تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

لیست بهترین هتل های قم همراه با آدرس و تلفن

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

هتل استقلال قم
یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره قم هتل استقلال می‌باشد که در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نموده و جهت ارتقا سطح کیفی در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل شیک ۹ طبقه دارای ۲۴ اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های رویال دو نفره و چهار نفره می‌باشد که از بهترین امکانات و تجهیزات برخوردارند.
موقعیت مکانی هتل استقلال قم باعث دسترسی خوب آن به اماکن مختلف شهر قم مانند مرکز خرید الزهرا، مسجد جامع و مسجد جامع امام حسن عسگری (ع) شده است. همچنین این هتل در فاصله نزدیک یک کیلومتری آستان مقدس حضرت معصومه (س) قرار دارد که مسافران محترم می‌توانند با استفاده از تاکسی سرویس موجود در هتل برای زیارت به حرم مطهر تشرف یابند.
آدرس: قم، ۵۵ متری عماریاسر، ابتدای تونل الغدیر، نبش کوچه ی نهم.

هتل المپیک قم
اگر به دنبال اقامتی راحت در یک هتل خوب در قم می‌باشید به شما هتل المپیک قم را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره این شهر می‌باشد. هتل المپیک دارای ۶۰ واحد اقامتی متنوع و بسیار شیک است. این هتل لوکس در ۹ طبقه در سال ۱۳۸۶ تاسیس گشته و توانسته است با پذیرایی به سبک ایرانی و ارائه خدمات در سطح بین‌المللی نظر میهمانان عالی رتبه سیاسی و تجاری زیادی را به خود جلب نماید.
از مهمترین امکانات هتل ۴ ستاره المپیک قم می‌توان به رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، خدمات برای معلولین، خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی و خدمات پزشکی اشاره نمود.
آدرس: قم، بلوار معلم، نبش کوچه ی سوم.

هتل بزرگ پارسیا قم
هتل ۴ ستاره پارسیا قم که به عنوان بزرگترین و مجلل‌ترین هتل این شهر شناخته می‌شود در سال ۱۳۹۰ در ساختمانی ۷ طبقه افتتاح گردید. این هتل لوکس و مجلل که بهترین هتل قم در نظر گرفته می‌شود دارای ۴۲ اتاق و سوئیت بسیار شیک با معماری و طراحی زیبا و خدمات رفاهی استاندارد و بروز دنیا می‌باشد.
رستوران شیشه‌ای چشم‌انداز هتل بزرگ پارسیا قم واقع در طبقه ششم یکی از بهترین رستوران‌های قم محسوب می‌شود که در فضایی خاص با نمای شهر و دکور و چیدمان دلنشین انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌نماید. همچنین این هتل از یک رستوران فست فود با کیفیت نیز در طبقه لابی خود بهره می‌برد.
سالن چند منظوره هتل بزرگ پارسیا با خدمات صوتی و تصویری و تجهیزات مدرن و بروز یکی دیگر از امکانات این هتل ۴ ستاره می‌باشد که بهترین گزینه برای برگزاری انواع مراسمات، جلسات و همایش‌ها به شمار می‌رود.
آدرس: قم، انتهای بلوار محمد امین، میدان ارتش، ابتدای بلوار الغدیر

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.