تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

بیوگرافی ماهان تیموری چیست؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

ماهان تیموری سال ۱۳۶۰ در شهر اصفهان به دنیا آمده است ، تحصیلات وی مشخص نیست با این وجود آموزش های وی در زمینه هوش مالی و بیزینس کوچینگ در فضای مجازی فروش بسیار زیادی داشته است . ( بیوگرافی ماهان تیموری / حواشی )
ماهان تیموری
ماهان آخرین فرزند خانواده بود و یک برادر به نام « محسن » و یک خواهر به نام « معصومه » دارد ، خانواده تیموری مذهبی و سنتی هستند .
نام اصلی ماهان تیموری
با وجود اینکه با اسم « ماهان تیموری » مشهور شده است اما اسم واقعی او « محمد رسول تیموری جروکانی » می‌باشد .
کاسبی از کودکی
زمانی که ۱۰ سال بیشتر نداشت با دست فروشی بسته های شانسی برای خود کاسبی میکرد ، هنگامی که پانزده ساله شد در یک موبایل فروشی مشغول به کار شد .
ماهان تیموری برای کار در موبایل فروشی با صاحب کارش به صورت پورسانتی توافق کرده بود و به همین دلیل انگیزه زیادی برای کار از خود نشان داد .
مهاجرت از اصفهان
زمانی که بیست ساله بود به همراه خواهر و برادرش به تهران مهاجرت کرد و به دلیل مشکلات مالی در یک اتاق پنج متری در خیابان کریم‌خان ساکن شدند .
در تهران با تور لیدری کار خود را آغاز کرد اما پس از اندک زمانی یک سایت فروش کتاب به نام « پیک کتاب » راه اندازی کرد و توانست در سال ۸۹ از این طریق روزی یک میلیون تومان درآمد داشته باشد .
ثروت در کمتر از ۳ سال
ماهان تیموری پس از ۲ سال و ۷ ماه حضور در تهران توانست ثروت زیادی را به دست آورد به حدی که توانست یک کارخانه در استان قم افتتاح کند .
سخنران موفقیت
ماهان تیموری پس از موفقیت در کسب و کارش ، به عنوان سخنران در زمینه کسب و کار نیز فعالیت میکرد ، سخنرانی هایش با استقبال عمومی مواجه شد و به حدی رسید که روزی دوازده ساعت سخنرانی انجام می‌داد .
پس از مدتی برای فروش سخنرانی هایش در قالب پکیج ، سایتی با نام خود راه اندازی کرد .
پکیج های ماهان تیموری
پکیج هایی که ماهان تیموری در سایتش به فروش میرساند از سخنرانی های خودش و ترجمه سخنرانی های خارجی در زمینه انگیزه و کسب و کار می‌باشد که قیمت آنها تا ۶ میلیون تومان هم میرسد .
ثروتمند شدن با بورس
ماهان تیموری اکنون تمرکز خود را بر روی آموزش ثروتمند شدن با بورس قرار داده است ، دوره هایی که ادعا می‌کند که شما با ۵ میلیون تومان به درآمد ماهی ۵ میلیار تومان می‌رسید .
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.