تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه استفاده از پی پال در ایران چگونه است؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

این روش معمولاً توسط افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که به دفعات نیازمند به استفاده از پی پال هستند. به عنوان مثال افرادی که به خاطر شرایط شغلی خود هفته ای چند بار به پرداخت از طربق پی پال نیاز پیدا می کنند از این روش استفاده می نمایند و یا افرادی که به صورت حرفه ای و با داشتن تخصص و ابزارهای مناسب از این روش کسب درآمد می کنند.
در صورتی که می خواهید این روش را انتخاب کنید باید ابتدا یک حساب پی پال در سایت PayPal.com افتتاح نمایید و اکانت پی پل خود را با اتصال به یک حساب بانکی خارجی یا ویزا کارت verify نمایید. دقت نمایید که بدون verify کردن حساب پی پال، تنها امکان دریافت پول را خواهید داشت و عملا اکانت PayPal شما هیچ گونه کاربردی ندارد. لازم به ذکر است که یکی از انواع ویزاکارت هایی که می توانند برای این منظور مورد استفاده قرار گیرند را می توانید از طریق فرم خرید ویزاکارت سایت تهران پرداخت نیز تهیه نمایید.
پس از افتتاح حساب، شما برای انجام خریدهای اینترنتی پی پالی یا باید در ویزاکارت یا حساب بانکی متصل به حساب PayPal به اندازه کافی موجودی داشته باشید و با این موجودی پرداخت های خود را انجام دهید و یا اینکه به طور مستقیم می بایست حساب پی پل خود را شارژ نمایید. جهت شارژ حساب خود، می توانید از طریق فرم “پرداخت پی پال” در سایت تهران پرداخت اقدام فرمایید.
همچنین افرادی که از پی پال برای نقد کردن درآمد ارزی خود استفاده می کنند نیز با دریافت پی پال از وب سایت ها یا موسسات خارجی می توانند اکانت پی پال خود را شارژ نمایند.
حال که حساب شما شارژ شده است می توانید خرید خود را با اکانت پی پال انجام دهید و یا برای اکانت پی پال دیگران به روش Send Money پول بفرستید.
استفاده از خدمات پی پال شرکت هایی نظیر تهران پرداخت
در صورتی که حساب پی پال ندارید و نیازی هم به داشتن حساب پی پال احساس نمی کنید، می توانید جهت عدم درگیر شدن در فرآیند پیچیده و پر ریسک ایجاد اکانت پی پال و مورد استفاده قرار دادن آن، از خدمات پرداخت پی پال شرکت تهران پرداخت استفاده نمایید و بدین ترتیب ریسک ها و دردسرهای داشتن یک اکانت پی پال را نپذیرفته و با اطمینان زیاد، پرداخت خود را به انجام رسانید. بدین ترتیب که ابتدا در وب سایت تهران پرداخت ثبت نام می کنید و موجودی حساب کاربریتان را از طریق کارت بانکی ایرانی خود یا واریز به حساب افزایش می دهید. سپس با استفاده از منوی “پرداخت پی پال” و درج جزئیات وب سایت مورد نظرتان که می خواهید در آن پرداخت پی پالی انجام دهید، سفارش خود را ثبت کنید و ادامه انجام کار را به ما بسپارید.
در این صورت شما ضمن استفاده از تمامی امکانات و مزایای خدمات پرداخت پی پال، خود را از خطر احتمالی مسدود شدن حساب پی پال خود و از دست رفتن موجودی آن مصون نگاه می دارید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.