تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

لیست بهترین هتل های کرمان همراه با آدرس و تلفن

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

هتل پارس کرمان
هتل ۵ ستاره و بین‌المللی پارس کرمان با ۸ طبقه و ۱۹۷ واحد اقامتی در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل که جزو مجهزترین و زیباترین هتل‌های این منطقه و ایران به شمار می‌رود، دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است و می‌تواند اقامتی راحت و آرامش بخش را برای مهمانان فراهم آورد.
اتاق‌های هتل پارس کرمان شامل دو تخته دبل معمولی، دو تخته دبل رو به باغ، دو تخته توئین، دو تخته پارس، سوئیت ارگ سه نفره و سوئیت پارس یک خوابه می‌شود. موقعیت مکانی خوب این هتل باعث دسترسی راحت مسافران آن به مرکز شهر، ایستگاه راه آهن، فرودگاه و جاذبه‌ها و جاهای دیدنی همچون مجموعه گنجعلی خان، موزه آکواریوم و … شده است. چند رستوران با فضایی شیک و دلنشین، کافی شاپ، مجموعه آبی، سالن ورزشی، فضای سبز و باغ، سالن همایش و موسیقی زنده از مهمترین امکانات هتل ۵ ستاره پارس کرمان می‌باشند.
آدرس هتل پارس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان

هتل جهانگردی کرمان
یکی دیگر از هتل‌های لوکس کرمان هتل ۴ ستاره جهانگردی است که دارای ۲ طبقه و ۶۱ واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته، سه تخته، سوئیت سه نفره و سوئیت چهار نفره می‌باشد. هتل جهانگردی کرمان در سال ۱۳۵۳ تاسیس شده و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای موقعیت مکانی مناسبی می‌باشد و فاصله کمی با اماکن دیدنی کرمان مانند بازار سنتی، مسجد جامع، حمام و کاروانسرای گنجعلی خان دارد.
از امکانات این هتل شیک می‌توان به چند رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی با کیفیت، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت و … اشاره نمود.
آدرس هتل جهانگردی: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهار راه شفا..

هتل شهباز کرمان
یکی از هتل‌های بومگردی کرمان اقامتگاه سنتی شهباز می‌باشد که در خانه‌ای تاریخی با قدمتی مربوط به دوران قاجار قرار دارد و در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نموده است. هتل شهباز کرمان سنتی دارای حیاطی زیبا و فضای دلنشینی می‌باشد و اتاق‌های آن به صورت سنتی طراحی و تجهیز شده‌اند. هتل شهباز کرمان دسترسی خوبی به اماکن دیدنی از جمله بازار بزرگ، حمام گنجعلی خان، کاروانسرای وکیل و باغ هرندی دارد.
از مهمترین امکانات این اقامتگاه می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره نمود.
آدرس هتل شهباز: کرمان، بلوار فردوسی، کوچه شماره ۷.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.