تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین رستوران های ساری

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

رستوران حاج حسن
مطابق نظر خیلی از گردشگران و مردم محلی ساری رستوران حاج حسن بهترین رستوران این شهر می‌باشد. این رستوران دارای یک معماری ساده و شیک و فضایی بزرگ، زیبا و دلباز است. منوی غذای این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و محلی شمالی است که کیفیت و طعم بسیار خوبی دارند. میرزاقاسمی و چلوگردن رستوران حاج حسن پرطرفدارترین غذاهای این رستوران هستند. در این رستوران همراه با غذا انواع چاشنی‌ها و مخلفات خوشمزه مانند زیتون پرورده، سیر ترشی، ماست و دوغ محلی و … سرو می‌شوند.

آدرس: مازندران، کیلومتر ۲ جاده ساری به نکا.

رستوران شالی
یکی از رستوران‌ های خوب و باسابقه ساری رستوران شالی است که دارای سلف سرویس و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مطابق با همه سلیقه‌ها می‌باشد. این رستوران فضایی شیک و مدرن و کادری حرفه‌ای دارد و قیمت‌های آن به نسبت حجم و کیفیت غذا مناسب می‌باشند.

آدرس: مازندران، ساری، جاده دریا، مرکزخرید پردیس.

رستوران هتل سالار دره
این رستوران در هتل چهارستاره سالار دره ساری قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیتی مناسب سرو می‌کند. فضای این رستوران بسیار دلنشین است و می‌توانید هنگام صرف غذا از دیوارهای شیشه‌ای مناظر و طبیعت اطراف را تماشا کنید و لذتی دوچندان را تجربه نمایید. رستوران هتل سالار دره دارای سفره خانه و کافی‌شاپ نیز می‌باشد که برای صرف دسر پس از غذا بسیار مناسب هستند.

آدرس: مازندران، کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان.

رستوران برنجی
یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ساری رستوران برنجی نام دارد که انواع غذاهایی ایرانی، دریایی و محلی مازندران را ارائه می‌دهد. مواد اولیه مورد استفاده برای طبخ غذاهای این رستوران بسیار تازه و با کیفیت هستند. رستوران برنجی ساری در موقعیت مکانی مناسبی در مسیر جاده فرح آباد و به سمت ساحل دریای خزر واقع شده است و مسافران می‌توانند قبل یا پس از بازدید از دریا برای صرف غذا به این رستوران مراجعه نمایند.

آدرس: ساری، جاده دریا (فرح آباد)

رستوران مارشو
یکی از بهترین رستوران‌ های ساری مارشو می‌باشد که علیرغم محیط کوچک، از تنوع غذایی ایرانی و محلی بسیار خوبی برخوردار است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی را با طعم خوب خانگی می‌توانید میل کنید. کیفیت بالای غذا و قیمت مناسب موجب شده است که این رستوران اکثر اوقات شلوغ باشد.

آدرس: مازندران، ساری، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان پیام نور (بیست متری اول)، ابتدای خیابان بهمن غربی.

رستوران حاج محسن ساری
رستوران حاج محسن
یکی دیگر از رستوران‌ های ساری که انواع غذاهای محلی و ایرانی را با کیفیت عالی سرو می‌کند، رستوران حاج محسن می‌باشد. در این رستوران هم می‌توانید غذای پرسی سفارش دهید و هم می‌توانید از منوی سلف‌سرویس استفاده کنید. غذاهای محلی این رستوران محبوبیت زیادی نزد مسافران و گردشگران دارند.

آدرس: مازندران، ساری، بلوار داراب.

رستوران در ساری
رستوران سنتی کارن
یکی از خاص‌ترین رستوران‌ های ساری رستوران کارن می‌باشد. این مجموعه در واقع شامل رستوران، سفره‌خانه و کافی‌شاپ است و دارای فضایی بزرگ، زیبا و دلنشین بهمراه میزها و آلاچیق برای استفاده مشتریان می‌باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی با مخلفات و دورچین سرو می‌شود.

آدرس: مازندران، ساری، کیلومتر ۲ جاده فرح‌آباد، قبل از دوربرگردان.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.