تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

اطلاعات عمومی جالب درباره خرس قطبی

شدیدترین و سردترین مکان های روی زمین می شوند. همه ما می دانیم که خرس های قطبی و به خصوص توله سگ ها می توانند فوق العاده جذاب باشند ، اما بسیاری از مردم نمی دانند که آنها نیز بسیار باهوش و مبتکر هستند. هزاران واقعیت وجود دارد که ارزش دانستن در مورد این غول های شگفت انگیز را دارند. برای گسترش دانش شما از خرس های قطبی ، بیست و پنج واقعیت جالب و کمی شناخته شده را مورد توجه شما قرار می دهیم.

  • گرچه خرسهای قطبی معمولاً در خشکی متولد می شوند ، اما بیشتر وقت خود را در دریا می گذرانند. نام علمی آنها اورسوس ماریتیموس به معنی “خرس دریا” است.
  • اعتقاد بر این است که خرس های قطبی تقریباً ۵ میلیون سال پیش از جمعیت خرس قهوه ای تکامل یافته اند. آنها ویژگی های منحصر به فردی را ایجاد کردند که به آنها کمک می کند تا در یک منطقه بسیار سرد قطب شمال زنده بمانند.
  • با این وجود ، با وجود این که مدت هاست که این گونه ها جداگانه بوده اند ، خرس های قطبی هنوز هم می توانند با خرس های قهوه ای پرورش یافته و قادر به تولید مثل هیبریدهای خرس های گریزلی و قطبی باشند. این پدیده هم در طبیعت و هم در اسارت رخ می دهد اما بسیار بندرت.
  • مشخصه ترین ویژگی خرس قطبی خز کاملاً سفید است ، اما به نظر می رسد کاملاً مناسب نباشد. در حقیقت ، فولیکول های مو لوله\u200cهای توخالی شفاف هستند. با تشکر از این ، کت آنها نوری را نشان می دهد که در اطراف آنها قرار دارد.
  • با این وجود ، گاهی ممکن است خز آنها کمی زرد یا مایل به سبز به نظر برسد. زردی به دلیل افزایش سن و خاک ایجاد می شود و رنگ سبز مایل به زرد به دلیل جلبک ها است که در شرایط گرم و مرطوب غیرطبیعی می تواند در خز خرس قطبی رشد کند.
  • یکی دیگر از واقعیت های شگفت انگیز و مربوط به رنگ این است که پوست آنها در واقع سیاه است. این به آنها کمک می کند تا گرما را حفظ کنند.
  • زبان آنها به شدت رنگدانه و تا حدی به دلیل دریافت خون زیادی است ، گاهی اوقات حتی رنگ آبی تیره نیز دارد.
  • به دلیل عدم پیشرفت بشر در زیستگاههای دوردست خود (فراتر از دایره قطب شمال) ، خرس قطبی بیشتر از سایر شکارچیان موجود بیشتر دامنه اصلی زیستگاه خود را حفظ می کند. با این وجود ، با وجود این ، در لیست گونه های آسیب پذیر قرار دارد ، زیرا جمعیت آن فقط از ۲۰،۰۰۰ تا ۲۵،۰۰۰ فرد در سراسر جهان است.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.