تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین رستوران های اردبیل

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

کبابی حاج مالک، یکی از خاص‌ترین رستوران های اردبیل
رستوران های اردبیل
کبابی حاج مالک
یکی از قدیمی‌ترین رستوران های اردبیل را می‌خواهید؟ کبابی حاج مالک را از دست ندهید. در کبابی حاج مالک تازه‌ترین کباب عمرتان را خواهید خورد. کافی است وارد کبابی شوید و انتخاب کنید که چه می‌خواهید. راسته گوسفندی میل دارید یا کوبیده؟ دل و جگر یا جوجه کباب؟ هر چه که بخواهید همان لحظه برایتان از گوشت تازه کشتار روز جدا می‌کنند، به سیخ می‌کشند و با نان داغی که همان لحظه پخته‌اند برایتان سرو می‌کنند. در واقع در کبابی حاج مالک طبق یک سنت قدیمی در اردبیل عمل می‌کنند که ابتدا، شما انگار که به قصابی رفته‌اید، گوشت مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و پولش را می‌پردازید و بعد آن‌ها برایتان همان گوشتی که انتخاب کرده‌اید کباب می‌کنند. کبابی حاج مالک سابقه‌ای ۵۰ ساله دارد و برای اینکه قدمت خود را نشان دهد تغییر ظاهر نداده است و همان سر و شکل کبابی خود در دو طبقه را حفظ کرده است. شما هم اگر فقط به طعم و کیفیت غذا اهمیت می‌دهید، راسته‌های گوسفندی کبابی حاج مالک را از دست ندهید. این رستوران پارکینگ هم دارد.

آدرس کبابی حاج مالک : اردبیل، خیابان ساحلی، روبروی پل سیدآباد

بلیط هواپیما
شماره تلفن : ۰۴۵۳۳۶۲۰۰۰۷

رستوران حاجی قربان ، تجربه لذتبخش خوردن بهترین کباب کاسه‌ای اردبیل
یک رستوران قدیمی و با سابقه دیگر در بین رستوران های اردبیل که البته ظاهر خود را نو و نوار کرده است و از مشتری‌ها دل می‌برد. رستوران قربان یا حاجی قربان سه طبقه است و با میز و صندلی‌های کافی و دکوراسیونی تر و تمیز و زیبا از شما پذیرایی می‌کند. خدمه رستوران با خوش‌رفتاری، کباب‌های درجه یک این رستوران را برای شما سرو می‌کنند. یکی از بهترین رستوران‌ های اردبیل برای نوش جان کردن کباب کاسه‌ای رستوران حاجی قربان است. کاسه کباب، سه سیخ کباب است که در کنار گوجه کبابی و فلفل در کاسه‌ای گل‌سرخی می‌ریزند و رویش را کره محلی آب شده می‌دهند. حسابش را بکنید. کباب خوشمزه اردبیل را که با گوشت تازه گوسفند همین چند ثانیه پیش پخته‌اند، خوب در کره محلی آب شده که ته کاسه جمع شده است می‌غلتانید و به دهان می‌گذارید. انواع کاسه کباب از کاسه کباب کوبیده، گوشت، جوجه کباب و یا کاسه کباب میکس به همراه انواع غذاهای رسمی ایرانی که در همه رستوران‌ها پیدا می‌شود در منوی رستوران حاجی قربان وجود دارد. کاسه کباب کوبیده حاج قربان را به شدت توصیه می‌کنند. راستی، وقتی حسابی کباب چرب و چیلی خوردید و کیف کردید، برایتان به صورت رایگان چای خوشمزه‌ای در کاسه‌های کوچک گلسرخی می‌آورند تا عیش‌تان تکمیل شود و بعد از خوردن این همه غذای سنگین احساس راحتی کنید. این رستوران پارکینگ هم دارد.

آدرس رستوران حاجی قربان : خیابان سعدی، چهارراه باغمیشه، رسیده به پل سعدی

شماره تلفن : ۰۴۵۳۳۴۴۱۸۷۴

رستوران ضیافت ، پیشنهاد محلی‌ها
رستوران های اردبیل رستوران ضیافت
یک رستوران دیگر با غذاهای خوشمزه و خوش‌عطر و بو. رستوران ضیافت یکی از آن رستوران‌ های اردبیل است که بین محلی‌ها و گردشگران طرفداران زیادی دارد. منوی متنوع این رستوران برای کسانی که می‌خواهند در اردبیل به جای کباب چیز دیگری میل کنند خیلی مناسب است. پیچاق قیمه درجه یک رستوارن ضیافت و باسترما پلو با ماهیچه این رستوران دو تا از خوشمزه‌ترین غذاهای منوی رستوران ضیافت است. در این رستوران شیشلیک را هم از دست ندهید. رستوران ضیافت در دو طبقه با دکوراسیونی ساده و زیبا منتظر شماست تا در فضایی دلنشین غذایی دلچسب میل کنید. رفتار صمیمانه کارکنان حرفه‌ای این رستوران هم حس خوبی به شما القا می‌کند.

رستوران های اردبیل رستوران ضیافت اردبیل
رستوران ضیافت اردبیل
آدرس رستوران ضیافت : اردبیل، خیابان امام خمینی، کنار سینما انقلاب

تلفن : ۰۴۵۲۲۴۵۱۶۴

رستوران گل سرخ ، مدرن و شیک
رستوران گل سرخ از بهترین رستوران های اردبیل است که تقریبا همه مشتری‌هایش، غذا خوردن در آن را به یکدیگر توصیه می‌کنند. رستوران گل سرخ، دکوراسیونی دلنشین و میز و صندلی هایی زیبا و راحت دارد که غذا خوردن در این مکان را برایتان جذاب‌تر می‌کند. همین طور رفتار پرسنل کارآزموده این رستوران دلتان را حسابی به دست می‌آورد. این رستوران منوی متنوعی دارد که افراد با سلیقه‌های متفاوت را راضی نگه می‌دارد و یکی از بهترین غذاها را در این شهر تقدیمتان می‌کند. پیشنهاد ما خوردن کباب دنده خوشمزه اردبیل یا قابرقا در رستوران گل سرخ است. رستوران گل سرخ در بین دیگر رستوران های اردبیل کمی گران‌تر است اما گردشگران قیمت‌ها را به نسبت کیفیت خوب غذاها منصفانه می‌دانند. خیالتان از بابت جای پارک ماشین هم راحت باشد.

رستوران های اردبیل رستوران گل سرخ
رستوران گل سرخ
آدرس رستوران گل سرخ : اردبیل، خیابان عطایی، نرسیده به میدان جانبازان

تلفن : ۰۴۵۳۵۵۱۱۳۲۸

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.