تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

لیست بهترین هتل های ارومیه همراه با آدرس و تلفن

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

آدرس: آذربایجان غربی، شهر ارومیه، خیابان شهید بهشتی (جاده بند)، خیابان جام جم، هتل ۵ ستاره آنا.
شماره تلفن: ۳۳۴۳۲۶۳۱-۰۴۴
این هتل تقریباً خارج از شهر قرار گرفته و در محدوده شهر نیست. اما همین موضوع یک نقطه قوت برای این هتل محسوب می شود. چون به دور از هیاهو و ازدحام شهر است. البته دسترسی این هتل به شهر ارومیه و دیدنی های آن کاملا مناسب بوده و سریع انجام می شود. ضمن اینکه فاصله آن تا فرودگاه ارومیه نیز تنها ۱۹ کیلومتر است. هتل آنا یکی از بهترین هتل های ارومیه به حساب می آید که بدون شک خاطره خوشی از اقامت در این هتل برای شما باقی خواهد ماند.

۲.هتل ۵ ستاره دنیز
آدرس: آذربایجان غربی، شهر ارومیه، جاده قدیم ارومیه-سلماس، کیلومتر ۵۷، هتل ۵ ستاره دنیز (باری).
شماره تلفن: ۳۳۳۲۲۹۶۰-۰۴۴
هتل پنج ستاره دنیز با نام هتل “باری” هم شهرت دارد. مجموعه بزرگ گردشگری “باری” درست در فاصله ۴۰ کیلومتری از جاده سلماس-ارومیه قرار گرفته و این هتل یکی از بهترین ۵ ستاره های ارومیه و این مجموعه محسوب می شود. همچنین در خاص ترین موقعیت و منطقه جغرافیایی واقع شده که در سال ۱۳۸۴ آن را طراحی و بنا کردند. از جمله ویژگی‌ های این مجموعه می ‌توان به مستقر شدن آن نزدیک به ساحل دریاچه ارومیه و همینطور دسترسی راحت آن به ساحل و منظره های طبیعی و دوست داشتنی اطراف، اشاره کرد. “دنیز” در فرهنگ لغات ترکی به معنای دریا است. احتمالاً این هتل را به همین دلیل “دنیز” نامیدند. چون فاصله اندکی با دریاچه ارومیه دارد.

۳.هتل ۴ ستاره آریا
آدرس: آذربایجان غربی، شهر ارومیه، وسط خیابان طالقانی، هتل۴ ستاره آریا.
شماره تلفن: ۳۲۳۳۲۲۲۲-۰۴۴
در میان بهترین هتل های ارومیه به جرئت می توان به هتل آریا اشاره کرد که در سال ۱۳۹۰ به طور رسمی افتتاح شد و یکی از هتل های خوشنام ۴ستاره این شهر محسوب می‌ شود. ۱۱ طبقه و ۶۳ اتاق دارد و در کنار تمام خدمات خود امکاناتی مانند رستوران، اینترنت، پارکینگ، سالن بیلیارد، استخر و موارد دیگر را نیز قرار داده است. همچنین تمام کارمندان و پرسنل هتل، همگی با شیوه های مدرن هتل داری آموزش دیده‌اند تا سفری خاطره انگیز را برای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی مقیم این هتل رقم بزنند.
نا گفته نماند که اتاق های هتل آریا همگی به یخچال، چای ساز، تلویزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی و سیستم تهویه نیز مجهز هستند. موقعیت مکانی این هتل در فاصله کمی نسبت به مسجد جامع و بازار ارومیه قرار گرفته است. ضمن اینکه کلیسای حضرت مریم نیز تا این هتل فاصله اندکی دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.