تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین رستوران های زاهدان

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

رستوران ولیعصر از رستوران های زاهدان
همانطور که گفتم اهالی زاهدان اهمیت زیادی برای خوراک قائل هستند و به‌همین‌دلیل رستوران‌های منحصربه‌فرد این شهر تمام شدنی نیست. ولیعصر یکی از رستوران‌ های زاهدان محسوب می‌شود که در آن می‌توانید غذایی لذیذ، کنار خانواده، میل کنید.

این رستوران دکوراسیون و چیدمانی معمولی دارد و در منو آن انواع کباب‌، مرغ و ماهی همراه با برنج پاکستانی سرو می‌شود. اگر می‌خواهید در این شهر غذایی معمولی با قیمت مناسب میل کنید، پیشنهاد ما رستوران ولیعصر است.

اخلاق خوب پرسنل در کنار ویژگی‌های گفته شده، این رستوران را به یکی بهترین رستوران زاهدان با کیفیت معمولی و البته قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه تبدیل کرده است. بسیاری از افرادی که رستوران ولیعصر را پاتوق خود می‌دانند، از کیفیت غذای و طعم آن تعریف‌های قابل‌قبولی داشته و معتقد هستند در برابر قیمت اقتصادی، غذای آن حجم و کیفیت خوبی دارد.
آدرس: زاهدان، بلوار آزادی

رستوران هتل استقلال
اگر برای گشت‌وگذار خود حوالی بلوار آزادی زاهدان بودید و قصد داشتید در رستورانی بهتر از ولیعصر غذا بخورید به هتل استقلال بروید. این هتل ۴ ستاره بوده و می‌توانید در فضای بزرگ و دلنشین آن غذاهای خوشمزه با دیزاین اشتهابرانگیزی را میل کنید.

هتل استقلال سال ۱۳۷۷ افتتاح شد و برای افزایش تنوع و کیفیت خدمات ارائه‌شده به مسافران، سال ۱۳۹۵ بهسازی‌هایی روی ساختمان آن انجام شد. حدود ۲۵۰ نفر به‌صورت همزمان می‌توانند در رستوران هتل استقلال حضور داشته باشند. انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در این رستوران قابل سفارش است. یکی از مزایای مهم رستوران هتل استقلال سرویس‌دهی کم‌نظیر است که آن را از دیگر رستوران های زاهدان متمایز می‌کند.

چراکه در اغلب رستوران‌های وسط شهر زاهدان، رفتار پرسنل و سرویس‌دهی کیفیت متوسطی دارد که چندان قابل‌تعریف نیست، اما کارکنان این هتل برخورد محترمانه و خوبی با مشتریان دارند.
آدرس: زاهدان، بلوار آزادی

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.