریحون ۹۰ هزار تومان
کشک بادمجان به رسم ریحون ۵۵ هزار تومان
دلمه برگ آذری ۴۵ هزار تومان
به همراه سوپ‌ کرفس، سوپ شیر، زیتون، ترشی، ماست و انواع نوشیدنی‌ها
آدرس شعبه اول رستوران ریحون: رستوران ریحون که یکی از بهترین رستوران های ارومیه است در بلوار امام رضا، باند بالا، پلاک ۹۵ نرسیده به فلکه درستکار قرار دارد و شما می‌توانید جهت رزرو با شماره تلفن ۰۴۴۳۳۶۵۱۰۲۰ تماس حاصل فرمایید.

آدرس شعبه دوم رستوران ریحون: شعبه دوم این رستوران در بلوار امام علی جنب مسجد امام علی قرار دارد که خانه خورشت ریحون نام دارد. جهت هماهنگی می‌توانید با شماره ۰۴۴۳۳۴۳۶۶۷۷ تماس بگیرید.

رستوران-سنتی-خان-بابا؛-طعم-لذیذ-و-دلچسب-انواع-غذاها
رستوران سنتی خان بابا یکی از بهترین رستوران های ارومیه است که کیفیت غذا و قیمت بسیار مناسبی دارد. یکی از ویژگی‌های جالب رستوران سنتی خان بابا، نان لواش سنتی تازه و داغ آن است که همان جا و در حضور مشتری و مسافران در تنور پخته می‌شود. محیط این رستوران به صورت سنتی و تشکیل شده از تخت‌های چوبی، پشتی‌های قدیمی و فرش‌هایی با طرح و نگار زیبا است. در دکوراسیون رستوران سنتی خان بابا کوزه‌های قدیمی با طرح و نقش‌های جالب، قالی نیمه بافته شده، رادیو و تلفن قدیمی به چشم می‌خورد.

منو ساده اما لذیذ رستوران سنتی خان بابا، در ادامه مطلب در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد:

دیزی مخصوص خان بابا
کباب کوبیده با لواش تازه و فلفل و گوجه فرنگی سیخ شده و پیاز
جوجه کباب با لواش گرم
مخلفاتی مانند سبزی تازه و معطر، زیتون، ترشی، ماست و دوغ محلی
آدرس رستوران سنتی خان بابا: این رستوران سنتی که یکی از بهترین رستوران های ارومیه می‌باشد، در نبش تقاطع خیابان حسنی و خیابان شورا و در تقاطع ارشاد قرار دارد. جهت هماهنگی می‌توانید با تلفن ۰۴۴۳۳۴۸۷۱۴۰ تماس حاصل فرمایید.

باغ رستوران‌های ارومیه؛ از بهترین رستوران های ارومیه
فضای باغ رستوران‌ها اغلب به دلیل دنج بودن و داشتن محیطی گرم و صمیمی گردشگران زیادی را جذب خود می‌کنند. اغلب مسافران و گردشگرانی که می‌خواهند از محیط آلوده و پر سرو صدای شهری فاصله بگیرند و در محیطی آرام غذا‌های باکیفیت نوش جان کنند، باغ رستوران‌ها را به عنوان مقصد نهایی خود برمی‌گزینند. یکی از موارد مهمی که مورد توجه تمامی گردشگران خوش طبع می‌باشد، کیفیت و تازه بودن غذاهاست.

بهترین باغ رستوران‌های ارومیه اغلب در نزدیکی منطقه بند این شهر قرار دارند که خدماتی همانند کادری خوش برخورد، محیطی دنج و آرام و غذا‌های لذیذ و باکیفیت را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. در ادامه مقاله، باغ رستوران طومار، یکی از بهترین رستوران های ارومیه را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

باغ-رستوران-طومار-ارومیه؛-فضایی-بکر-و-بی‌بدیل-در-شهر-ارومیه
باغ رستوران طومار، رستورانی متفاوت در دل طبیعت است که بیش از ۵۰ نوع غذا به مشتریان و طرفداران خود ارائه می‌کند. یک دلیل خوب برای سفر به ارومیه، میل کردن یک وعده غذای گرم و دلپذیر در فضایی دنج در باغ رستوران آرامش بخش طومار است. این رستوران علاوه بر سرو غذا، منویی جداگانه برای گذراندن عصری دلپذیر در کنار دوستان و خانواده دارد. باغ رستوران طومار داخل یک باغ زیبا با فضای باز ساخته شده که لذت چشیدن غذایی لذیذ در محیطی دنج را برای گردشگران عزیز به ارمغان می‌آورد.

در این رستوران انواع غذا‌های گرم خوشمزه، انواع نوشیدنی گرم و سرد، انواع غذا‌های ترکی و انواع پیش غذا‌های خاص سرو می‌شود. در ادامه این مطلب از معرفی بهترین رستوران های ارومیه، منو این رستوران را خدمت شما شرح می‌دهیم:

چلو شیشلیک مخصوص گوسفندی ۱۸۰ هزار تومان
چلو ماهیچه مخصوص گوساله ۱۶۵ هزار تومان
کباب میکس شالتو ۱۵۰ هزار تومان
چلو فیله مخصوص ۱۴۵ هزار تومان
کباب اسپشیال طومار ۱۴۰ هزار تومان
کباب مصری ۱۳۰ هزار تومان
سارما بیتی و ماهی تنوری ۸۵ هزار تومان
چلو کوبیده مخصوص ۸۰ هزار تومان
چلو جوجه کباب مخصوص بدون استخوان و با استخوان ۷۰ هزار تومان
چلو ماهی قزل آلا کبابی و پاتلیجان کباب ۷۵ هزار تومان
چلو مرغ مخصوص و بال کباب ترکی ۶۵ هزار تومان
لاح معجون ۴۵ هزار تومان
به همراه مخلفاتی مانند انواع سوپ، انواع سالاد، زیتون، ماست محلی و انواع نوشیدنی‌ها
آدرس باغ رستوران طومار:جاده بند، بعد از دانشگاه صنعتی ارومیه قرار دارد. جهت هماهنگی می‌توانید با شماره‌های (۰۴۴۳۳۷۲۸۳۳۳)، (۰۹۱۴۱۴۵۰۳۹۳)، (۰۹۱۴۹۴۰۱۴۱۸) تماس حاصل فرمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.