تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

لیست بهترین هتل های اردبیل همراه با آدرس و تلفن

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

هتل سارای
هتل سارای یک هتل شیک در نزدیکی دریاچه شورابیل یکی از مکان‌های دیدنی اردبیل است. تصور کنید که اقامت در طبقات بالایی هتل سارای، چه چشم انداز بی‌نظیری می‌تواند داشته باشد. تنها کافیست پنجره را باز کنید تا صدای پرندگان مهاجر را بشنوید و لذت ببرید. پرسنل این هتل نیز همواره در تلاش هستند تا در کمترین زمان، خواسته‌های شما مسافران را برآورده کنند.
آدرس: اردبیل، نبش میدان پلیس، مقابل دریاچه شورابیل
شماره تلفن: ۰۴۵۳۳۶۱۲۹۸۵

هتل شورابیل
هتل شورابیل یکی از بهترین هتل های اردبیل است که تنها دو ستاره دارد. اگر در این هتل اقامت کنید و تعداد ستاره‌های آن را ندانید، اصلاً متوجه دو ستاره بودن آن نمی‌شوید! چراکه امکانات رفاهی هتل شورابیل، مشابه با هتل‌های ۳ اردبیل ستاره است. در حقیقت وجود امکاناتی مانند یخچال، پارکینگ، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب، سیستم تهویه، مینی بار در داخل هر یک از اتاق‌ها موجب می‌شود که شما خود را در یک هتل دو ستاره احساس کنید. چنانچه یکی از اتاق‌های VIP هتل شورابیل را انتخاب کنید، می‌توانید در هر ساعت شبانه روز از منظره زیبای دریاچه لذت ببرید.
آدرس: اردبیل، خیابان دانشگاه، مجتمع تفریحی شورابیل
شماره تلفن: ۰۴۵۳۳۵۱۳۰۹۶

هتل دریا
هتل دریا یکی از هتل ‌های اردبیل محسوب می‌شود که در سال ۱۳۷۵ در خیابان شهید عطایی ساخته شد. این هتل دسترسی بی‌نظیری به مقاصد مهم شهر دارد؛ به‌طوری که تا ترمینال ۱۳ دقیقه، تا شهربازی ۸ دقیقه و با بازار مرکزی تنها چهار دقیقه فاصله دارد. درست است که هتل دریا یک هتل سه ستاره است؛ اما آمارها بیانگر آن است که این هتل امکانات رفاهی جالبی برای مسافران در نظر نگرفته است! برای مثال اتاق‌های آن تنها مجهز به امکانات سطح پایینی مانند تلویزیون، سرویس فرنگی، شوفاژ، یخچال و حمام دارند. گاهی مسافران گذشته هتل دریا از نبودن اینترنت، تلفن و سشوار در اتاق‌ها شکایت دارند.
آدرس: اردبیل، میدان بسیج، خیابان شهید عطایی
شماره تلفن: ۰۴۵۳۳۷۱۶۰۳۵

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.