تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین سالن های عقد شیراز

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

عمارت رؤیایی عقد آریستا شیراز
عمارت رؤیایی عقد آریستا شیراز مفتخر است تا حرفه‌ای‌ترین مجالس عقد و ازدواج شما عروس و دامادهای شیرازی را به سبکی نوین و متفاوت برگزار نماید.
تشریفات مجالی آریستا با دکوراسیون متفاوت به سبک معماری کلاسیک اروپایی، چیدمان و دیزاین سفره‌های عقد خاص، شیک و زیبا، گل‌آرایی چشم‌نواز و جذاب، استفاده از اکسسوری های مجلل به همراه تم رنگ‌های دوست‌داشتنی، نورپردازی فوق حرفه‌ای، پذیرایی باکیفیت توسط تیم تشریفاتی مجرب و کار بلد میزبانی متفاوت برای شما عروس و دامادهای عزیز خواهد بود.
عمارت رؤیایی و تشریفات مجالس آریستا در شیراز، نرسیده به گویم، کوچه زیتون ۱، پلاک ۹۵ واقع‌شده است. برای تحقق رؤیاهایتان کافی است آریستا را انتخاب کنید.!
باغ عقد پلاک ۷ | عقد فضای باز شیراز
باغ عقد پلاک ۷، واقع در شیراز، بلوار چمران، کوچه ۴۰، اولین باغ عقد مجلل و شیک در شیراز است که مراسم عقد تشریفاتی و اسلامی شمارا در فضای باغ برگزار می‌کند.
این باغ عقد مجلل و لاکچری با ظرفیت ۱۵۰ نفر اولین باغ عقد تخصصی در جنوب کشور محسوب می‌شود که مراسم شما عروس و دامادهای عزیز را درنهایت کیفیت و زیبایی برگزار خواهد کرد.
اگر به دنبال یک باغ عقد مجلل برای مراسم خود در شیراز می‌گردید؟ ما باغ عقد پلاک ۷ را به شما معرفی می‌کنیم.
چراکه این باغ عقد مراسم متفاوت و لاکچری را برای شما تدارک دیده که تابه‌حال درجایی مشابه آن را ندیده‌اید. ویژگی بارز و ممتاز باغ عقد پلاک ۷، استفاده از فضای باز فوق‌العاده به همراه چیدمان جذاب و چشم‌نواز سفره عقد است.
هم‌چنین این باغ عقد یکی از لوکس‌ترین باغ عقدهای شیراز است که مراسم شمارا در فضایی دلنشین و طبیعی برگزار و خاطرات شمارا ماندگار خواهد کرد.
باغ و تشریفات عقد قوی سپید شیراز
باغ و تشریفات عقد قوی سپید شیراز یک فضای مدرن و بسیار شیک برای برگزاری مراسم عقد و ازدواج شما عروس و دامادهای شیرازی است که مفتخر است بهترین روز زندگی‌تان را رقم بزند.
باغ و تشریفات عقد قوی سپید ارائه‌دهنده مجلل‌ترین مراسم عقد و عروسی با تشریفات مدرن و متنوع در شیراز است که بنا دارد لحظات ناب زندگی شما زوج‌های جوان را شکل دهد.
سفره‌های عقد لوکس و مجلل با دیزاین مدرن و شیک، نورپردازی حرفه‌ای، گل‌آرایی و تزئینات چشم‌نواز زیبایی مراسم شمارا تضمین خواهد نمود.
باغ و تشریفات قوی سپید در شیراز، گلستان شمالی، بن‌بست دوکوهک، کوچه ۱۳، واقع‌شده است. این باغ عقد با ارائه خدمات پذیرایی باکیفیت و درجه‌یک، پارکینگ اختصاصی شرایط را برای برگزاری یک مراسم به‌یادماندنی و خاطره ساز فراهم نموده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.