تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

لیست بهترین هتل های زنجان همراه با آدرس و تلفن

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

هتل بزرگ زنجان
هتل بزرگ از مجلل‌ترین و لوکس ترین هتل های زنجان است که با امکانات و خدماتی ویژه از مهمانان پذیرایی می‌کند. این هتل لوکس، دارای ۴۸ اتاق است که تمامی اتاق‌های آن مجهز به امکاناتی کامل هستند و از درون آن‌ها، چشم‌اندازی خیره‌کننده از جنگل و فضای سبز به چشم می‌خورد. از مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل بزرگ زنجان می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت وای‌فای، فروشگاه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و… اشاره کرد. به‌علاوه موقعیت مکانی مناسب این هتل باعث شده است تا مهمانان آن، دسترسی مناسب و راحتی به فرودگاه، راه‌آهن، ترمینال و جاهای دیدنی زنجان داشته باشند. توجه کنید که این هتل فقط ۶ کیلو‌متر با راه‌آهن شهر فاصله دارد، به همین سبب اگر برای خرید بلیط قطار زنجان اقدام کرده‌اید و می‌خواهید رفت‌و‌برگشت شما به این شهر با قطار باشد، بی‌شک هتل بزرگ، از مناسب‌ترین اقامتگاه‌ها برای شماست.
آدرس: زنجان، ضلع شمالی میدان بسیج.
شماره تماس: ۰۲۴۳۳۷۸۸۱۹۰

هتل جهانگردی زنجان از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین هتل های زنجان به‌ شمار می‌آید. اگر عاشق جاذبه‌های تاریخی و بنا‌های باستانی هستید، این هتل از بهترین سکونتگاه‌های شهر زنجان برای شماست؛‌ چرا‌که در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی همچون موزه رخت‌شور‌خانه از مجموعه موزه های زنجان و بازار سرپوشیده قدیم زنجان قرار دارد. این هتل دارای ۱۵ اتاق و یک سوئیت کاملاً مجهز است. سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام مجزا و… از امکانات اتاق‌های هتل جهانگردی زنجان هستند. همچنین خوب است اشاره کنیم که این هتل دارای امکاناتی همچون پارکینگ، نمازخانه و اینترنت وای‌فای است.
آدرس: زنجان، بلوار خرمشهر، جنب سازمان صداوسیما.
شماره تماس: ۰۲۴۳۳۷۷۱۹۱۰

هتل پیام از دیگر هتل های زنجان است که با محیط آرام و دل‌نشینی که دارد، مقصدی مناسب برای اقامت و استراحت به‌ شمار می‌آید. این هتل سه ستاره دارای ۳۰ اتاق مجزا با فضایی تمیز و مرتب و امکاناتی رضایت‌بخش است. از مهم‌ترین امکانات اتاق‌های هتل پیام می‌توان به تلویزیون، چیلر، مبلمان، چای‌ساز، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی اختصاصی و… اشاره کرد. به‌علاوه خوب است اشاره کنیم که این هتل دارای بخش‌ها و امکاناتی همچون سالن ورزشی، سالن همایش، رستوران، کافی‌شاپ، نماز‌خانه، پارکینگ، اینترنت وای‌فای، خشک‌شویی و… بوده و پرسنل آن نیز بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد هستند.
آدرس: زنجان، میدان بسیج، کمربندی شمالی، بالاتر از ستاد نیروی انتظامی.
شماره تماس: ۰۲۴۳۳۰۲۵۰۰

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.