تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

لیست بهترین هتل های رشت همراه با آدرس و تلفن

هتل بزرگ کادوس زیباترین و جزو بهترین هتل های رشت در استان گیلان است. این هتل ۵ ستاره در بهترین منطقه شهر رشت واقع شده است و دارای ۵ طبقه و ۹۶ واخد اقامتی با امکانات رفاهی کامل می باشد. این هتل به دلیل موقعیت ممتاز خود از لحاظ قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی بسیار عالی به فرودگاه، اماکن تفریحی و تاریخی و نیز راه های اصلی عملا به عنوان تنها انتخاب مناسب مقامات و مسافران این خطه سر سبز به شمار می آید.
هم چنین با فراهم نمودن امکانات اقامتی مناسب و محیطی آرام، نوید بخش اقامتی بی نظیر در شهر باران می باشد. هم چنین اقامت در هتل کادوس رشت با قرارگیری در موقعیت مناسب جغرافیایی، نزدیکی به شهرهای آستارا، بندر انزلی، لاهیجان و زیبا کنار را به دنبال دارد و دسترسی به بازار ها و مرکز شهر را آسان نموده است.
آدرس هتل کادوس رشت
رشت- بلوار آزادی- خیابان منظریه
تلفن هتل کادوس رشت
۰۱۳۳۳۳۶۵۰۷۰

هتل شبستان رشت
هتل چهار ستاره شبستان رشت در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در با موقعیت مکانی عالی بنا گردیده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله موزه رشت، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، عمارت کلاه فرنگی، باغ قدیمی محتشم، مسجد چله خانه و پارک سبزه میدان اشاره نمود. هتل شبستان در شش طبقه و ۱۹ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی می‌باشد. کنیم اتاق های تیپ A ، B ، C از لحاظ متراژ، امکانات و دید اتاق با یکدیگر متفاوت است.
آدرس هتل شبستان رشت
رشت- فلکه گلسار- ابتدای خیابان بنت الهدی
تلفن هتل شبستان رشت
۰۱۳۳۳۱۱۰۰۳۳

هتل معین فومن رشت
هتل پنج ستاره معین فومن که یکی از بهترین هتل های رشت محسوب می شود، در استان سر سبز گیلان و در فاصله ۲۵ کیلومتری از شهر رشت و فرودگاه بین المللی سردار جنگل در محور اصلی شهرک تاریخی ماسوله و در مجاورت منطقه تاریخی و کوهستانی قلعه رودخان در محیطی آرام و چشم اندازی رویایی قرار گرفته است.
پس چه فرصتی بهتر از این که همه ی این زیبایی ها را با اقامت در هتل معین، با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب، تجربه نمایید. این هتل در ۴ طبقه و ۶۵ واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی می‌باشد.
آدرس هتل معین فومن رشت
رشت- فومن- کیلومتر ۳ محور گردشگری ماسوله

تلفن هتل معین فومنرشت
۰۱۳۳۴۷۳۴۴۵۸

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.