تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین و معروف ترین پارک های کرمانشاه

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

پارک لاله از پارک های قدیمی کرمانشاه
این پارک از قدیمی ترین پارک های موجود در سطح شهر کرمانشاه بوده و به لحاظ موقعیت مکانی در خیابان اشرفی اصفهانی نرسیده به میدان فردوسی قرار دارد. جالب است بدانید که این پارک در سال ۱۳۴۸ با نقشه برداری مهندس ابراهیم کرمی در خیابان اشرفی اصفهانی احداث شده است. ابتداء این پارک با نام پارک ولیعهد شناخته می شد که بعد از انقلاب با نام شخصی به نام خسرو گلسرخی تغییر نام داد و بعدها نیز به نام پارک ولیعصر و در این اواخر نیز به نام پارک لاله شناخته می شود. مساحت پارک حدود ۲۷۱۰۰ مترمربع و از امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی برخوردار است. این پارک با فضای سبز وسیع با پوشش درختی و گل کاری های زیبا و نیز حوض ها و آبنماهای زیبا خستگی از تن هر گردشگری را بدر می کند.

پارک معلم جزء پارک های مخصوص بانوان
اگر به دنبال پارک ویژه بانوان در کرمانشاه هستید بایستی بدانید که پارک معلم جزء پارک های بانوان این شهر محسوب می شود. پارک معلم کرمانشاه در منطقه فرهنگیان فاز یک قرار داشته و جزء پارک های نسبتا کوچک کرمانشاه نیز محسوب می شود. اما برخلاف اندازه کوچک این پارک اما پارک معلم از طراحی فضای سبز خوبی برخوردار بوده و از تنوع گل و گیاه، وسایل تفریحی و ورزشی، امکانات رفاهی مثل بوفه و سرویس بهداشتی نیز برخوردار است و همین فاکتورها باعث جذابیت بیشتر این پارک برای گردشگران و مسافران شده است.

پارک شرقی جزء بوستان های مهم کرمانشاه
پارک مذکور در بخش شرقی کوه طاق بستان قرار داشته و جزء بهترین پارک های کرمانشاه می باشد. اصولا این پارک به سبب وجود چشم انداز طبیعی و بسیار زیبا، دریاچه مصنوعی و نیز مسیر کوهستانی در بین شهروندان و گردشگران از اقصی نقاط ایران معروف است. در این پارک علاوه بر اتراق و دورهمی با اعضای خانواده همچنین امکانات متنوعی مثل قایق سواری، کوهنوردی، پیاده روی و دوچرخه سواری وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.