تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین رستوران های گرگان

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

رستوران عمارت یکی از زیباترین رستوران های گرگان
رستوران عمارت یکی از زیباترین رستوران های گرگان است. بنای این رستوران از روی یکی از کاخ‌های مراکش ساخته شده است و حیاط زیبا و سرسبز آن با نورپردازی‌های ملایم و یک نهر آب باریک شما را به سمت در چوبی انتهای حیاط راهنمایی می‌کند. با باز شدن در عمارت می‌توانید روی دیوار‌ها عکس اشخاص معروفی را ببینید که قبلا به این رستوران آمده‌اند. فضای داخلی رستوران دارای رنگ‌بندی و دکوراسیون بسیار جذاب بوده و وجود پنجره‌های بزرگ رو به حیاط سرسبز هم بر جذابیت آن افزوده است. منوی این رستوران شامل کباب‌های شیشلیک، چلوپلوهای خوشمزه، کوبیده و برگ، غذاهای دریایی، ماهی کبابی، پاستا، پاستا آلفردو و سالاد سزار است و مسافران می‌توانند غذاهای دلخواهشان را در محیط دنج و دوست داشتنی نوش جان کنند. به طور کلی رستوران عمارت با محیط جذاب و لوکس یکی از بهترین رستوران های گرگان برای صرف یک وعده غذای خوشمزه است.
آدرس رستوران عمارت گرگان: گرگان، خیابان ولی عصر، عدالت ۲۸، بین شهریور ۳ و ۵
شماره تماس: ۰۱۷۳۲۲۴۳۸۷۲

کافه رستوران بهشت هیرکان تداعی کننده چایخانه‌های سنتی
فضای دلنشین کافه رستوران بهشت هیرکان تداعی کننده چایخانه‌های سنتی ایرانی است زیرا در این رستوران تخت‌های نشیمن برای صرف غذا در نظر گرفته شده است. همچنین در فضای سرسبز کافه رستوران بهشت هیرکان آلاچیق‌های زیبایی مجهز به میز و صندلی وجود دارند که در صورت تمایل می‌توانید در این قسمت‌ها غذای خود را نوش‌جان کنید. منوی کامل شامل غذاهای سنتی ایرانی و فست‌فود هم یکی دیگر از مزایای این رستوران است. به طور کلی فضای دلنشین و آرامش‌بخش رستوران بهشت هیرکان در کنار کیفیت خوب غذاها باعث شده این رستوران در لیست بهترین رستوران های گرگان قرار بگیرد.
آدرس رستوران بهشت هیرکان: گرگان چاله باغ، نرسیده به بلوار حسام
شماره تلفن: ۰۱۷۳۲۳۲۵۲۴۲

رستوران باباطاهر، از لوکس‌ترین و بهترین رستوران های گرگان
رستوران باباطاهر، از لوکس‌ترین و بهترین رستوران های گرگان است که در مجتمع تفریحی باباطاهر قرار دارد. منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی ایرانی و فست‌فود است و انواع مختلفی از چلو خورشت، کباب، ماهی کبابی، پیتزا، سوخاری و پاستا و لازانیا در آن سرو می‌شوند. مشتریان می‌توانند دور میزهای سه نفره تا دوازده نفره‌ی این رستوران بنشینند و براساس ذائقه و سلیقه‌ی خود غذای دلخواهشان را سفارش دهند. همچنین رستوران باباطاهر علاوه بر غذاهای خوشمزه، چشم‌انداز بسیار زیبایی هم به سمت جنگل‌های بلوط دارد.
آدرس رستوران باباطاهر گرگان: گرگان، جاده ناهارخوران، خیابان ولی‌عصر
شماره تلفن: ۰۱۷۳۲۵۲۲۰۰۰

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.