تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین رستوران های بوشهر

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

رستوران قوام
اگر از فضاهای سنتی و قدیمی لذت می‌برید، حتما به رستوران قوام سر بزنید. رستوران قوام را در آب‌انبار ۱۵۰ ساله قوام ساخته‌ و فضای داخلی‌اش را با عکس‌هایی از بوشهر قدیم و جدید و وسایل قدیمی تزئین کرده‌اند. قلیه‌ماهی، میگو و ماهی شکم‌پر از پرطرفدارترین غذاهای رستوران قوام هستند. میز اردور با انواع سالاد و حلواهای بوشهری هم از دلایلی است که این رستوران را به رستوران محبوبd در بوشهر تبدیل کرده‌ است.
آدرس: بوشهر، خیابان خلیج فارس، بوستان قوام

رستوران میداف
رستوران میداف از بهترین رستوران‌های بوشهر
رستوران چهار طبقه میداف از قسمت‌های سنتی، کلاسیک و کافی‌شاپ تشکیل شده است. طبقات بالای رستوران نمای خیلی زیبایی به خلیج فارس دارند.
میداف رستوران بسیار شیکی است که نمونه‌اش در شهرهای ساحلی کمتر پیدا می‌شود. میگو پلو، میگو سوخاری، قلیه میگو و ماهی شکم‌پر شوریده از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند. علاوه بر کیفیت خیلی خوب غذاها، داشتن سالادبار و پرسنلی آموزش‌دیده باعث‌ شده رستوران میداف به یکی از بهترین رستوران های بوشهر تبدیل شود.
شب‌ها، بیرون رستوران میداف وانتی‌ها می‌ایستند و فلافل و سمبوسه‌های خوشمزه‌ای می‌فروشند.
آدرس: بوشهر، بوشهر مسیر ساحلی جفره

رستوران گرگور
اگر گیاهخوار هستید یا غذاهای بین‌المللی و فرنگی را ترجیح می‌دهید رستوران گرگور انتخاب خیلی خوبی برایتان خواهد بود. همچنین غذاهای دریایی که به شیوه غذاهای آسیای شرقی طبخ می‌شوند، طعمی متفاوت اما خوشمزه دارند. اگر رستوران گرگور را انتخاب کردید سالاد دریایی‌اش را امتحان کنید.
آدرس: بوشهر، خیابان خلیج فارس، غرب استادیوم شهید بهشتی، روبه‌روی مجتمع فرهنگی‌تفریحی

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.