تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

آدرس و تلفن لیست مراکز اجاره خودرو در بجنورد

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در بجنورد

شهروندان بجنورد که برای اجاره ماشین بدون راننده در بجنورد اقدام می‌کند، حداقل باید بیست سال سن داشته باشد‌. داشتن گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل شش ماه اعتبار یکی از مدارک بسیار مهم برای اجاره خودرو به شمار می‌رود.در واقع به کسی تمام مدارک مورد نیاز را به غیر از گواهینامه داشته باشد، خودرویی اجاره داده نخواهد شد. مدارک شناسایی مورد نیاز نیز شامل کارت ملی یا شناسنامه است. ارائه سند ملکی یا اجاره نامه، ارائه سفته یا چک بانکی به میزان بیست درصد از قیمت روز خودروی اجاره‌ای و … مدارک دیگری هستند که شهروندان بجنورد باید به سوییچ تحویل دهند. شهروندان غیر بجنورد نیز باید گواهینامه، کارت شناسایی ملی، چک یا سفته به میزان بیست درصد از قیمت روز خودرو، ودیعه نقدی و مبلغ اجاره خودرو را بر اساس تعداد روزهای اجاره ماشین در بجنورد تحویل دهند.

مدارک مورد نیاز برای کارمندان دولتی و نظامی شامل کارت شناسایی، گرفتن گواهی عادی اشتغال به کار از محل خدمت، چک کارمندی به مقدار بیست درصد از قیمت روز ماشین می‌باشد. از توریست‌های خارجی بالای بیست سال که قصد اجاره خودرو در بجنورد دارند گواهینامه رانندگی، اصل پاسپورت یا ویزا، بلیط برگشت، ودیعه نقدی یا دیپوزیت دریافت می‌شود‌. پس از ارائه مدارک به سوییچ می‌توانید نسبت به رزرو خودرو اقدام کنید. برای رزرو خودرو ابتدا باید خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و تعداد روزهای اجاره را با تاریخ روز دریافت و تاریخ روز تحویل به سوییچ مشخص کنید. در مرحله بعدی از بین اجاره ماشین بدون راننده در بجنورد یا اجاره ماشین با راننده در بجنورد یک مورد را انتخاب کنید.

ایستگاه اجاره خودرو در بجنورد

خدمات سوییچ ایران در بجنورد در قالب اجاره خودرو با راننده و بدون راننده ارائه می‌شود.خودروهای سوئیچ در این ایستگاه از کلاس اقتصادی تا لوکس ارائه می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیاز ، خودروی خود را انتخاب نمایید.لیست قیمت ماشین‌های اجاره‌ای بر اساس مدل خودرو، تعداد روزهای اجاره با راننده و بدون راننده بودن متفاوت است.

اطلاعات تماس ایستگاه بجنورد

ایستگاه بجنورد: تلفن: ۰۲۱۹۱۰۱۵۴۰۰  ، داخلی ۶۹

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.