تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین رستوران های یاسوج

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

رستوران سنتی لیان
رستوران لیان که در خیابان جمهوری اسلامی یاسوج قرار دارد، از رستوران‌های پرطرفدار این شهر است. در منوی این رستوران می‌توان انواع خورشت‌ها، کباب‌ها، غذاهای دریایی، غذاهای فرنگی و خوراک‌ها را پیدا کرد. علاوه بر این، رستوران لیان منوی سلف سرویس بسیار متنوعی را نیز برای پیش غذا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
کبابی ۴ لقمه
اگر عاشق گوشت و کباب هستید و در سفر به یاسوج به دنبال یک کبابی خوب می‌گردید، کبابی ۴ لقمه از بهترین کبابی‌های این شهر است که قیمت‌های بسیار مناسبی نیز دارد. این کبابی به طور تخصصی انواع کباب‌ها را ارائه می‌دهد. علاوه بر کباب شما می‌توانید در کنار سفارش خود از دمپخت گوشت این رستوران که از پرطرفدارترین غذاهای این کبابی است نیز لذت ببرید.
آدرس: شصت متری، پایین‌تر از چهارراه عالیوند، ۴ لقمه

رستوران گل مریم
رستوران گل مریم از دیگر رستوران‌های خوب خیابان جمهوری اسلامی این شهر است که بیشتر به خورشت‌های با کیفیت و لذیذ معروف است. رستوران مریم با فضای دلنشین، غذایی باکیفیت و منوی متنوع تجربه خوبی را برای شما از سفر به یاسوج به جای می‌گذارد. انواع خوراک‌ها، غذاهای ایرانی، چلو خورشت، پیش غذاهای ایرانی و فرنگی در منوی این رستوران یافت می‌شود.
آدرس: خیابان جمهوری، کوچه حسین پور، رستوران گل مریم
رستوران سنتی یاغوش
رستوران سنتی یاغوش فضایی متفاوت دارد که ورود به آن شما را وارد زمان‌های قدیم و زندگی سنتی ایل‌های بختیاری و لر این منطقه می‌کند. دکوراسیونی سنتی، حوض خانه و باریکه آب در وسط رستوران، موسیقی زنده، غذای باکیفیت و کباب‌های سنتی بختیاری از ویژگی‌های مثبت این رستوران است که خاطره‌ای به یادماندنی برای شما رقم خواهد زد
کباب‌های ترکیبی و غذاهای محلی این رستوران از بهترین‌های یاسوج است. اگر قصد دارید در فضایی مملو از فرهنگ و سنت‌های ایل بختیاری غذای خود را میل کنید، رستوران سنتی یاغوش بهترین انتخاب برای شماست.
آدرس: یاسوج، بولوار عدل، خیابان شهید خدابخش رستمی، نبش مخابرات فجر

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.